eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiWykonanie drugiego etapu wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach pod nazwą "W drodze"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie drugiego etapu wystawy stałej w Muzeum
im. Marii Konopnickiej w Suwałkach pod nazwą „W drodze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM OKRĘGOWE W SUWAŁKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 81

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc10f470-2eeb-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie drugiego etapu wystawy stałej w Muzeum
im. Marii Konopnickiej w Suwałkach pod nazwą „W drodze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc10f470-2eeb-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00322093/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie drugiego etapu wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zamówienie jest dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Interreg VI-A Lithuania-Poland: w ramach realizacji projektu nr LTPL00009 pod nazwą „The cross-border road to memories infinity- „Transgraniczna droga do nieskończoności wspomnień”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAT.TP.272.700.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 934000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu wystawy stałej w Muzeum
im. Marii Konopnickiej w Suwałkach. Ta część wystawy występuje pod nazwą „W drodze”. Wystawa stanowi kontynuację ekspozycji „Pieśń o domu” i składa się z 8 scen prezentowanych na 5 salach, w dwóch skrzydłach budynku. Zakres zamówienia obejmuje prace budowlane stanowiące podstawę konstrukcyjną do elementów scenograficznych wystawy (prace niewymagające pozwolenia na budowę) obejmujące m.in. budowę ścianek, sufitów podwieszanych, prace malarskie, posadzkowe, patynowanie, budowa stałej zabudowy, stolarkę, oświetlenie efektowane. Główna część zamówienia dotyczy wykonania instalacji scenograficznych i rzeźbiarskich, elementów przestrzeni graficznej wystawy (wydruki cyfrowe), meble oraz pozostałe elementy wyposażenia. Wskazane prace nie zmieniają istniejącej infrastruktury budowlanej, sanitarnej i elektrycznej a tylko ją uzupełniają
w minimalnym możliwie zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania wystawy stałej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45212310-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

92312000-1 - Usługi artystyczne

39154000-6 - Sprzęt wystawowy

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1523685,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Immersive Space Projekt sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252582263

7.3.3) Ulica: ul. Świętokrzyska 30

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-116

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.