Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00553571/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00568296/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-29
- 2024/BZP 00573763/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wydział w Olsztynie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości budowa nowej siedziby w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510064784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-521
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ol.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydział w Olsztynie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości budowa nowej siedziby w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38944be3-d0e7-4b19-bb12-8c829fdec66f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245549/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa nowej siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości na terenie miasta Olsztyna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38944be3-d0e7-4b19-bb12-8c829fdec66f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej: Platformą; Systemem) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl., na której
udostępniane będą dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”) lub za pomocą za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@ol.policja.gov.pl
Formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki do oferty podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. W celu prawidłowego korzystania z
usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
1.1. Komputer PC
a. parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b. zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych:
1. MS Windows 7 lub nowszy
2. OSX/Mac OS 10.10,
3. Ubuntu 14.04
c. Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
d. Chrome 66.0 lub nowsza
e. Firefox 59.0 lub nowszy
f. Safari 11.1 lub nowsza
g. Edge 14.0 i nowsze
albo
1.2 Tablet/Telefon
a. Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
b. Przeglądarka Chrome 61 lub nowsza
II. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji
danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania
czasu odbioru danych:
1.1 specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
1.2 format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
1.3 oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do
sekundy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Na wykonawcy ciąży obowiązek informacyjny wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane
zostaną Zamawiającemu w związku z realizowaną umową i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy, chyba że ma
zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Wykonawcy:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z-t-P/22/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest budowa w Olsztynie przy ul. Wincentego Witosa nowej siedziby Wydziału w Olsztynie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości w systemie zaprojektuj i wybuduj. Terenem Inwestycji jest obszar działek ewidencyjnych nr 126/7, 126/9, 127/7 oraz 2/3 części działki ew. nr 126/8 (obręb 125, Olsztyn) o powierzchni sumarycznej 6 284 m2 (0,63ha). Działki te są własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie KWP w Olsztynie. Teren inwestycji jest obszarem o funkcji usług publicznych. Istniejącą zabudowę stanowią budynki mieszkalne. Obok terenu zlokalizowane są sieci kanalizacji wodociągowej, kanalizacji deszczowej, przyłącza ciepłowniczego, sieci energetyczne. Teren jest nieutwardzony. Sąsiednie działki są częściowo zabudowane obiektami mieszkalnymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45216111-5 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 79
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty, w tym wbudowane materiały
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (w tym serwisowanie i wymiana materiałów eksploatacyjnych w cenie oferty) na zamontowane urządzenia, instalacje oraz systemy
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferta zatrudnienia przy wykonywaniu robot budowlanych co najmniej pięciu osób z grup społecznie marginalizowanych na podstawie umowy o pracę
4.3.6.) Waga: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeżeli:
1) wykonał należycie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zadanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie robót budowlanych, które polegało na zaprojektowaniu i wykonaniu budowy lub przebudowy jednego budynku użyteczności publicznej* o wartości zadania nie mniejszej niż 10 000 000 zł brutto w ramach jednej umowy.
* Przez budynek użyteczności publicznej na potrzeby niniejszego postępowania Zamawiający rozumie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1225 ze zm.), budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, usług w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym, śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
Zamawiający zastrzega, że powyższy warunek nie podlega sumowaniu. Oznacza to, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeden z wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem.
Warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy w sumie wykazali się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich samodzielnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem. W przypadku złożenia oferty wspólnej np. przez konsorcjum (spółkę cywilną) powyższy warunek winien w całości spełnić jeden z podmiotów tj. członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej).
Łączenie zdolności zawodowej podmiotów w celu wykazania spełnienia warunku Zamawiający uzna za nie spełnienie powyższego warunku.
W przypadku, gdy wartość robót budowlanych wykazanych przez Wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed dniem publikacji ogłoszenia.
2) będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest:
a) projektantem branży architektonicznej – posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,
b) projektantem branży konstrukcyjno-budowlanej – posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
c) projektantem branży sanitarnej - posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) projektantem branży elektrycznej – posiadającym uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
e) Projektantem branży telekomunikacyjnej – posiadającym uprawnienia projektowe bez ograniczeń do projektowania instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
f) kierownikiem budowy – osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy,
g) kierownikiem robót branży sanitarnej – osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku wymagającym uprawnień,
h) kierownikiem robót branży elektrycznej – osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku wymagającym uprawnień,
i) kierownikiem robót telekomunikacyjnych – osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku wymagającym uprawnień
j) kierownikiem robót branży drogowej – osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie inżynierii drogowej bez ograniczeń, oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku wymagającym uprawnień.
- wymagane uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
Kierownik budowy może być jednocześnie kierownikiem robót jednej lub w kilku branżach
2. Okresy doświadczenia zawodowego, wyrażony w latach, Zamawiający będzie liczył wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
3. Wszyscy projektanci, kierownik budowy i kierownicy robót muszą wykazywać się aktualną przynależnością do branżowych izb zawodowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 i art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem potwierdzającym, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem potwierdzającym, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
f) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5, 6 oraz art. 109 ust 1 pkt 1 i 5 ustawy Pzp oraz dot. przepisów sankcyjnych w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w rozdziale VIII ust. 1 pkt 2.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz zaprojektowanych i wykonanych robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku określonego w rozdziale VII, ust. 1 pkt 1 SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług projektowych, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia (w pełnych latach) w pełnieniu funkcji projektowych i budowlanych, które są deklarowane w ofercie, i wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 26 października 2024 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Narodowy Bank Polski O/O Olsztyn
45 1010 1397 0051 0613 9120 0000
(w tytule przelewu należy wpisać nr postępowania: Z-t-P/22/2024 i nazwę przetargu - cbzc)
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
5. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający,
2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nazwy i adresy siedzib wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub zapis, że Wykonawca wymieniony w tych gwarancjach lub poręczeniach działa w imieniu i na rzecz pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – w treści powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
4) kwotę gwarancji/poręczenia,
5) termin ważności gwarancji/poręczenia,
6) zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, nieodwołanie, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w ustawie Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna lub osoby fizyczne działające wspólnie) dodatkowo do oferty należy dołączyć:- pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
- oświadczenie przygotowane na podstawie Załącznika nr 3 do SWZ – złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
- oświadczenie przygotowane na podstawie Załącznika nr 7 do SWZ – złożone wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące podmiotu wspólnego, a nie pełnomocnika (lidera).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielanie zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zasady udzielania i rozliczania zaliczek określone zostały w Załączniku nr 9 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w przypadku:1) konieczności przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) siły wyższej, klęski żywiołowej,
b) zastosowania robót, nieobjętych zamówieniem, których konieczność wykonania nie można było przewidzieć, w trakcie przygotowywania zamówienia do realizacji, a które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, których wartość nie przekracza 10 % ceny całkowitej wynagrodzenia określonego w § 15 ust.1 pkt. 3 niniejszej umowy;
2) wystąpienia zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymania robót przez Zamawiającego z tytułu braku środków finansowych;
3) powstania okoliczności będących następstwem działania organów administracji, w szczególności:
a) przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., pod warunkiem potwierdzonego, zgodnie z terminami w umowie złożenia dokumentów do w/w urzędów,
b) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
4) zaistnienia zdarzeń lub połączonych zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy, a których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z zachowaniem należytej staranności;
5) konieczności zastosowania niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem, których Zamawiający nie mógł przewidzieć działając z należytą starannością, przy spełnieniu warunków wynikających z art. 455 ust. 1 pkt 3) Prawo zamówień publicznych i innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
6) ujawnienia niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnych z inwentaryzacją podziemnych sieci, instalacji lub urządzeń obcych i konieczności wykonania robót związanych i ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji;
7) Wstrzymania realizacji robót budowlanych przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
8) Odkrycie na terenie budowy broni, bomb, niewypałów i niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych, szczątków ludzkich oraz obiektów o znaczeniu archeologicznym lub/i historycznym;
9) konieczności skoordynowania robót z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie kompleksu.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonania robót zamiennych lub wyłączenia części robot w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, oraz robót, których wykonanie będzie niezbędne do prawidłowego, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami) wykonania przedmiotu umowy. Podstawą wprowadzenia tych robót będzie zatwierdzony przez Zamawiającego protokół konieczności i Aneks do umowy. Wyłączenia części robót w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nie mogą być większe niż 10% wynagrodzenia umownego netto.
4. Możliwa jest zmiana umowy, w tym zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, gdy wystąpi konieczność realizacji dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne do wykonania podstawowego przedmiotu zamówienia i zostaną spełnione łącznie warunki opisane w art. 455 ust. 1 pkt 3 Pzp.
5. Każda ze wskazanych w niniejszym paragrafie okoliczności, może być powiązana ze zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy o czas konieczny do ustania/usunięcia przyczyn w celu prawidłowego wykonania umowy oraz ze zmianą wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony w niniejszym paragrafie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.plhttps://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia Zamawiający będzie wymagał przedstawienia kopii umowy ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie niższą niż 5 000 000,00 złotychINNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych oraz produktów leczniczych
- Dostawa odzieży ochronnej do pracownia RTG Wydział Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
- Usługa aktualizacji oprogramowania wraz z usługami towarzyszącymi na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii.
- SZP.221-19.2024 Dostawa urządzeń medycznych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie w roku 2025
- Świadczenie usług hotelarskich i transportowych na rzecz pacjentów SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie w trakcie leczenia
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G na odcinku Damnica - Główczyce od km 4+400 do km 5+700 w miejscowości Wielka Wieś (gmina Główczyce)"
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Gorzków
- Wykonanie dokumentacji projektowych obejmujących remonty z termomodernizacją wielorodzinnych budynków mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław" Zamówienie podzielone na 6 części.
- Wyk. r. bud. w zakr. wym. win. wew. w bud. szpit. w Gr. Śl., bud. win. zew. w bud. przych. w Lw. Śl. w. z przeb. przył. CO i CWU o. rem. i przeb. bud. szpit. i przych. w Lw. Śl. d. P. C. Z. Sp. z o.o.
- Modernizacja i przebudowa III piętra bud. B i III piętra bud. C na potrzeby Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki - kampus Fordon, Kaliskiego 7
- Modernizacja toalety miejskiej przy ul. Tumskiej w Gnieźnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.