Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00418393/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677-23-37
1.5.8.) Numer faksu: 84 639-30-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ee2345c-5905-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019889/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie iluminacji i ekspozycyjnego oświetlenia Rotundy w Zamościu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418393/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.41.2022.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 308085,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu.2. Zamówienie jest udzielane w podziale na 2 części
2.1. Część 1 zamówienia – Budowa oświetlenia wewnętrznego i iluminacji wybranych cel Rotundy, wymiana wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy, wymiana aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce
Zamówienie obejmuje budowę oświetlenia w sześciu celach Rotundy w Zamościu –cele nr: II, XIII, XVII, XVIII, XIX i XX, w tym:
- WLZ wewnętrzne linie zasilające,
- instalacje oświetlenia podstawowego,
- montaż rozdzielnicy,
- instalacje gniazd 230V,
- ochronę od porażeń,
- wymianę wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) ze stróżówki do tablicy Rotundy (eNN: tablica stróżówka - tablica Rotundy: T-1),
- tablica w stróżówce – wymiana aparatu elektrycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach (stanowiących załączniki do SWZ):
1) projekt oświetlenia wewnętrznego Rotundy w Zamościu, Toruń, 2022,
2) projekt wykonawczy iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne wewnętrzne, Lublin, czerwiec 2022,
3) projekt techniczny iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne wewnętrzne, 06.2022,
4) projekt budowlany iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, 05.2022 – w zakresie wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce,
5) projekt wykonawczy iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, Lublin, instalacje elektryczne zewnętrzne, czerwiec 2022 – w zakresie wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce,
6) projekt techniczny iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, , instalacje elektryczne zewnętrzne, 06.2022 – w zakresie w zakresie wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce,
7) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) wykonania i odbioru robót budowlanych, Lublin, czerwiec 2022,
8) projekt umowy.
UWAGA! Budowa oświetlenia w celi nr XVI nie wchodzi w zakres zamówienia.
2.2. Część 2 zamówienia – Budowa oświetlenia zewnętrznego i iluminacji Rotundy
Zamówienie obejmuje:
- instalacje oświetlenia zewnętrznego,
- instalacje połączeń wyrównawczych,
- ochronę od porażeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach (stanowiących załączniki do SWZ):
1) projekt budowlany iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, 05.2022,
2) projekt wykonawczy iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne zewnętrzne, Lublin, czerwiec 2022,
3) projekt techniczny iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne zewnętrzne, 06.2022,
4) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) wykonania i odbioru robót budowlanych, Lublin, czerwiec 2022,
5) projekt umowy.
UWAGA! Część 2 zamówienia nie obejmuje wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce.
3. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia znajduje się na terenie ochrony konserwatorskiej.
4. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
5. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SWZ, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, wa-runkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projektach umów, stanowiących załączniki do SWZ.
6. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 2 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
7. Zamawiający informuje, że dokumenty wymienione w pkt 2, umowa dla określonej części zamówienia oraz SWZ, wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie lub SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z dokumentacji projektowej wymienionej w pkt 2 lub odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Umowa na realizację robót budowlanych będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie wykonywania robót budowlanych i prac związanych z jej realizacją w większej ilość obmiarowej niż ujęte w dokumentacji projektowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej, stanowiącej za-łączniki do SWZ w zakresie opisanym w pkt 1 – 2 (z uwzględnieniem pkt 5 – 8 SWZ), zapewniających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla obliczenia ceny powinien zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii prac. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować roboty budowlane do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej.
9. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych została określona w załączniku nr 14 do SWZ.
10. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. 1510 i 1700), Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2 do SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
12. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.
14. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Droga Męczenników Rotundy, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39290000-1 - Wyposażenie różne
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
4.5.5.) Wartość części: 177085,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu.2. Zamówienie jest udzielane w podziale na 2 części
2.1. Część 1 zamówienia – Budowa oświetlenia wewnętrznego i iluminacji wybranych cel Rotundy, wymiana wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy, wymiana aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce
Zamówienie obejmuje budowę oświetlenia w sześciu celach Rotundy w Zamościu –cele nr: II, XIII, XVII, XVIII, XIX i XX, w tym:
- WLZ wewnętrzne linie zasilające,
- instalacje oświetlenia podstawowego,
- montaż rozdzielnicy,
- instalacje gniazd 230V,
- ochronę od porażeń,
- wymianę wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) ze stróżówki do tablicy Rotundy (eNN: tablica stróżówka - tablica Rotundy: T-1),
- tablica w stróżówce – wymiana aparatu elektrycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach (stanowiących załączniki do SWZ):
1) projekt oświetlenia wewnętrznego Rotundy w Zamościu, Toruń, 2022,
2) projekt wykonawczy iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne wewnętrzne, Lublin, czerwiec 2022,
3) projekt techniczny iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne wewnętrzne, 06.2022,
4) projekt budowlany iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, 05.2022 – w zakresie wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce,
5) projekt wykonawczy iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, Lublin, instalacje elektryczne zewnętrzne, czerwiec 2022 – w zakresie wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce,
6) projekt techniczny iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, , instalacje elektryczne zewnętrzne, 06.2022 – w zakresie w zakresie wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce,
7) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) wykonania i odbioru robót budowlanych, Lublin, czerwiec 2022,
8) projekt umowy.
UWAGA! Budowa oświetlenia w celi nr XVI nie wchodzi w zakres zamówienia.
2.2. Część 2 zamówienia – Budowa oświetlenia zewnętrznego i iluminacji Rotundy
Zamówienie obejmuje:
- instalacje oświetlenia zewnętrznego,
- instalacje połączeń wyrównawczych,
- ochronę od porażeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach (stanowiących załączniki do SWZ):
1) projekt budowlany iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, 05.2022,
2) projekt wykonawczy iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne zewnętrzne, Lublin, czerwiec 2022,
3) projekt techniczny iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne zewnętrzne, 06.2022,
4) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) wykonania i odbioru robót budowlanych, Lublin, czerwiec 2022,
5) projekt umowy.
UWAGA! Część 2 zamówienia nie obejmuje wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce.
3. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia znajduje się na terenie ochrony konserwatorskiej.
4. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
5. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SWZ, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, wa-runkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projektach umów, stanowiących załączniki do SWZ.
6. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 2 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
7. Zamawiający informuje, że dokumenty wymienione w pkt 2, umowa dla określonej części zamówienia oraz SWZ, wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie lub SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z dokumentacji projektowej wymienionej w pkt 2 lub odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Umowa na realizację robót budowlanych będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie wykonywania robót budowlanych i prac związanych z jej realizacją w większej ilość obmiarowej niż ujęte w dokumentacji projektowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej, stanowiącej za-łączniki do SWZ w zakresie opisanym w pkt 1 – 2 (z uwzględnieniem pkt 5 – 8 SWZ), zapewniających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla obliczenia ceny powinien zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii prac. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować roboty budowlane do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej.
9. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych została określona w załączniku nr 14 do SWZ.
10. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. 1510 i 1700), Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2 do SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
12. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.
14. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Droga Męczenników Rotundy, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
39290000-1 - Wyposażenie różne
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
4.5.5.) Wartość części: 203000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226978,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375636,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226978,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETEC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 637-202-86-76
7.3.3) Ulica: ul. Kluczewska 2
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226978,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 161 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie w części 2 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 2 listopada 2022 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2022/BZP 00418393/01. Od dnia wszczęcia postępowania Zamawiający zapewnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpłatny, pełny i nieograniczony dostęp do specyfikacji warunków zamówienia.
W dniu 17 listopada 2022 r. o godz. 09:03, czyli przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 467.504,86 zł brutto, z tego:
- na sfinansowanie części 1 zamówienia – Budowa oświetlenia wewnętrznego i iluminacji wybranych cel Rotundy, wymiana wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy, wymiana aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce – 217.814,86 zł brutto,
- na sfinansowanie części 2 zamówienia – Budowa oświetlenia zewnętrznego i iluminacji Rotundy – 249.690,00 zł brutto.
W części 2 zamówienia do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 17 listopada 2022 r. do godz. 09:00, zostały złożone dwie oferty:
- oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę ZESTI FOS Sp. z o.o. z/s Dębe 5G, 05-140 Serock z ceną ryczałtową 425.413,17 zł brutto,
- oferta nr 4 złożona przez Wykonawcę ETEC Sp. z o.o. z/s ul. Kluczewska 2, 32-300 Olkusz z ceną ryczałtową 432.579,54 zł brutto.
Zamawiający po przeanalizowaniu swojej sytuacji finansowej stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Z tego względu Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w części 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425413,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432579,54 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kośmidrach
- Klub Malucha w Szczebrzeszynie
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.