eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnkówUsługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308525

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 96

1.5.2.) Miejscowość: Czarnków

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzozczarnkow.x.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzozczarnkow.x.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/czarnkow/aukcje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04b6e762-d725-4ccf-807e-aedc1181a6db

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018572/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/11/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie.
Zakres usługi obejmować będzie:
• sporządzanie posiłków,
• transport posiłków do szpitala /w termosach i innych szczelnie zamkniętych pojemnikach/,
• przekazanie posiłków w pojemnikach transportowych na poszczególne oddziały szpitalne,
• odbiór i mycie termosów, pojemników w siedzibie wykonawcy.

Wymagania dotyczące płatności: min. 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (SZOPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia i realizować umowę na świadczenia w ramach tzw. Zamówienia Dobry Posiłek to jest w ramach zakresu i asortymentu oraz cen określonych w SZOPZ oraz w Tabeli nr II. Jednak Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji w toku obowiązywania umowy z Zamówienia Dobry Posiłek i ograniczenia realizacji umowy do zakresu Zamówienia podstawowego wg SZOPZ i Tabeli nr I. Zmiany te są dopuszczalne na każdym etapie realizacji umowy i wejdą w życie i w terminie zgodnie z jednostronnym oświadczeniem woli Zamawiającego na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, że jeśli Zamawiający zrezygnuje z zakresu Zamówienia Dobry Posiłek, Wykonawca zrzeka się roszczeń o wykonanie Zamówienia Dobry Posiłek.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (SZOPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529254,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623818,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529254,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA BOROWIANKA SP. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872117047

7.3.4) Miejscowość: Wronki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529254,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.