Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przeprojektowanie i przebudowa kamienicy przy ul. Plac Kościuszki 14/15 ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590708822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Majowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 (44) 724-64-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Tomaszowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732120641
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Majowa 15
1.11.4.) Miejscowość: Tomaszów Maz.
1.11.5.) Kod pocztowy: 97-200
1.11.6.) Województwo: łódzkie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.11.9.) Numer telefonu: + 48 (44) 724-64-20
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.ttbs.com.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przeprojektowanie i przebudowa kamienicy przy ul. Plac Kościuszki 14/15 ...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f1ccba8-81ad-40d4-9cb9-60916aa5888e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f1ccba8-81ad-40d4-9cb9-60916aa5888e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: adres strony postępowania do komunikowania z wykonawcami: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f1ccba8-81ad-40d4-9cb9-60916aa5888e
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy
użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e
Zamówienia): jak powyżej w ogłoszeniu.
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj
postępowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: jak w rozdziale 1.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. (...)
Pozostałe informacje zawiera SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/)
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy eZamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod nr telefonu (32) 7788999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
12. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza także komunikację za pomocą poczty elektronicznej w szczególności
przekazywania wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielanie odpowiedzi wyjaśnień treści oferty i rażąco niskiej ceny. Adres
e-mail: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl (Powyższe nie dotyczy składania ofert).
13. Poprzez środki komunikacji elektronicznej – należy rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344). Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
14. Komunikacja ustna dopuszczalna w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o
zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert o ile jej treść jest udokumentowana.
15. Zamawiający w niniejszym postępowaniu korzysta, tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które
sąniedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 2070 z późn. zm.), z produktami powszechnie używanymi
służącymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają wykonawcom dostępu do
postępowania o udzielenie zamówienia.
16. Dokumenty i oświadczenia elektroniczne tj, w szczególności:
1) ofertę,
2) oświadczenie (o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu), o których mowa w art. 125 ust. 1
ustawy,
3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
wykonawcy sporządzają zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego (Dz. U. z 2020 poz. 2452) tj: - w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych (...) Pozostałe inf.
zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje i klauzule RODO zawiera SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje i klauzule RODO zawiera SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przeprojektowanie i przebudowa kamienicy przy ul. Plac Kościuszki 14/15 w Tomaszowie Mazowieckim w formule „Przeprojektuj i wybuduj”.
2. W zakres obowiązków wchodzić będzie:
1) Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, wykonaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową i innymi obowiązującymi przepisami, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót.
2) Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
3) Współdziałanie z Generalnym Wykonawcą robót na placu budowy.
4) Współdziałanie z Koordynatorem ze strony Zamawiającego i Generalnego Wykonawcy, nadzorem autorskim/projektantami, załatwianie spraw związanych z uwagami dotyczącymi rozwiązań projektowych.
5) Współpraca ze służbami inwestorskimi oraz ekspertami powołanymi dodatkowo przez Zamawiającego.
3.Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w OPZ (Opis przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, w SWZ i wzorze umowy. Ponadto udostępnia się na stronie postępowania dokumentację techniczną roboty budowlanej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z sposobem oceny w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (okres posiadania uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej liczony od dnia ich wydania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:
1) osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej – koordynator (wszystkich pozostałych inspektorów nadzoru inwestorskiego) - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadająca od min. 3 lat uprawnienia budowlane (liczone od dnia wydania decyzji) do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń.
Wskazana osoba musi wykazać, że sprawowała funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN brutto (słownie: dwa miliony zł 00/100).
Przez budynek mieszkalny wielorodzinny – należy rozumieć budynek posiadający więcej niż pięć lokali mieszkalnych.
Przez budynek użyteczności publicznej - należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
2) osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej sanitarnej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i obejmujące wymagany powyżej zakres, posiadająca od min. 3 lat uprawnienia budowlane (liczone od dnia wydania decyzji) do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
3) osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej elektrycznej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i obejmujące wymagany powyżej zakres, posiadająca od min. 3 lat uprawnienia budowlane (liczone od dnia wydania decyzji) do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Zamawiający wymaga, aby inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej pełnił funkcję wiodącego inspektora nadzoru (koordynatora prac) nad realizacją zamówienia po stronie zamawiającego. Koordynator będzie osobą z którą Zamawiający będzie się kontaktował we wszystkich sprawach związanych z realizacją umowy.
Osoby wskazane do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego przez cały okres trwania umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany będzie złożyć (po złożeniu oferty, na wezwanie zamawiającego), aktualne na dzień ich złożenia:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami – (wzór - załącznik nr 4 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta zawiera w szczególności:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór załączony do SWZ,
2) Oświadczenie wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby, dotyczące warunków udziału w postępowaniu i podstaw wykluczenia z postępowania ( wzór - załącznik nr 1 do SWZ),
3) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ( wzór - załącznik 2 SWZ) – jeżeli dotyczy,
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby) (wzór - załącznik 3 SWZ) – jeżeli dotyczy,
5) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę składa podmiot upoważniony na reprezentowania wykonawcy – jeżeli dotyczy;
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy.
2. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku (ZIP). Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Pełnomocnika Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 ustawy.
15. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.
16. Oferta winna być podpisana przez wykonawcę zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub przez Pełnomocnika umocowanego do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1., Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym
postępowaniu albo reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie, co do zasady, musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz
z ofertą.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. A w przypadku spółki cywilnej, oświadczenie o braku
podstaw wykluczenia składa się w imieniu/ dla spółki cywilnej. Dokumenty te powinny potwierdzać brak podstaw
wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą,
przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do przedstawienia Zamawiającemu umowy
cywilnoprawnej określającej rolę i zadania poszczególnych Wykonawców oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji
zamówienia. Zamawiający może żądać przedstawienia wyżej wskazanej umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności, o ile będą miały wpływ na zmianę terminu :1) wstrzymania robót, przerw w pracach lub zwłoki lub opóźnień w wykonaniu nadzorowanych robót budowlanych,
2) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią w szczególności: powódź, akty wandalizmu, awarie, katastrofy,
3) konieczności realizacji robót dodatkowych, zamiennych, działań mających na celu niezwłoczne usunięcie bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia przez Wykonawcę RB,
4) zmiany przepisów prawa mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu
5) przedłużających (...).
Pozostałe zmiany zawiera wzór umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-07 15:30
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia strona postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-07 16:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
ZAMAWIAJĄCYM JEST:Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki
ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. Łódzkie,
NIP 7731656546, REGON 590648310,
Tel. + 48 (44) 724 23 11,
w imieniu której postępowanie prowadzi Pełnomocnik Zamawiającego:
Tomaszowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Majowa 15, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. Łódzkie,
NIP 7732120641, REGON 590708822
Numer telefonu: + 48 (44) 724-64-20
Strona internetowa Zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
Adres strony internetowej Pełnomocnika Zamawiającego: https://bip.ttbs.com.pl
Adres poczty elektronicznej: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl
Termin zakończenia usługi – planowany do zakończenia w okresach:
1) trwania umowy o roboty budowlane – do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie i wykonania inwentaryzacji powierzchni lokali mieszkalnych przez Generalnego Wykonawcę robót,
2) gwarancji i rękojmi na roboty budowlane.
Zamawiający planuje zakończenie realizacji umowy o roboty budowlane
w terminie do 31.01.2026 r.
Okres gwarancji wskazany przez wykonawcę robót budowlanych wynosi 8 lat.
Wykluczeniu z postępowania podlega wykonawca:
1) wobec którego zachodzą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 Pzp;
2) wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawca, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest
osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę
lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13
kwietnia2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służącychochronie
bezpieczeństwa narodowego;
4) wykonawca, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 9 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa powyżej wykonawca/wykonawca występujący wspólnie/
przedkłada wraz z ofertą odpowiednie oświadczenie, zgodnie z wzorem załączonym do
SWZ.
5. Wszelkie istotne informacje zawiera SWZ.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Zakup sprzętu komputerowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.