Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00485204/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony mienia budynków należących do Gminy Ożarów Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (22) 731-22-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffc50d04-1c8e-4443-a415-6df61f360d9f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony mienia budynków należących do Gminy Ożarów Mazowiecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffc50d04-1c8e-4443-a415-6df61f360d9f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069593/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Ochrona fizyczna mienia i monitorowanie systemu alarmowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.43.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 751952,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
świadczenie usług ochrony mienia budynków należących do Gminy Ożarów Mazowiecki przy ul. Konotopskiej 4, ul. Poznańskiej 165 i ul. Sochaczewskiej 216 oraz usługi monitorowania obiektów wraz z konserwacją systemu w latach 2024-2025 odbywać się będzie w podziale na zadnia:
Zdanie nr 1, którego zakres obejmuje:
1. Jednoosobowy dozór – ochronę mienia obiektów Gminy Ożarów Mazowiecki, w tym:
a) budynku DK „Uśmiech” przy ul. Poznańskiej 165 w Ożarowie Mazowieckim - przewidywana ilość godzin pracy pracowników ochrony fizycznej w okresie trwania umowy tj. 12 m-cy: 8736 h,
b) budynku przy ul. Konotopskiej 4 w Ożarowie Mazowieckim - przewidywana ilość godzin pracy pracowników ochrony fizycznej w okresie trwania umowy tj. 12 m-cy: 8736 h,
c) Ożarowskie Baseny Letnie przy ul. Sochaczewskiej 216 w Kręczkach - (przewidywana ilość godzin w okresie trwania umowy tj. 3 m-cy: 22084h.
Zadanie nr II, którego zakres obejmuje:
1) Montaż urządzenia monitorującego w każdym obiekcie objętym ochroną monitoringu
2) Monitorowanie sygnałów alarmowych z urządzeń zainstalowanych u Zamawiającego w:
a) budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Kolejowej 2 w Ożarowie Mazowieckim,
b) punkcie konsultacyjno-informacyjnym „UZALEŻNIEŃ” przy ul. Poznańskiej 167A
w Ożarowie Mazowieckim,
c) budynku Gminy Ożarów Mazowiecki przy ul. Poznańskiej 165 w Ożarowie Mazowieckim,
d) budynku Straży Miejskiej przy ul. Poznańskiej 127A w Ożarowie Mazowieckim,
e) punkcie zbierania odpadów ul. Umiastowska 41 E w Umiastowie,
f) punkcie zbierania odpadów ul. Leśna 1 w Wolicy,
g) Ożarowskie Baseny Letnie ul. Sochaczewska 216 w Kręczkach,
3) Wykonanie okresowego przeglądu i konserwacji systemu sygnalizacji alarmu, włamania oraz napadu.
Zadanie nr III, którego zakres obejmuje ochronę Ożarowskich Basenów Letnich za pomocą analityki terenu z wykorzystaniem obecnych kamer (13 sztuk) i zamontowaniu serwera analitycznego kamer.
4.3 Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie okresowego przeglądu i konserwacji systemu sygnalizacji alarmu, włamania oraz napadu, co trzy miesiące, w zakres którego wchodzą:
a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń,
b) sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek,
c) sprawdzenie sprawności zasilaczy,
d) sprawdzenie poprawności działania centrali,
e) czyszczenie styków, złącz i elementów zewnętrznych,
f) dostarczenie sprzętu zastępczego o porównywalnych parametrach na czas ewentualnej naprawy.
4.4 Wymogi Zamawiającego:
zamówienie należy zrealizować zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi związanymi z realizacją usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia;
wykonawca zobligowany będzie do posiadania na czas realizacji przedmiotu zamówienia wdrożonego elektronicznego systemu kontroli obchodów z możliwością podglądu online w czasie rzeczywistym (np. Active Guard lub równoważnego) dla osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, w tym pracowników patroli interwencyjnych;
umożliwienie podglądu sygnałów wychodzących na stronie internetowej Wykonawcy;
bezpośrednie łączenie sygnału alarmu do patrolu interwencyjnego;
posiadanie załóg interwencyjnych – z wyłączeniem patroli partnerskich;
posiadanie zainstalowanego urządzenia GPS w samochodach patrolu;
posiadanie stacji monitorowania;
posiadanie urządzenia monitorujące obchody;
dostęp online do wykonujących obchody;
realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby nie karane, posiadające doświadczenie niezbędne do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia;
ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia na każdym etapie realizacji uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.5 Zamawiający zaleca zapoznanie się z obiektami składającymi się na przedmiot zamówienia - odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774745,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 774745,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774745,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAXUS Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MM Service Monitoring Sp. z o.o., MM SERVICE SECURITY SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292701893
7.3.3) Ulica: ul. 3 MAJA 64/66N
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 93-408
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774745,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-09-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Obrońców Warszawy w Ożarowie Mazowieckim od 01.01.2025 do 31.12.2025r..
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Ożarowie Mazowieckim od 01.01.2025 do 31.12.2025
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przecławiu w roku 2025
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI DOZORU I OCHRONY MIENIA W SIEDZIBIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR II IM. PIASTÓW ŚLĄSKICH Z ODDZIAŁAMI MISTRZOSTWA SPORTOWEGO WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2025
- Usługi ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.