Ogłoszenie z dnia 2024-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456836/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dziadkowice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIADKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 13
1.5.2.) Miejscowość: Dziadkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-306
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@doradztwo-przetargi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.dziadkowice.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c18943e-1a28-41cc-9023-12ea0e87afce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dziadkowice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c18943e-1a28-41cc-9023-12ea0e87afce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051225/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 wymiana oświetlenie ulicznego na terenie gminy Dziadkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456836
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.16.2024.AO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 396991,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w formule „zaprojektuj i wybuduj” dotycząca modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dziadkowice.
2. Zamówienie obejmuje:
a) Wykonanie modernizacji następujących elementów systemu oświetleniowego:
- wymiana opraw oświetlenia sodowego na nowoczesne energooszczędne oprawy LED wyposażone w gniazdo Zhaga w systemie ZD4i i autonomiczny układ redukcji mocy, dostosowane do sterowania oprawą bez dodatkowych modyfikacji, oprawa musi posiadać atesty ENEC i ENEC PLUS,
- montaż zegarów systemu sterowania oświetleniem do istniejących skrzynek SO,
- modernizowane oświetlenie musi być przystosowane do współpracy z systemem zdalnego sterowania,
- inwestycja musi przynieść min. 50,1% redukcji zużycia energii elektrycznej.
b) Sporządzenie wymaganej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
c) Wykonanie robót na podstawie sporządzonych projektów budowlano-wykonawczych.
d) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, wraz z uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem obiektów do użytkowania.
3. Do zadań Wykonawcy będzie należała realizacja następujących prac:
a) zgłoszenie zamiaru prowadzenia robót Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego - dotyczy prac wykonywanych na podstawie zgłoszenia zgodnie z zapisami Ustawy,
b) Przewiduje się maksymalne wykorzystanie istniejących słupów, sieci oświetleniowej, co jest zgodne z postulatem, o możliwie oszczędne skalkulowanie potrzeb inwestycyjnych,
c) Wymiana wskazanych opraw w ilości 256 szt.,
d) Montaż zegarów systemu sterowania oświetleniem do istniejących skrzynek SO, w ilości 29 szt.,
e) Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni dróg zniszczonych w czasie wykonywania Robót do stanu nie gorszego niż pierwotny i zapewnienia przejezdności dróg. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego zniszczeń poza tym pasem, spowodowanych przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia uszkodzeń i przywrócenia stanu pierwot-nego terenu na swój koszt. Wykonawca odtworzy nawierzchnie w sposób uzgodniony z zarządcą da-nej drogi,
f) Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia na wybranych 5 drogach podlegających modernizacji i przeprowadzenie rozruchu urządzeń dla całości zadania.
g) Prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji budowy.
h) Zakończenie prac i przekazanie terenu Zamawiającemu
i) Przestrzeganie warunków prowadzenia robót na terenie Gminy Dziadkowice.
4. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, a każde z nich stanowi przedmiot odrębnego postępowania przetargowego.
5. Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w Dokumentacji technicznej – Załącznik nr 5 do SWZ.
Przedmiot zamówienia jest realizowany i dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja dziewiąta - Rozświetlamy Polskę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232220-0 - Roboty budowlane w zakresie podstacji
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 613770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MADO Andrzej Mróz Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „MADO” Andrzej Mróz w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 528336174
7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MADO ANDRZEJ MRÓZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MADO ANDRZEJ MRÓZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Prudnik
- Przebudowa drogi gminnej relacji Chojewo-Truski
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G na odcinku Damnica - Główczyce od km 4+400 do km 5+700 w miejscowości Wielka Wieś (gmina Główczyce)"
- "Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku garażowego z przeznaczeniem na rowery w Łomazach przy ul. Robotniczej"
- Wykonanie dokumentacji projektowych obejmujących remonty z termomodernizacją wielorodzinnych budynków mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław" Zamówienie podzielone na 6 części.
- Modernizacja i przebudowa III piętra bud. B i III piętra bud. C na potrzeby Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki - kampus Fordon, Kaliskiego 7
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.