Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw wraz z urządzeniami budowlanymi przy żłobku miejskim w Karczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 28
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 780 65 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.szulc@karczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu zabaw wraz z urządzeniami budowlanymi przy żłobku miejskim w Karczewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3cb5b0e-5f69-40f7-b68e-d1d949c61441
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068276/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu wokół żłobka miejskiego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy zadania realizowanego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch” 2022–2029 realizującego i finansowanego przez Krajowy Plan na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności (dalej KPO) w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0–3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://karczew.logintrade.net/zapytania_email,177307,c33eb8af711e18ca7ec0f4ced298e8d2.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej: m.szulc@karczew.pl.
Za pośrednictwem poczty elektronicznej odbywa się w szczególności zadawanie pytań, składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, wezwań i zawiadomień.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym sprawy, tj. ZP.271.19.2024.MS. Złożenie oferty następuje wyłącznie poprzez Platformę przetargową – adres podany jest w punkcie 8.2.) niniejszego Ogłoszenia. Więcej informacji zawiera SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez Platformę przetargową.
2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem:
https://karczew.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej
dostępny pod adresem:
https://karczew.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
3. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w pkt 2.
4. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej – pod adresem:
https://karczew.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
6. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca tj.: Logintrade S.A., ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 35 34; e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Pozostałe postanowienia zgodnie z treścią SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje w punkcie 37 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje w punkcie 37 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2024.MS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw wraz z urządzeniami budowlanymi przy żłobku miejskim w Karczewie. Zakres robót obejmuje m. in.: przygotowanie terenu; dostawa i montaż urządzeń zabawowych i małej architektury; wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (kolor szary); wykonanie obrzeży betonowych (kolor szary); wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego; uporządkowanie terenu. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: Opis Przedmiotu Zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ; Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych na które składają się: Projekt zagospodarowania terenu; Projekt architektoniczno–budowlany; Projekt zagospodarowania terenu; Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; Przedmiar robót (przedmiar ma charakter pomocniczy); Decyzja NR 751/2024 z 02.08.2024 r. pozwolenie na budowę (ostateczna) – zawarte są w Załączniku Nr: 12; 13; 14; 15; 16 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Załączniki szczegółowo wymienione są w punkcie 39 SWZ. Wyżej wymienione dokumenty zamówienia dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. na Platformie przetargowej – adres strony podany jest w punkcie 3.1.) niniejszego Ogłoszenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Określenie zakresu robót budowlanych – wykonanie robót polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót do zamówienia podstawowego, w tym m. in.: dostawa i montaż urządzeń zabawowych i małej architektury, wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, wykonanie obrzeży betonowych, wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego – stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Warunki, na jakich zostaną udzielone te roboty budowlane: umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą na warunkach nie gorszych niż określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dla zamówienia podstawowego). Szczegółowe zapisy zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ – w § 16.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podda ocenie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert. Szczegółowe informacje w punkcie 25 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
[Numeracja zgodna z SWZ]:13.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w punkcie 12 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
(…)
13.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej;
13.1.4.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (zakończył) należycie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno (1) zadanie o wartości brutto minimum 170 000,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych), wykonane w jednej umowie, którego przedmiotem była budowa lub/i przebudowa lub/i remont lub/i montaż: jednego lub/i kilku następujących zakresu/ów robót/prac: urządzenia małej architektury lub/i nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa (np.: plac zabaw, zewnętrzna siłownia, boisko itp.).
Uwaga I: W przypadku zamówienia, którego wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru ostatecznego lub częściowego (w przypadku zamówienia rozliczanego wyłącznie w walutach innych niż PLN). Jeżeli w dniu podpisania protokołu odbioru ostatecznego lub częściowego, NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu podpisania protokołu odbioru ostatecznego lub częściowego, w którym zostanie on opublikowany.
Uwaga II: Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie złożonego przezWykonawcę na wezwanie Zamawiającego wykazu wykonanych robót z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z punktem 14.2.1.4 i 14.2.1.4.1 SWZ.
Uwaga III: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy dysponują doświadczeniem, którzy wykonają roboty budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Warunek o którym mowa w punkcie 13.1.4.1 SWZ musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Uwaga IV: W przypadku polegania na zasobach innego Podmiotu (art. 118 ustawy Pzp) Zamawiający wymaga, by Podmiot na zasobach którego polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu samodzielnie wykazał spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 13.1.4.1 SWZ.
Uwaga V: W przypadku, gdy ww. zakres robót będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo roboty, o których mowa powyżej, w punkcie 13.1.4.1 SWZ.
13.1.4.2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: a) jedną osobę wskazaną do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego;
b) jedną osobę wskazaną do pełnienia funkcji kierownika robót, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, która jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
Uwaga I: Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Uwaga II: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże jedną lub kilka osób posiadających łącznie wymagane uprawnienia wymienione w niniejszym punkcie lit. a – lit. b.
Uwaga III: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 13.1.4.2 SWZ oceniane będzie łącznie.
Uwaga IV: W przypadku polegania na zasobach innego Podmiotu (art. 118 ustawy Pzp)
spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 13.1.4.2 SWZ oceniane będzie łącznie.
Uwaga V: Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego wykazu osób, zgodnie z punktem 14.2.1.5 SWZ.
Więcej informacji zawiera SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: [Numeracja zgodna z SWZ]: 14.2 Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego: 14.2.1.1 Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ;
14.2.1.2 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 11 do SWZ;
14.2.1.2.2 W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, składa każdy z tych Podmiotów, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 11a do SWZ; 14.2.1.3 Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 14.2.1.3.1 Wykonawca (Podmiot udostępniający zasoby) nie jest obowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych (wskazanych w punkcie 14.2.1.3 SWZ powyżej), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów; (...) 14.10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej: 14.10.1 Zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 14.2.1.3 SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument/ty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 14.10.2 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 14.10.1 SWZ (powyżej), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.
Szczegółowe informacje zawarte są w punktach 14.2 i 14.10 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: [Numeracja zgodna z SWZ]: 14.2 Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego: 14.2.1.4 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ; 14.2.1.4.1 Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w punkcie 14.2.1.4 SWZ, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; 14.2.1.5 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ. 14.3 Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w punkcie 14.2.1.4, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Szczegółowe informacje zawarte są w punkcie 14.2 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że rozwiązania równoważne spełniają wymagania zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia, czyli że spełniają podane w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.Więcej informacji zawiera SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta ma być sporządzona zgodnie z warunkami określonymi w SWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (zgodnie z treścią punktu 21.5 SWZ):1)Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ;
2)Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, składane przez Wykonawcę/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ;
3)Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składane przez Podmiot na zasoby którego powołuje się Wykonawca, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4a do SWZ - jeśli dotyczy;
4)Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane przez Wykonawcę/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ;
5)Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane przez Podmiot na zasoby którego powołuje się Wykonawca, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5a do SWZ - jeśli dotyczy;
6)Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, wymagane postanowieniami punktów 13.4 i 14.1.3 SWZ, sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SWZ, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych Podmiotów - jeśli dotyczy;
7)Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane postanowieniami punktu 15.5.1 SWZ, sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SWZ – jeśli dotyczy;
8)Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem);
9)w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy;
10)dowód wniesienia wadium zgodnie z postanowieniami punktu 20 SWZ;
11)Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje.
Więcej informacji zawiera SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 5 000,00 zł(słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (przelewem); gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419). Szczegółowe zapisy dotyczące wadium zostały określone w punkcie 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takiej sytuacji Wykonawcy zobowiązani są ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp.2.Pełnomocnictwo we właściwej firmie (ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo), z określeniem jego zakresu, należy załączyć do oferty.
3.Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum/żaden ze wspólników spółki cywilnej (ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz przesłanki w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, treść punktu 12.4; 12.5; 12.8; 12.10 SWZ).
4. Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum/żaden ze wspólników spółki cywilnej (ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu) nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507), treść punktu 12.7; 12.9; 12.10 SWZ).
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokonana będzie zgodnie z treścią punktów: 13.1; 13.2; 13.3 SWZ.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają:
1)wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SWZ (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp);
2)wraz z ofertą oświadczenia, zgodnie z treścią punktów 14.1.1.2 i 14.1.2.2 SWZ, zgodnie z Załącznikiem nr 4 i 5 do SWZ.
Więcej informacji zawiera SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy dopuszczalna jest w przypadkach na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) – Załącznik Nr 2 do SWZ – w § 17.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-15 12:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://karczew.logintrade.net/zapytania_email,177307,c33eb8af711e18ca7ec0f4ced298e8d2.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Zamawiający nie przewiduje: rozliczania w walutach obcych; zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 2.Wszystkie rozliczenia związane z niniejszym zamówieniem będą prowadzone w PLN. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy:1)wobec których zachodzą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; 2)wobec których zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507). Szczegółowe informacje w punktach: 12; 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu, dokumenty i informacje o których mowa w punkcie 27 SWZ. 5.Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej [adres w punkcie 8.2) niniejszego Ogłoszenia], nie później niż do dnia 15.10.2024 r. do godziny 12:30,00.INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi gminnej 340055K na odcinku I - w km od 0+525,00 do km 0+745,00 na odcinku II - w km od 0+770,00 do km 0+970,00 w miejscowości Jurków, Gmina Dobra"
- Remont trybun sportowych na Stadionie Sportowym "Sztabowa" przy ul. Sztabowej 101 we Wrocławiu
- "Budowa elementów małej architektury służące nauce sensorycznej przy Przedszkolu Miejskim nr 18 w Lesznie"
- Przebudowa ulicy Księże Domki w Rawie Mazowieckiej
- Rozbudowa placu zabaw w Kruszynie
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rudniki
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.