Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00427744/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i oznaczenie gadżetów promocyjnych w projekcie pn. „Mazowiecki Program przygotowywania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luiza.buze@mazovia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i oznaczenie gadżetów promocyjnych w projekcie pn. „Mazowiecki Program przygotowywania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0eacad8-5f41-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030151/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.36 Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych Województwa Mazowieckiego z logo Marki Mazowsze (ES)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Mazowiecki program przygotowania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego", RPMA.10.01.01-14-e047/202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427744/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-D-III.272.88.2022.LB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czytnik e-book - 150 szt., Smartwatch -300 szt., Powerbank - 100 szt., Głośnik - 150 szt., Pendrive - 100 szt., Słuchawki nauszne z mikrofonem - 150 szt., Słuchawki douszne - 250 szt., Dysk zewnętrzny - 150 szt., Blender bezprzewodowy - 150 szt., Latarka akumulatorowa - 100 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31521320-3 - Latarki
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
30213200-7 - Komputer tablet
18522000-4 - Zegarki na rękę
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
32342411-6 - Mini-głośniki
30234600-4 - Pamięć flash
32342100-3 - Słuchawki
32342200-4 - Słuchawki douszne
4.5.5.) Wartość części: 283633,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mata do ćwiczeń - 150 szt., Pojemnik termiczny na jedzenie - 100 szt., Bidon filtrujący - 100 szt., Szybkoschnący ręcznik z mikrofibry - 100 szt., Torba papierowa - 1000 szt., Plecak - 100 szt., Torba podróżna skórzana - 40 szt., Poduszka podróżna - 100 szt., Koc piknikowy z izolacją - 100 szt., Śpiwór syntetyczny - 100 szt., Shaker - 100 szt., Termos - 50 szt., Koszulki - 100 szt., Kubek - 100 szt., Parasol duży - 100 szt., Parasol mały - 100 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221150-3 - Termosy
18931000-4 - Torby podróżne
39516120-9 - Poduszki
39522540-4 - Śpiwory
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39711210-4 - Rozdrabniacze żywności
39221120-4 - Filiżanki i szklanki
18937000-6 - Torebki do pakowania towarów
4.5.5.) Wartość części: 113281,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cukierki „krówki” – 10 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
4.5.5.) Wartość części: 363,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135316,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135316,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUREKA PLUS Agencja Reklamy B. Fedorowicz R. Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135316,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Utworzenie dodatkowych miejsc w Żłobku Gminnym w Dydni, 36-204 Dydnia 212
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do CPKZ we Wrocławiu - w podziale na 6 zadań
- DOSTAWA SPRZĘTU KUCHENNEGO ORAZ POJEMNIKÓW CATERINGOWYCH DO WYDAWANIA ŻYWNOŚCI
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
więcej: Wyroby cukiernicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.