eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiedle NiewiadówDowóz uczniów z terenu gminy Ujazd w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z terenu gminy Ujazd w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY UJAZD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365924715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 27

1.5.2.) Miejscowość: Osiedle Niewiadów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 719 21 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@ujazd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuw.ujazd.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2647cf81-ff87-4b4e-a31e-63ac63c68a8e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność rachunkowo-księgowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z terenu gminy Ujazd w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2647cf81-ff87-4b4e-a31e-63ac63c68a8e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00447703/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów z terenu gminy Ujazd w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448919

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.2701.1.2024.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia na zajęcia i rozwożenia po
zajęciach dzieci do szkół i przedszkoli funkcjonujących w Gminie Ujazd w roku szkolnym 2024/2025 w okresie od 2 września
2024 r. do 30 czerwca 2025 r. w ramach komunikacji regularnej w oparciu o zakup imiennych biletów miesięcznych dla
każdego ucznia.
2. Zadanie obejmuje dowożenie i rozwożenie jednym autobusem dysponującym co najmniej 58 miejscami siedzącymi,
jednym autobusem dysponującym co najmniej 57 miejscami siedzącymi, jednym autobusem dysponującym co najmniej 53
miejscami siedzącymi, jednym dysponującym co najmniej 20 miejscami siedzącymi oraz jednym dysponującym co najmniej
18 miejscami siedzącymi. Usługa ma polegać na dowożeniu w roku szkolnym 2024/2025 uczniów szkół podstawowych i
wychowanków przedszkoli na zajęcia szkolne i przedszkolne i rozwożeniu po zakończeniu zajęć. Dodatkowo zadanie
obejmuje rozwożenie w poniedziałki uczniów Szkoły Podstawowej w Osiedlu Niewiadów im. Polskich Olimpijczyków oraz
we wtorki i w środy uczniów Szkoły Podstawowej im. Obrońców Westerplatte w Ujeździe.
3. Łączna dzienna długość tras przejazdu autobusu wynosi ok. 340 km. Dodatkowo długość trasy w poniedziałki wynosi ok.
17 km oraz we wtorki i środy ok. 114 km.
4. Dowozem objętych będzie ogółem ok. 494 dzieci ( w tym: w wieku od 2,5 lat do rozpoczęcia rocznego przygotowania przedszkolnego – 64 dzieci) Podana liczba uczniów i wychowanków może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Dopuszcza się zmianę liczby kupowanych biletów miesięcznych ( do +/- 10%) w danym miesiącu.
5. Szczegółowy harmonogram dowożenia i rozwożenia uczniów i wychowanków do placówek oświatowych na rok szkolny
2024/2025 zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie korektę szczegółowego harmonogramu
dowożenia i rozwożenia uczniów i wychowanków do placówek oświatowych.
6. Dowożenie i rozwożenie uczniów i wychowanków do placówek oświatowych odbywać się będzie również w dni w których
odbywać się będą rekolekcje przedświąteczne.
7. Wykonawca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych) w
krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6 września 2021 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. z
2024 r. poz. 728 ze zm. )
8. Wykonawca zobowiązany jest do:
• uzgodnienia i uwzględnienia w ramach wykonywanego dowozu potrzeb szkół odnośnie przewozu dzieci,
• punktualnego dowozu dzieci do szkół i odwozu po zajęciach,
• posiadania aktualnego ubezpieczenia OC i NNW w ramach prowadzonej przez siebie działalności,
• zatrudnienia wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców,
• utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy oraz utrzymanie go w stanie
technicznym i eksploatacyjnym odpowiadających wymogom ustawy o Publicznym Transporcie Drogowym.
9. Opiekę nad uczniami i wychowankami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający.
10. Wykonawca zobowiązany jest do wywieszenia informacji z rozkładem jazdy opracowanym na podstawie szczegółowego
harmonogramu dowożenia i rozwożenia uczniów i wychowanków do placówek oświatowych na każdym przystanku z
którego korzysta w terminie 7 dni od podpisania umowy.
11. Wykonawca zobowiązany jest do wywieszenia informacji o każdej istotnej zmianie z rozkładem jazdy na każdym
przystanku z którego korzysta w terminie 3 dni od podpisania umowy.
12. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pierwszeństwo przewozu uczniów i wychowanków posiadających bilety
miesięczne na przejazd.
13. Wykonawca musi zapewnić uczniom i wychowankom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i
higieny.
14. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia,
świadectwa kwalifikacji i doświadczenie zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297896,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303507,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297896,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Przewozowa "BOGDAN" Bogdan Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590052110

7.3.3) Ulica: Słoneczna 22

7.3.4) Miejscowość: Ujazd

7.3.5) Kod pocztowy: 97-225

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297896,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.