Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00438365/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi drukowania dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WOJSKA POLSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140861819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@muzeumwp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f15ec409-635a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi drukowania dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f15ec409-635a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067363/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi drukowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438365
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/2023/MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55397,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: „Usługi drukowania i dostawy albumu „Najcenniejsze. Muzeum Wojska Polskiego”, t. 4, Szable polskie i europejskie XVI–XX wiek”. Dane techniczne:a) Format: 235x280 mm, układ pionowy.
b) Objętość: 320 stron.
c) Oprawa:
• tektura 2,5 mm, grzbiet prosty, blok książkowy szyty nićmi, biała kapitałka;
• oklejka 4+0 + folia mat + lakier UV.
d) Wyklejka: niezadrukowana offset 140 g.
e) Środek: druk: CMYK 4+4, papier kreda 130 g, kreda mat.
f) Pakowanie zbiorcze.
g) Nakład: 1000 egzemplarzy.
h) Proof oklejki i 10 stron ze środka.
i) Transport do: Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, Cytadela Warszawska,
ul. Dymińska 13, Warszawa 01-519.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 39300 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: „Usługi drukowania i dostawy kalendarzy”. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kalendarzy do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, Cytadela Warszawska, ul. Dymińska 13 bud. nr 6, Warszawa 01-519. Przedmiot zamówienia obejmuje wydrukowanie i dostawę:1) 300 szt. kalendarzy książkowych: kalendarz książkowy A5 dzienny | kolor bordo 4700/ z 4 wytłoczonymi logo na pierwszej stronie (jedno centralnie, 3 niżej w jednej linii), + cztery wkładki (kolor z dwóch stron- CMYK 4+4)
2) 1300 szt. kalendarzy trójdzielnych
Dane techniczne kalendarzy:
A) kalendarz książkowy
Format bloku: 205 X 290 mm – kolor bordo
Układ: 1 dzień na 1 stronie, sobota i niedziela na 1 stronie, przed każdym miesiącem terminarz miesięczny
Objętość: 360 stron + 8 stron z mapami
Papier: chamois 80g/m2
Druk: szaro-bordowy
Kalendarium 5 języczne: PL, EN, DE, RUS, FR, imieniny i święta, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, na dole kalendarium plan całego roku
skorowidz od A do Z
Wykończenie: Blok kalendarza szyty oraz dodatkowo klejony, wzmocniony krepą, perforacja narożników
dodatkowe:
tłoczenie logo na sucho ( 4 logotypy- jeden centralnie , trzy mniejsze w jednej lini poniżej))
wklejenie wklejki 4 szt. CMYK 4+4
Pakowanie zbiorcze.
Nakład: 300 egzemplarzy książkowych
B) kalendarz trójdzielny
KOPERTA KARTONOWA
GŁÓWKA- wypukła
Papier: tektura 1,9 mm oklejana papierem 150 g
Zadruk: jednostronny 4+0
Format: 308x210 mm
Uszlachetnienie: folia błysk
Inne: dziurka o średnicy 5 mm
Pakowanie rozdzielne- każda wersja oddzielanie.
Nakład: 1300 egzemplarzy trójdzielnych (4 wzory)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 16097,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41265 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41265 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Libra-Print Daniel Puławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 451193225
7.3.3) Ulica: Poznańska 36
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41265 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33852 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46949,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33852 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Poligraficzno-Introligatorska "UDZIAŁOWIEC" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150523606
7.3.3) Ulica: Narcyzowa 2
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 42-256
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33852 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.22.2025 - świadczenie usługi druku offsetowego i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby FRSE.
- Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza.
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Druk folderu serowarskiego
- druk zeszytów z matematyki dla uczestników kursów Roku Zerowego dla Centrum Rekrutacji AGH - DE-dzp.272-189/25
- Druk i dostawa publikacji książkowej z nadanym numerem ISBN "Między miastem a regionem. Wokół debat historycznych o powojennych losach Dolnego Śląska". Znak sprawy: DW.536.6/1.2025.DKM
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.