Og³oszenie z dnia 2024-09-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00591375/01 - Wynik z dnia 2024-11-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Krajowej Szko³y Administracji Publicznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Krajowa Szko³a Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyñskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006472421
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wawelska 56
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-922
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.baran@ksap.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ksap.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Krajowej Szko³y Administracji Publicznej.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0310f551-117b-4b15-9a87-5b2ca11d1c5e
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00520849
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00276286/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 ¦wiadczenie us³ug cateringowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt Kszta³towania umiejêtno¶ci zarz±dzania w Zwi±zkach ZIT – Zintegrowani. Nr projektu - PTFE.02.01-IZ.00-0003/24.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ksap.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ksap.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W przedmiotowym postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://ksap.ezamawiajacy.pl.
2) O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3) Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 4.7 niniejszego Rozdzia³u:
a) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ksap.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
d) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w zak³adce "Pytania i odpowiedzi". Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê ich datê wczytania do Systemu.
6) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma, którym jest „Marketplanet – Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.”, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 49, tel. +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
15) W postêpowaniu o¶wiadczenia sk³ada siê w postaci elektronicznej, z tym ¿e o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nale¿y przes³aæ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WN-B.260.0008.24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 813000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug polegaj±cych na obs³udze cateringowe uczestników szkoleñ, konferencji w Krajowej Szko³y Administracji Publicznej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ (OPZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55312000-0 - Ogólne restauracyjne us³ugi kelnerskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Suma cen (wariant 7 z formularza ofertowego)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby niepe³nosprawnej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: U¿ycie ekologicznych produktów spo¿ywczych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.1 O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e posiadanie op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na warto¶æ nie mniejsz± ni¿: 500 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê odpowiednim do¶wiadczeniem, tj. posiadaniem niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia w realizacji us³ug odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± zadaniu stanowi±cemu przedmiot zamówienia.
W celu potwierdzenia spe³niania powy¿szego warunku Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie analogiczne us³ugi (umowy) cateringowe trwaj±ce minimum 12 miesiêcy na kwotê co najmniej 200 000,00 PLN (dwie¶cie tysiêcy z³otych) brutto ka¿da (warto¶æ roczna).
Za analogiczne us³ugi Zamawiaj±cy uzna us³ugi cateringowe z dowozem i obs³ug± prowadzone w budynkach Zamawiaj±cego dla którego by³a ¶wiadczona us³uga
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 274), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu ok³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ;
4) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium na okres zwi±zania ofert±.2. Wadium powinno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawid³owy, zostanie odrzucona.
3. Wadium ustala siê w wysoko¶ci 10 000,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych)
4. Dowód wniesienia wadium nale¿y do³±czyæ do oferty.
5. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
6. Wadium wnoszone w pieni±dzu powinno byæ wp³acone przelewem na konto Zamawiaj±cego: PEKAO S.A. V Centrum Korporacyjne w Warszawie na rachunek: 81 1240 5918 1111 0000 4908 5899 z oznaczeniem: „Wadium w Postêpowaniu WN-B.260.0008.24”.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Inicjatorem zmian Umowy mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 PZP przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie tylko pisemnie w postaci aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci (w tym ewentualna zmiana kwoty umownej wynagrodzenia oraz pierwotnego terminu realizacji) w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê zamówienia;
2) zmiana/wprowadzenie/rezygnacja z podwykonawcy wymaga wcze¶niejszego zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego.
3) zaistnienia si³y wy¿szej (w szczególno¶ci: epidemia, pandemia, powód¼, po¿ar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, wojna, przerwy w dostawie energii elektrycznej) maj±cej wp³yw na realizacjê umowy lub uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy,
4) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego (tj. np. zmiany wprowadzone w schemacie organizacyjnym lub w zakresie dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego), co przyczyni siê do:
a) wprowadzenia koniecznych zmian w zakresie przedmiotu/sposobu, terminu realizacji zamówienia,
b) rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy.
3. W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w maksymalnej warto¶ci, o której mowa w § 1 ust. 2 umowy przed terminem zakoñczenia trwania umowy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia trwania umowy na kolejny okres 12 miesiêcy lub krótszy z zastrze¿eniem zachowania limitu kwoty okre¶lonego w § 1 ust. 2 umowy.
4. Zmiany umowy, które nie wymagaj± aneksu do umowy:
1) zmiana danych teleadresowych,
2) zmiana osób odpowiedzialnych za realizacjê umowy oraz wyznaczonych do uzgodnieñ w trakcie realizacji umowy – zmiana ta wymaga poinformowania drugiej strony w formie elektronicznej za potwierdzeniem odbioru,
3) zmiana stawki podatku VAT.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (waloryzacja) w przypadku zmiany publikowanego przez GUS wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, niezale¿nie od mo¿liwo¶ci zmian przewidzianych w ust. 1-2 powy¿ej z zachowaniem poni¿szych warunków:
1) wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany cen towarów i us³ug konsumpcyjnych,
2) wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie podlega³o waloryzacji pocz±wszy od 1-go dnia miesi±ca kalendarzowego nastêpuj±cego po miesi±cu, gdy suma zmian wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych miesi±c do miesi±ca przekroczy 15 % w stosunku do stawek z miesi±ca publikacji przez Zamawiaj±cego warunków zamówienia (inflacja liczona w stosunku do miesi±ca publikacji warunków zamówienia).
3) warunkiem waloryzacji jest z³o¿enie przez Wykonawcê wniosku o waloryzacjê nie pó¼niej ni¿ w miesi±cu, od którego waloryzacja ma nast±piæ,
4) waloryzacja bêdzie odbywaæ siê w oparciu o wzrost wska¼nika, o którym mowa w pkt 2 publikowanego przez GUS,
5) waloryzacja nie mo¿e byæ dokonywana czê¶ciej ni¿ raz na 6 miesiêcy,
6) wynagrodzenie bêdzie podlega³o waloryzacji w sumie maksymalnie do 30 % wynagrodzenia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ksap.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-08 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-06
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Us³uga zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazw± Akademia Kompetencji w zakresie Zamówieñ Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla jednostki Centrum Us³ug Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowi±cych w³asno¶æ m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Ko³o (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (czê¶æ II)
- Remont nawierzchni wie¿y do skoków zlokalizowanej na basenie Pa³acu M³odzie¿y w budynku Pa³acu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materia³ów laboratoryjnych
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ugi restauracyjnej"
- Us³uga cateringu - przygotowania i dostawy wy¿ywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczêszczaj± do Miejsko-Gminnego ¯³obka w £opusznie w roku 2025
- US£UGA PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSI£KÓW Z TYTU£U ¯YWIENIA OSÓB ZATRZYMANYCH NA TERENIE DZIA£ANIA JEDNOSTEK POLICJI woj. PODLASKIEGO
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby organizacji spotkañ, grup roboczych organizowanych przez komórki Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej wraz z obs³ug± kelnersk± wydarzenia pn. Spotkanie Wielkanocne dla go¶ci Hotelu Ksi±¿.
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla cz³onków Wojewódzkiego Zespo³u Koordynacji do spraw wdra¿ania Zintegrowanej Strategii Umiejêtno¶ci 2030 w województwie lubelskim ..
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.