Og³oszenie z dnia 2024-09-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00542882/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00551368/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Czynna ochrona terenów podmok³ych w centrum miasta Kostrzyn, w celu przystosowania do zmian klimatu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Czynna ochrona terenów podmok³ych w centrum miasta Kostrzyn, w celu przystosowania do zmian klimatu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-933191b3-4774-4603-94e6-8a622effda06
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00520750
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00025585/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.16 Wsparcie ma³ej retencji wodnej i rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury na obszarze Metropolii Poznañ- Czynna ochrona terenów podmok³ych w centrum m.Kostrzyn,w celu przystosowania do zmian klimatu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 priorytet 2:Fundusze europejskie dla zielonej Wielkopolski, dzia³anie 2.6 Zwiêkszenie odporno¶ci na zmiany klimatu i klêski ¿ywio³owe w ramach ZIT. Proj.„Wsparcie ma³ej retencji wodnej i rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury na obszarze Metropolii Poznañ–Etap I” w ramach um.Partnerskiej;wnioskod.Stowarzyszenie Metropolii Poznañ
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-933191b3-4774-4603-94e6-8a622effda063.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, (..) https://ezamowienia.gov.pl.
2.Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-933191b3-4774-4603-94e6-8a622effda06
(…)
3.Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).(…)
4.Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
Magdalena Trub³ajewicz tel. 61/8178 565 wew. 16, e-mail: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
5.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
6.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. (…)
7.Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Komunikacja w postêpowaniu za po¶rednictwem Platformie e-Zamówienia,z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± el. za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³. do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”)
9.Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Przy komunikacji drog± mailow± wielko¶æ pliku wynosi maksymalnie 50 MB.
11.(…)
12.W przypadku problemów tech. i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
13.Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów el., o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformie e-Zamówienia oraz odpowiednio datê przekazania emaila na adres przetargi@kostrzyn.wlkp.pl.
14.(…)
15.(…)
16.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
17. (…)
18.Je¿eli dokumenty el., (…) zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa (…) wykonawca (…)przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
19.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ wymagania zawarte w Rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 r.
W zwi±zku z ograniczon± liczb± znaków pozosta³e zapisy znajduj± siê w roz. XIVSWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administratorem danych osobowych Wykonawcy, jego pracowników, podwykonawców
i pracowników podwykonawców oraz podmiotów udostêpniaj±cych zasoby i ich pracowników jest Burmistrz Gminy Kostrzyn, Gmina Kostrzyn, ul. Dworcowa 6, 62 – 025 Kostrzyn;
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzêdzie Miejskim w Kostrzynie. Dane kontaktowe: inspektor@rodo-krp.pl kom. 792 304 042
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego o warto¶ci szacunkowej mniejszej ni¿ progi unijne okre¶lone na podstawie art. 3 ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Czynna ochrona terenów podmok³ych w centrum miasta Kostrzyn, w celu przystosowania do zmian klimatu”
Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych dalej „ustawa Pzp” a tak¿e podmioty przetwarzaj±ce dane osobowe w imieniu i na polecenie administratora;
Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zl.271.1.22.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie urz±dzenia wodnego w postaci odbudowy stawu rekreacyjnego wraz z budow± obiektów funkcjonalnie zwi±zanych tj. zastawki rowu tzw. "Strumienia" oraz rowu o d³. L=~20 m na terenie dzia³ek zlokalizowanych w miejscowo¶ci Kostrzyn, gmina Miasto Kostrzyn, powiat poznañski.
Zaprojektowano Staw rekreacyjny ziemny, kopany o kszta³cie nieregularnym
i g³êboko¶ci maksymalnej 2,20 m, ze skarpami o pochyleniu ~ 1: 2 umocnionymi biologicznie (humusowanie wraz obsadzeniem skarp ro¶linno¶ci± wodolubn±). Staw rekreacyjny o powierzchni F = 2,15 ha projektuje siê odbudowaæ w miejscu przebiegu trasy koryta rowu tzw. "Strumienia" w hm 0+32 ÷ 3+61, który na tym odcinku projektuje siê zlikwidowaæ. Rów tzw. "Strumieñ" znajduje siê w administracji Gminnej Spó³ki Wodnej z siedzib± przy ul. Dworcowej 5, 62-025 Kostrzyn. W celu wprowadzenia wód p³yn±cych rowem tzw. „Strumieniem” do odbudowywanego stawu projektuje siê wykonanie odcinka rowu doprowadzaj±cego o d³. L=~20,0 m. W celu utrzymania zwierciad³a wody w stawie projektuje siê wykonanie dwuprzês³owej zastawki
o konstrukcji ¿elbetowej na wylocie ze zbiornika. W bocznych ¶cianach nale¿y wykonaæ prowadnice szandorów z ceowników 80 mm ze stali nierdzewnej. Na górze zastawki projektuje siê wykonanie ¿elbetowej k³adki o szer. 1,3 m wraz z barierk± stalow±. Umocnienie dna i skarp na wlocie i wylocie projektuje siê wykonaæ spoinowanym brukiem granitowym. Zarówno umocnienia wlotu i wylotu projektuje siê zakoñczyæ palisad± drewnian± dêbow± toczon± o ¶r. Ø10 cm i d³. L=1,2 m.
W ramach zamówienia przewiduje siê równie¿ konserwacjê rowu
tzw. "Strumienia" w hm 0+05÷0+27 oraz w hm 3+61÷3+94.
Zakres prac budowlanych obejmuje m.in.:
wytyczenie geodezyjne obiektów,
wykonanie tymczasowych dróg technologicznych,
wykop stawu oraz rowu do projektowanych parametrów wraz z rozplantowaniem gruntu na terenie przyleg³ym oraz zasypaniem likwidowanego odcinka rowu tzw. „Strumienia”,
wykonie konstrukcji zastawki wraz z monta¿em prowadnic oraz barierk±,
wykonanie umocnieñ z bruku w rejonie zastawki,
umocnienie skarp stawu poprzez humusowanie i obsiew oraz wykonanie nasadzeñ ro¶linno¶ci wodolubnej,
uporz±dkowanie terenu robót.
2. Przedmiary robót nie stanowi± podstawy do okre¶lenia przedmiotu zamówienia, a stanowi± jedynie materia³ pomocniczy przy kalkulowaniu ceny rycza³towej za wykonanie przedmiotu zamówienia.
3. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia znajduj± siê wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê/producenta, je¿eli mog³oby to doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert równowa¿nych. Wskazane wy¿ej okre¶lenie przedmiotu zamówienia ma charakter wy³±cznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazaæ oczekiwania Zamawiaj±cego. Ewentualne u¿ycie w opisie przedmiotu zamówienia okre¶leñ i nazw w³asnych ma jedynie charakter przyk³adowy i s³u¿y okre¶leniu klasy i jako¶ci przeznaczonych do wbudowania materia³ów. Zamawiaj±cy wymaga aby u¿yte materia³y, o ile s± inne, posiada³y parametry jako¶ciowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze ni¿ okre¶lone w dokumentacji projektowej. Parametry wskazane przez Zamawiaj±cego s± parametrami minimalnymi, granicznymi.
4. Wykonawca powo³uj±cy siê na rozwi±zania równowa¿ne musi wykazaæ, ¿e oferowane us³ugi, dostawy lub roboty budowlane spe³niaj± warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego w stopniu nie gorszym.
5. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy w³asne nie maj± na celu naruszenia
art. 99 i art. 16 pkt 1 ustawy Pzp, a maj± jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych Zamawiaj±cego.
6. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia odniós³ siê do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e rozwi±zania równowa¿ne opisywanym, zgodnie z zapisami art. 101 ustawy pzp.
7. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia pos³u¿y³ siê wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, marka, producent, patent, dostawca) materia³ów i urz±dzeñ, nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych (wraz z dokumentem potwierdzaj±cym ich równowa¿no¶æ), innych ani¿eli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one realizacjê zamówienia oraz zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji.
8. Zgodnie z art. 95 ustawy pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób na podstawie umowy o pracê – je¿eli wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania bêd± wykonywaæ czynno¶ci w zakresie:
roboty przygotowawcze i ziemne: obs³uga koparek, równiarek;
prace zwi±zane z wykonaniem konstrukcji– cie¶le, zbrojarze,
prace monta¿owe
z wyj±tkiem osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane w niniejszym ustêpie czynno¶ci. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób wskazano w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ.
10. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ.
11. Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
12. W celu realizacji zadania Wykonawca zobowi±zany jest we w³asnym zakresie i na w³asny koszt dostarczyæ materia³y, maszyny i urz±dzenia niezbêdne do jego wykonania, oraz wykonaæ wszystkie towarzysz±ce roboty, prace i czynno¶ci niezbêdne do realizacji zamówienia. Dostarczone materia³y musz± odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Wszelkie stosowane materia³y powinny byæ nowe, odpowiadaæ obowi±zuj±cym normom lub aprobatom technicznym oraz posiadaæ dokumenty takie jak: atest, ¶wiadectwo lub certyfikat zgodno¶ci.
13. Wykonawca jest zobowi±zany do przestrzegania obowi±zuj±cych przepisów BHP i ppo¿. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót na ca³y okres ich realizacji, a¿ do odbioru koñcowego robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 14. Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje udzielenie zamówieñ na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, o ³±cznej warto¶ci do 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd± na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych, które objête by³y zamówieniem podstawowym i s± z nim zgodne.
Roboty budowlane o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy zostan± zlecone w przypadku zaistnienia takiej konieczno¶ci po wykorzystaniu ¶rodków na realizacjê robót budowlanych z umowy podstawowej.
Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie na te roboty budowlane:
− zamówienie bêdzie mog³o byæ udzielone w przypadku, gdy Zamawiaj±cy bêdzie dysponowa³ ¶rodkami finansowymi na jego realizacjê;
− umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawc±;
− cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê kosztorysu ofertowego;
− Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy przedmiar robót, na podstawie którego Wykonawca sporz±dzi kosztorys ofertowy;
− ceny za poszczególne pozycje kosztorysowe nie bêd± mog³y byæ wy¿sze ni¿ ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba ¿e Wykonawca uzasadni ich wzrost;
− termin wykonania zamówienia bêdzie proporcjonalny do zakresu zamówienia;
− wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji;
− Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji na okres taki sam jak okres udzielania gwarancji w zamówieniu podstawowym;
− kary umowne bêd± przewidziane w takich samych wypadkach i w wysoko¶ci nie wy¿szej jak w umowie zawartej w postêpowaniu na zamówienie podstawowe;
− obowi±zki Wykonawcy i Zamawiaj±cego bêd± uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postêpowaniu na zamówienie podstawowe.
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ ca³kowit± warto¶æ tego zamówienia przy obliczaniu warto¶ci niniejszego zamówienia publicznego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki w zakresie:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ z zakresu tego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ z zakresu tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ z zakresu tego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
a) posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub rewitalizacji stawu, zbiornika wodnego lub zbiornika retencyjnego o powierzchni minimum 2.000,00 m2.
Uwaga: Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek nie podlega zsumowaniu, co oznacza, ¿e jeden z wykonawców musi wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem (warunek nie bêdzie spe³niony, je¶li wszyscy Wykonawcy w sumie wykazali siê wymaganym do¶wiadczeniem, ale ¿aden z nich samodzielnie nie wykaza³ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem).
b) dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, tj. posiadaj±cymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci:
jedn± osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej hydrotechnicznej;
lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek zostanie spe³niony, je¿eli chocia¿ jeden z Wykonawców bêdzie dysponowa³ osobami wskazanymi powy¿ej lub Wykonawcy bêd± wspólnie dysponowali tymi osobami.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Szczegó³owe informacje znajduj± siê w rozdziale X SWZ.
3. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Szczegó³owe informacje znajduj± siê w rozdziale XI SWZ.
4. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty - wed³ug za³±cznika nr 7 do SWZ;
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, wraz z o¶wiadczeniem, ¿e wskazane w wykazie osoby posiadaj± wymagane uprawnienia - wed³ug za³±cznika nr 6 do SWZ.
2. W przypadku Wykonawców zamieszka³ych poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej podmiotowe ¶rodki dowodowe w zakresie podstaw wykluczenia wskazano w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz ofertowy oraz je¿eli dotyczy: pe³nomocnictwo, pe³nomocnictwo dla konsorcjum, Zobowi±zanie podmiotu zamówienia udostêpniaj±cego zasoby, Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa , O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie( na podst.art. 117 ust.4 ustawy pzp), dowód wniesienia wadiumSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Ustala siê wadium w wysoko¶ci 15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100)2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych form:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
4. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: ING BANK ¦L¡SKI SA Oddzia³ w Kostrzynie, nr rachunku: 26 1050 1520 1000 0022 4573 0391.
W tytule przelewu nale¿y wskazaæ: „Wadium w postêpowaniu nr ZI.271.1.22.2024”
5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydowaæ bêdzie data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. Zaleca siê do³±czenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. Czynno¶æ ta skróci czas badania ofert. W formularzu ofertowym nale¿y podaæ równie¿ numer konta, na które Zamawiaj±cy winien dokonaæ zwrotu wadium.
6. Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach, powinno obejmowaæ przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta tj. wadium nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu.
7. Wadium w formie porêczenia lub gwarancji powinno zawieraæ stwierdzenie, ¿e jest ono nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty wadium. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±.
8. W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji, dokument musi byæ podpisany przez upowa¿nionego przedstawiciela gwaranta.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
10. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy pzp.
11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy pzp
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy stosownie do tre¶ci art. 58 ust. 1 ustawy Pzp mog± wspólnie ubiegaæ siêo udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcja, spó³ki cywilne).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobligowani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez uprawnionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów oraz winno byæ do³±czone do oferty.
3. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu, natomiast spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± ³±cznie.
4. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadania okre¶lonej formy prawnej w celu z³o¿enia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za prawid³ow± realizacjê zamówienia.
7. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przed³o¿enia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców - umowê konsorcjum/umowê spó³ki cywilnej, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
8. W przypadku z³o¿enia oferty przez konsorcjum nale¿y wymieniæ firmy wchodz±ce w jego sk³ad oraz wskazaæ Lidera Konsorcjum.
9. Przedsiêbiorców prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej nale¿y traktowaæ jak wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, do³±cz± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SWZ, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
11. Sposób sk³adania dokumentów w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie:
dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu;
dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, kosztorys ofertowy dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
kopie dokumentów dotycz±cych ka¿dego z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê lub osoby upowa¿nione do reprezentowania tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1)zmiana wynagrodzenia w przypadku:a)realizacji robót zamiennych
b)wyst±pienia robót budowlanych nie objêtych umow±,
c)rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych, nieprzekraczaj±cych jednak 15% wynagrodzenia Wykonawcy.
2)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
a)gdy wyst±pi konieczno¶æ lub potrzeba wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy
b)dzia³ania „Si³yWy¿szej”
c)wyst±pienia przeszkód atmosferycznych stanowi±cych anomalie pogodowe,
d)wyst±pienia znalezisk archeol. lub konserwatorskich
e)wyst±pienia na terenie budowy niewybuchów,
f)zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego:
g)wyst±pienia odmiennych od przyjêtych w dok.proj. warunków terenowych i gruntowych:
h)wyst±pienia okoliczno¶ci zaistnia³ych po stronie Zamawiaj±cego
i)wyst±pienia konieczno¶ci zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ
j)ze wzglêdów organizacyjnych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego
k)okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy,
l)wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy adm.pañst.
m)gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp
n)zmiana terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) z przyczyn niezale¿nych od ¿adnej ze Stron
3)zmiany zakresu/sposobu realizacji ¶wiadczenia
a)Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ aktualizacji harmonogramu rzeczowo – finansowego
b)odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych
c)wycofania z produkcji materia³ów przyjêtych w dokumentacji;
d)konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub/i technologicznych,
4)wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy lub zakresu realizowania przez niego robót
5)zmiana postanowieñ umowy jest konieczna do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia,
W zwi±zku z ograniczon± liczb± znaków szczegó³owe informacje znajduj± siê w za³±czniku nr 2 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-16 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Stosownie do art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³aniawspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie
zamówienia wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu
pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o
rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu
765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.Zamawiaj±cy wymaga o¶wiadczenia w tym zakresie.
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
- Bie¿±ca obs³uga Gminy Kostrzyn w zakresie: wywozu odpadów z utrzymania i sprz±tania otwartych terenów gminnych (zadanie 1) oraz odpadów z koszy ulicznych (zadanie 2) w 2025 roku.
- "Odbiór, transport oraz zagospodarowanie ustabilizowanych, komunalnych osadów ¶ciekowych o kodzie 19 08 05 powstaj±cych w Oczyszczalni ¦cieków w Ska³owie, Iwnie i w Gu³towach w ilo¶ci 5000 Mg"
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego i ¶wiadczenie us³ugi dystrybucji do obiektu Zak³adu Komunalnego w Kostrzynie"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn
wiêcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewaloryzacja nieruchomo¶ci w miejscowo¶ci Nowe Wymy¶le - oddzia³ Muzeum Mazowieckiego w P³ocku - etap II
- Wykonanie instalacji pomp ciep³a w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. b³. Marty Wieckiej w Bochni"
- Budowa hali magazynowej
- Poprawa warunków kszta³cenia w Zespole Szkó³ Nr 1 w Przysietnicy.
- Remont dróg na terenie Gminy ¯abia Wola: Czê¶æ I: Remont ulicy Ja¶minowej na terenie Gminy ¯abia Wola. Czê¶æ II: Remont ulicy Makowej na terenie Gminy ¯abia Wola.
- Zakup kot³ów centralnego ogrzewania i wymiana niezbêdnej instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkó³ Le¶nych w Rogoziñcu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.