Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00044840/01 - Wynik z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu przy zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 02.01.2024 do 20.12.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510711960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellończyka 32
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-062
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 534 04 88
1.5.8.) Numer faksu: 89 534 04 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zso5.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zso5.olsztyn.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu przy zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 02.01.2024 do 20.12.2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3abeccfb-8e98-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.olsztyn.eu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia i komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Olsztyn, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu.
2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza na Platformie Przetargowej Gminy Olsztyn do komunikacji jako załączniki.
3. Zgodnie z art. 63 ust. 2 Ustawy PZP1 ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jest to zaawansowany podpis elektroniczny – nie jest to podpis odręczny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego im M.G. Bublewicza w Olsztynie ul. Gietkowska 12, e- mail: sekretariat@zso5.olsztyn.eu.
2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Sebastian Łabowski, adres e- mail: inspektor@bezpieczne-dane.eu.
3. Dane będą przetwarzane w celu wypełniania zadań ustawowych lub statutowych Administratora danych osobowych, na podstawie przepisów obowiązującego prawa, bądź w innych przypadkach na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu określonym przy pozyskiwaniu przez Administratora danych osobowych przedmiotowej zgody.
4. Stosownie do art. 96 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a tym samym dane osobowe będą przechowywane przez w/w okres, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązujące lub do upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu wykonania lub nienależytego wykonania umowy.
5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach, o których mowa w punkcie 3, odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
6. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.
7. Podanie danych osobowych ma charakter obowiązkowy, jeżeli podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.
8. Podane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
9. Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych w zakresie wynikającym z przepisów prawa.
10. Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do wniesienia sprzeciwu lub cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu sprzeciwu lub wycofania zgody.
11. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSO5.260.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część 1 – pieczywo i wyroby cukiernicze – Towar musi być dostarczany codziennie do godziny 06:00. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz.U. 2023 poz. 168).
2. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem formularza ofertowego - załączniki nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ.
4. Cena ofertowa musi uwzględnić aktualną na rok 2024 stawkę podatkową dla żywności.
5. Cena podana w Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
9. Wzór Formularza Ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W innym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza.
1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.
* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt.3) zał.nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy na życzenie w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10.
3.4. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Część 2 – mięso zwierząt rzeźnych - Dostawa mięsa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia do godziny 08:00. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 3 do 4 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15111000-9 - Mięso wołowe
15113000-3 - Wieprzowina
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz.U. 2023 poz. 168).
2. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem formularza ofertowego - załączniki nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ.
4. Cena ofertowa musi uwzględnić aktualną na rok 2024 stawkę podatkową dla żywności.
5. Cena podana w Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
9. Wzór Formularza Ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W innym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza.
1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.
* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt.3) zał.nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy na życzenie w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10.
3.4. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. Część 3 – mięso drobiowe - Dostawa drobiu odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany następnego dnia od daty złożenia zamówienia do godziny 08:00. Średnia częstotliwość dostawy wynosi od 3 do 4 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.3.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz.U. 2023 poz. 168).
2. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem formularza ofertowego - załączniki nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ.
4. Cena ofertowa musi uwzględnić aktualną na rok 2024 stawkę podatkową dla żywności.
5. Cena podana w Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
9. Wzór Formularza Ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W innym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza.
1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.
* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt.3) zał.nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy na życzenie w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10.
3.4. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – wędliny - Dostawa wędlin odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 3 do 4 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.4.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz.U. 2023 poz. 168).
2. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem formularza ofertowego - załączniki nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ.
4. Cena ofertowa musi uwzględnić aktualną na rok 2024 stawkę podatkową dla żywności.
5. Cena podana w Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
9. Wzór Formularza Ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W innym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza.
1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.
* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt.3) zał.nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy na życzenie w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10.
3.4. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.5. Część 5 - nabiał i przetwory mleczarskie - Dostawa nabiału i produktów mleczarskich odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 3-4 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.5.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15542100-0 - Ser twarogowy
15510000-6 - Mleko i śmietana
15542200-1 - Ser miękki
15530000-2 - Masło
15551300-8 - Jogurt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz.U. 2023 poz. 168).
2. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem formularza ofertowego - załączniki nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ.
4. Cena ofertowa musi uwzględnić aktualną na rok 2024 stawkę podatkową dla żywności.
5. Cena podana w Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
9. Wzór Formularza Ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W innym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza.
1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.
* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt.3) zał.nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy na życzenie w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10.
3.4. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.6. Część 6 – warzywa i owoce świeże - Dostawa owoców i warzyw odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostawy min. 2 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.6.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz.U. 2023 poz. 168).
2. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem formularza ofertowego - załączniki nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ.
4. Cena ofertowa musi uwzględnić aktualną na rok 2024 stawkę podatkową dla żywności.
5. Cena podana w Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
9. Wzór Formularza Ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W innym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza.
1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.
* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt.3) zał.nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy na życzenie w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10.
3.4. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.7. Część 7 – jaja - Dostawa świeżych jaj odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 -2 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.7.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz.U. 2023 poz. 168).
2. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem formularza ofertowego - załączniki nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ.
4. Cena ofertowa musi uwzględnić aktualną na rok 2024 stawkę podatkową dla żywności.
5. Cena podana w Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
9. Wzór Formularza Ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W innym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza.
1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.
* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt.3) zał.nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy na życzenie w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10.
3.4. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.8. Część 8 – artykuły spożywcze - Dostawa świeżych jaj odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 -2 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.8.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15831000-2 - Cukier
15614000-5 - Ryż przetworzony
15851000-8 - Produkty mączne
15851100-9 - Makaron niegotowany
15863000-5 - Herbata
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz.U. 2023 poz. 168).
2. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem formularza ofertowego - załączniki nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ.
4. Cena ofertowa musi uwzględnić aktualną na rok 2024 stawkę podatkową dla żywności.
5. Cena podana w Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
9. Wzór Formularza Ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W innym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza.
1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.
* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt.3) zał.nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy na życzenie w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10.
3.4. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.9. Część 9 – ryby i mrożonki - Dostawa mrożonek odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.9.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15851000-8 - Produkty mączne
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz.U. 2023 poz. 168).
2. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem formularza ofertowego - załączniki nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ.
4. Cena ofertowa musi uwzględnić aktualną na rok 2024 stawkę podatkową dla żywności.
5. Cena podana w Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
9. Wzór Formularza Ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT. W innym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza.
1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium 1 - CENA – 90%
Kryterium 2 – TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji* – 10%.
2. Sposób oceny ofert dla kryterium 1 – cena: Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto za całość zamówienia wskazana w formularzu ofertowym. Punktacja zostanie przydzielona zgodnie z poniższym wzorem;
PK1= [CN / CR] x 100pkt X 90%
PK1 - suma punktów dla kryterium,
CN - najniższa oferowana cena spośród badanych ofert,
CR - cena oferty badanej.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 90.
3. Sposób oceny ofert dla kryterium 2 – termin dostawy w trybie pilnej realizacji*.
* - termin dostawy w trybie pilnej realizacji – jest to czas dostawy na zamówienia doraźne w trybie pilnej realizacji, składane w szczególnych przypadkach, poza normalnym tokiem składania zamówień z wyprzedzeniem.
- termin dostawy doraźnej jest liczony w pełnych godzinach od godziny złożenia zamówienia,
- w przypadku podania przez Wykonawcę godziny niepełnej np. 1,5 godz., wówczas Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli do pełnych wartości, zgodnie z zasadami matematycznymi w następujący sposób:
• końcówki wartości wynoszące mniej niż 30 minut pomija się, a końcówki wartości wynoszące 30 i więcej minut podwyższa do pełnych godzin.
• jedynie w przypadku podania wartości 0,30 godziny Zamawiający do celów obliczeniowych zaokrągli wartość do 1 godziny.
3.2. Wykonawca wykazuje deklarowany termin dostawy na życzenie - pkt.3) zał.nr 1.1 do 1.9 do SWZ.
3.3. Za termin dostawy na życzenie w czasie;
a. do 24 godzin od zamówienia lub więcej – oferta otrzymuje 0 punktów,
b. do 12 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 5 punktów,
c. do 6 godzin od zamówienia – oferta otrzymuje 10 punktów.
Maksymalna do uzyskania ilość punktów w tym kryterium wynosi 10.
3.4. Jeżeli wykonawca nie poda terminu dostawy na życzenie w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin do 24 godzin, licząc od złożenia zamówienia doraźnego, w związku z tym w dodatkowym kryterium uzyska 0 pkt.
4. Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%
Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY w trybie pilnej realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z pkt. VI SWZ na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP.2. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt VI SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt VII SWZ Podmioty składają oświadczenia i dokumenty określone w części XIII SWZ - dotyczące braku podstaw wykluczenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu
potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Do oferty (składanej
zgodnie z treścią załączników nr 1) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2a
i 2b do SWZ.
b. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
c. Dokumenty składane w pkt. 1 muszą być złożone w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda na postawie przepisu art. 273 ust. 1 ustawy Pzp -
podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz stosownych oświadczeń na potwierdzenie:
- braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 2a do SWZ),
- spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2b do SWZ).
e. Oświadczenia Wykonawcy dla potwierdzenia braku wykluczeń i spełniania warunków w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1
powyżej stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień
składania ofert.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tejumowy, określone zostały w Załączniku nr 3 do SWZ.
2. Wykonawca składając ofertę oświadcza na formularzu oferty, że akceptuje postanowienia umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454 - 455 Ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zmiana umowy jest możliwa, w przypadku:
a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za
cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
c) gdy Zamawiający zrezygnuje z części zakresu przedmiotu umowy,
d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00433322/01 z dnia 2023-10-09
2023-10-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
e) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy wskazanych w § 4,
5. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez
drugą Stronę.
6. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 20%
wartości pierwotnej umowy.
7. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
8. Wniesienie zastrzeżeń do treści umowy po zakończeniu postępowania przetargowego będzie traktowane przez
Zamawiającego, jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-07 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Uzasadnienie zwiększenia kryterium ceny powyżej 60%Zwiększenie kryterium ceny do 90% przez Zamawiającego jest podyktowane faktem, że zamawiana usługa jest powszechna
i świadczona przez Wykonawców o zbliżonej konkurencyjności.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.