Ogłoszenie z dnia 2024-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00384800/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00395547/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów szewnych (nici, igły chirurgiczne i staplery)
– z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 96
1.5.2.) Miejscowość: Czarnków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzozczarnkow.x.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzozczarnkow.x.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/czarnkow/aukcje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów szewnych (nici, igły chirurgiczne i staplery)– z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76a92c9d-33f4-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018572/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywne dostawy materiałów szewnych (nici, igły chirurgiczne i staplery) – z podziałem na Części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/8/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych (nici chirurgiczne i staplery) – z podziałem na Części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Części zamówienia: jedną, dwie lub więcej albo wszystkie z nich.Szczegółowy opis przedmiotu oraz realizacji zamówienia z podziałem na Części zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) - stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 100070,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych (nici chirurgiczne i staplery) – z podziałem na Części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Części zamówienia: jedną, dwie lub więcej albo wszystkie z nich.Szczegółowy opis przedmiotu oraz realizacji zamówienia z podziałem na Części zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) - stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 27062,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych (nici chirurgiczne i staplery) – z podziałem na Części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Części zamówienia: jedną, dwie lub więcej albo wszystkie z nich.Szczegółowy opis przedmiotu oraz realizacji zamówienia z podziałem na Części zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) - stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 25581,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych (nici chirurgiczne i staplery) – z podziałem na Części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Części zamówienia: jedną, dwie lub więcej albo wszystkie z nich.Szczegółowy opis przedmiotu oraz realizacji zamówienia z podziałem na Części zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) - stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 1440 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych (nici chirurgiczne i staplery) – z podziałem na Części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Części zamówienia: jedną, dwie lub więcej albo wszystkie z nich.Szczegółowy opis przedmiotu oraz realizacji zamówienia z podziałem na Części zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) - stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 18840 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75003,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75003,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75003,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75003,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19562,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19562,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19562,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAVO spólka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19562,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Usługa prania bielizny szpitalnej
- OPRACOWANIE PROJEKTU TECHNOLOGICZNEGO I BUDOWLANEGO W CELU DOSTOSOWANIA KUCHNI I JADALNI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 DO OBOWIĄZUJĄCYCH WYMOGÓW SANITARNYCH
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa materiałów szewnych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o. Sygnatura sprawy: 46-W-D-01-2025
- Zakup i dostawa materiałów szewnych: szwów chirurgicznych, siatek, materiałów hemostatycznych, staplerów, zszywek, podwiązek endoskopowych.
- Dostawa nici i siatek
- Dostawa szwów - RZP-4/OC/2025
- SZWY CHIRURGICZNE DO SKÓRY DO ZABIEGÓW GINEKOLOGICZNYCH, CHIRURGICZNYCH I ORTOPEDYCZNYCH W PAKIECIE I DLA BLOKU OPERACYJNEGO Z CENTRALNĄ STERYLIZATORNIĄ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.