eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoZakup w 2023 roku paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń będących własnością Powiatowego Zarządu dróg w Działdowie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup w 2023 roku paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń będących własnością Powiatowego Zarządu dróg w Działdowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lidzbarska 31

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzddzialdowo@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzddzialdowo.home.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzddzialdowo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup w 2023 roku paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń będących własnością Powiatowego Zarządu dróg w Działdowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50df7f46-658a-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022763/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup w 2023 roku paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń będących własnością Powiatowego Zarządu dróg w Działdowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440995/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174722,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Zakup w 2023 roku paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń będących własnością Zamawiającego”, dla:
1) Część I - Zakup w 2023 roku paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń w BSiT
Działdowo, ul. Lidzbarska 31
a) benzyna bezołowiowa Pb 95 w ilości 3500 litrów,
b) oleju napędowego w ilości 12 500 litrów.
2. Podana w ust.1 ilość paliwa jest określona szacunkowo.
W trakcie obowiązywania umowy ilość paliwa może ulec zmianie, w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (wynikających z sytuacji niezależnych od niego).
3. Zakup paliwa realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru wydanych paliw dla Zamawiającego w danym miesiącu na druku ,,Zbiorcza asygnata rozchodowa” dla każdego pojazdu lub innego urządzenia będącego własnością Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega sobie zakup wymienionego w ust.1 przedmiotu zamówienia w mniejszych ilościach.
6. Do poszczególnych paliw, wymienionych wyżej stosuje się wymagania jakościowe, określone
odpowiednio w „PN-EN 228:2003 Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna Bezołowiowa” i „PN-EN 590:2002 Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe” oraz w rozporządzeniu Ministra Gospodarki 09 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441).
7. W okresie od 01 stycznia do 28 lutego oraz od 16 listopada do 31 grudnia , dostarczany winien być olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych. W pozostałym okresie Wykonawca będzie dostarczał olej napędowy standardowy.
8. Przedmiot zamówienia – benzyna bezołowiowa Pb 95 oraz olej napędowy będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiornika pojazdów i urządzeń należących do Powiatowego Zarządu Dróg w Działdowie .
9. Wykonawca wystawi fakturę za sprzedane paliwa w okresie od 1-go do ostatniego dnia w ciągu całego miesiąca na podstawie Zbiorczej asygnaty rozchodowej.
Ceny za produkty pobrane przez zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w dniu tankowania na stacjach, na których zostało pobrane paliwo uwzględniając oferowany rabat.
Zbiorcza asygnata rozchodowa będzie stanowić załącznik do faktury.
Wykonawca dostarczy fakturę Zamawiającemu najpóźniej 10 dni po zakończeniu danego miesiąca.
Zamawiający zapłaci należność na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury w ciągu 30 dni od jej wystawienia.
10. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć zakup paliwa w stacjach paliw położonych w odległości nie większej niż 5 km oraz zapewnia, że stacja paliw będzie czynna przez wszystkie dni tygodnia.
11. CPV:
- 09134100-8 OLEJ NAPĘDOWY,
- 09132100-4- BENZYNA BEZOŁOWIOWA

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 113402,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Zakup w 2023 roku paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń będących własnością Zamawiającego”, dla:
Część II - Zakup w 2023 roku paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń w BSiT
Lidzbark, ul. Główny Dworzec 1
a) benzyna bezołowiowa Pb 95 w ilości 1 000 litrów,
b) oleju napędowego w ilości 7 500 litrów.
2. Podana w ust.1 ilość paliwa jest określona szacunkowo.
W trakcie obowiązywania umowy ilość paliwa może ulec zmianie, w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (wynikających z sytuacji niezależnych od niego).
3. Zakup paliwa realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru wydanych paliw dla Zamawiającego w danym miesiącu na druku ,,Zbiorcza asygnata rozchodowa” dla każdego pojazdu lub innego urządzenia będącego własnością Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega sobie zakup wymienionego w ust.1 przedmiotu zamówienia w mniejszych ilościach.
6. Do poszczególnych paliw, wymienionych wyżej stosuje się wymagania jakościowe, określone
odpowiednio w „PN-EN 228:2003 Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna Bezołowiowa” i „PN-EN 590:2002 Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe” oraz w rozporządzeniu Ministra Gospodarki 09 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441).
7. W okresie od 01 stycznia do 28 lutego oraz od 16 listopada do 31 grudnia , dostarczany winien być olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych. W pozostałym okresie Wykonawca będzie dostarczał olej napędowy standardowy.
8. Przedmiot zamówienia – benzyna bezołowiowa Pb 95 oraz olej napędowy będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiornika pojazdów i urządzeń należących do Powiatowego Zarządu Dróg w Działdowie .
9. Wykonawca wystawi fakturę za sprzedane paliwa w okresie od 1-go do ostatniego dnia w ciągu całego miesiąca na podstawie Zbiorczej asygnaty rozchodowej.
Ceny za produkty pobrane przez zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w dniu tankowania na stacjach, na których zostało pobrane paliwo uwzględniając oferowany rabat.
Zbiorcza asygnata rozchodowa będzie stanowić załącznik do faktury.
Wykonawca dostarczy fakturę Zamawiającemu najpóźniej 10 dni po zakończeniu danego miesiąca.
Zamawiający zapłaci należność na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury w ciągu 30 dni od jej wystawienia.
10. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć zakup paliwa w stacjach paliw położonych w odległości nie większej niż 5 km oraz zapewnia, że stacja paliw będzie czynna przez wszystkie dni tygodnia.
11. CPV:
- 09134100-8 OLEJ NAPĘDOWY,
- 09132100-4- BENZYNA BEZOŁOWIOWA

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 61319,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115300,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115300,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115300,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,GRAMAX" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691605552

7.3.3) Ulica: Dzierzgowska 140

7.3.4) Miejscowość: Mława

7.3.5) Kod pocztowy: 06-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115300,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62864,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62864,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62864,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-EKO-GAZ Jolanta Rutkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711269064

7.3.3) Ulica: Zieluńska 26

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark

7.3.5) Kod pocztowy: 13-230

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62864,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.