Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00457197/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM HISTORII KIELC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260111057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Leonarda 4
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 34055 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mhki.kielce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mhki.kielce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl https://mhki.kielce.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76bd1ebc-6bed-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004945/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457197/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MHKi.A.261.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 266484,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia Muzeum Historii Kielc (dalej: Muzeum). Usługa obejmuje również ochronę terenu wokół budynku i budynków znajdujących się na wewnętrznym dziedzińcu.
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Muzeum Historii Kielc, ul. Świętego Leonarda 4, 25-303 Kielce.
3. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień
Kod CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie
5. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji usługi Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych, bezpośrednio związanych z wykonywaniem usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Liczbę pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
6. W celu przygotowania rzetelnej oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu Muzeum. Wykonawcy mogą uzgodnić termin przeprowadzenia oględzin budynku z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego do udzielania informacji nt. zamówienia, wskazanymi w rozdziale XVIII niniejszej SWZ. Odbycie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
7. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony osób i mienia.
1) Przez ochronę osób należy rozumieć działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia, nietykalności osobistej osób przebywających w Muzeum.
2) Przez ochronę mienia należy rozumieć działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz uniemożliwienie wstępu osób nieuprawnionych na teren obiektu.
8. Ochrona będzie świadczona w systemie ciągłym, tj. całodobowo, we wszystkie dni tygodnia (w tym dni ustawowo wolne od pracy) przez jednego pracownika ochrony na zmianie.
9. Muzeum nie podlega obowiązkowej ochronie zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2020 poz. 838 ze zm.).
10. Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony fizycznej, którzy będą wykonywać w Muzeum bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia:
1) Byli zatrudnieni przez Wykonawcę, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1510 ze zm.).
2) Posiadali kwalifikacje zawodowe zgodne z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2021 poz. 1995 z późn. zm.), byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz legitymowali się aktualnym zaświadczeniem.
3) Posiadali co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika ochrony.
4) Byli niekarani.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223776,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310960,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223776,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA - CK Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: LEGION CK Sp. z o.o. , MUSI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571719199
7.3.3) Ulica: Generała Józefa Hauke-Bosaka 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-217
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy : wsparcie grupy interwencyjnej.
Nazwa Podwykonawcy: EKOTRADE Sp. z o.o. Al. Na Stadion 50, 25-127 Kielce.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223776,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- "Wyłonienie osób do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 279 uczniów w projekcie "Włączamy Przyszłość. Otwartość, Bezpieczeństwo, Ekologia" nr FESW.08.02-IZ.00-0008/23 ...
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. Poprawa systemu odwodnienia w miejscowości Bodzentyn przy DW 752 ul. Kielecka
- Dostawa materiałów biurowych dla projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Organizacja szkolenia pt: Usprawnienie pracy zespołu negocjacyjnego,prowadzenie negocjacji w sytuacjach kryzysowych wraz z usł. hotelarską, usł. wyżywienia, wynajmem sali konf. oraz mat. szkoleniowymi
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona w formie monitoringu systemów alarmowych obiektów inżynierskich i budynków obwodów drogowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Krakowie w podziale na 5 części
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Świadczenie usługi całodobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Instytutu Kultury
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie.
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.