eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OksaUSŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA



Ogłoszenie z dnia 2024-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OKSIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290005410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włoszczowska 22a lokal 1, 2

1.5.2.) Miejscowość: Oksa

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-363

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops_oksa@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopsoksa.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97ee4e63-1d9e-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97ee4e63-1d9e-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344674

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 16200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów z ekologii dla uczestników projektu pn. „WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA” Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Priorytet FESW.09.00 Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie FESW.09.05 Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej.
W ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca zapozna uczestników projektu z tematem interdyscyplinarnych zajęć ekologicznych, których celem jest kształtowanie świadomości społecznej dzieci i młodzieży oraz wykształcenie postaw przedsiębiorczych ukierunkowanych na ekologię. Uczestnicy projektu będą mieli szansę obserwacji zjawisk zachodzących w obszarach zagrożonych ekologicznie, zapoznają się też z metodami przeciwdziałania degradacji środowiska, są zachęcani do podejmowania własnych działań związanych z ochroną przyrody. W ramach warsztatów Wykonawca zorganizuje m.in. piknik ekologiczny oraz uczestnictwo uczestników projektu w corocznych akcjach ,,Sprzątamy Świat”.

Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie ramowego programu zajęć (konspektu zajęć) oraz przeprowadzenie zajęć w formie warsztatów, pikników ekologicznych czy uczestnictwa w corocznych akcjach ,,Sprzątamy Świat” podczas których zapozna uczestników projektu z tematyką treści ekologicznych. Wykonawca opracuje program zajęć zgodnie ze zbiorem scenariuszy zajęć ekologicznych znajdującym się na stronie internetowej:
http://zasobyip2.ore.edu.pl/uploads/publications/2a878d1c76e070c080c293d779175af5.
Wykonawca podczas prowadzonych warsztatów wyposaży uczestników w odpowiedni zasób wiadomości dotyczących podstaw wiedzy o strukturze ekosystemu, poszczególnych jego elementach i zasadach jego funkcjonowania, obejmujących rozumienie i właściwe definiowanie terminów i pojęć z zakresu ekologii, jak również dotyczących wzajemnych relacji istniejących między elementami biotycznymi i abiotycznymi środowiska, podstawowych procesów i zależności w przyrodzie umożliwiających jej funkcjonowanie i trwanie, cech charakterystycznych populacji, biocenozy i ekosystemów lądowych i wodnych, ich funkcjonowania, zakłócenia i konsekwencji tych zakłóceń. Zajęcia teoretyczne z wyłączeniem pikników ekologicznych oraz udziału a wakacjach ,,Sprzątamy Świat”, realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Oksa, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Popowice- 12 os.
Lipno- 12 os.
Nowe Kanice - 14 os.
Zakrzów- 6 os.
Rembiechowa-14 os.
Węgleszyn - Dębina 11 os.
Rzeszówek – 6 os.
Węgleszyn -15 os.
Oksa- 11 os.
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 135 godzin (15 godzin w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.08.2025 r.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENTOR OŚRODEK SZKOLENIA KADR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360690106

7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 72

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-303

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.