Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00387787/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
- 2023/BZP 00418866/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu CCTV z analityką obrazu wraz z licencjami, urządzeniami sieciowymi oraz montażem dla Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000986159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jazdów 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-467
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kolacz@u-jazdowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://u-jazdowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dacda725-4e1e-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu CCTV z analityką obrazu wraz z licencjami, urządzeniami sieciowymi oraz montażem dla Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dacda725-4e1e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019001/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa systemu CCTV z analityką obrazu, licencjami, urządzeniami sieciowymi wraz z montażem dla Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387787
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAMPUB/PZP/2023/07
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi rozbudowa aktualnie posiadanego przez Zamawiającego systemu CCTV z analityką obrazu na poziomie 0 wraz z zewnętrznymi kamerami PTZ, licencjami, urządzeniami peryferyjnymi, sieciowymi oraz montażem zgodnie z projektem „Rozbudowa systemu CCTV poziom
0 oraz baszty zewnętrzne Obiekt Zamek Ujazdowski ul. Jazdów 2 Warszawa”.
System CCTV zostanie rozbudowany o 52 kamery wewnętrzne oraz zewnętrzne, dodatkowe stanowisko w stacji monitoringu wraz z usługą montażu.
Zamówienie dotyczy rozbudowy systemu dozoru wizyjnego opartego na platformie VMS Wisenet WAVE. Wymagane jest dostarczenie:
• Nowych kamer do planowanych punktów kamerowych wraz z odpowiednimi akcesoriami montażowymi, zgodnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem VMS;
• Licencji WAVE-PRO lub równoważnych, które pozwolą na podłączenie nowych kamer do posiadanego przez Zamawiającego systemu VMS;
Kamery dla systemu dozoru wizyjnego powinny być wspierane przez oprogramowanie VMS Wisenet WAVE lub równoważne. Wymagana jest obsługa kamer poprzez natywny protokół kamery lub dedykowaną wtyczkę (plugin) umożliwiający wykorzystanie pełnej funkcjonalności kamery.
W szczególności wymaga się, aby z poziomu systemu VMS można było:
• Skonfigurować parametry wideo kamery takie jak:
o Ustawienia parametrów dwóch profili strumieniowania do zapisu obrazu ciągłego i dla detekcji ruchu,
o Ustawienia podstawowych parametrów takich jak: balans bieli, ekspozycja,
o Ustawienia obrazu, w tym: jasność, kontrast, obrót, odbicie lustrzane,
• Skonfigurować parametry wyjścia i wejścia audio,
• Obsłużyć zdarzenia analizy wideo takie jak alarmy dla analizy video w tym m.in. detekcja sklasyfikowanej osoby/pojazdu, analiza wirtualnej linii oraz wirtualnej strefy.
Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji robót przez Wykonawcę kierownik robót budowlanych (branża telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą) był codziennie obecny na terenie wykonywanych prac (nadzór ciągły), z wyjątkiem sobót, niedziel oraz dni świątecznych chyba, że w tych dniach prowadzone będą prace. Do jego obowiązków będzie należało:
a) uczestnictwo w spotkaniach koordynacyjnych z Zamawiającym,
b) prowadzenie dziennika montażu i codziennie dokonywanie wpisów,
c) informowanie z wyprzedzeniem Zamawiającego o potrzebie odbioru prac zanikających i uzyskanie odbioru w/w prac przez Inspektora Nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego.
Wymaga się, aby konfiguracja odbywała się przez interfejs oprogramowania VMS, a nie przeglądarkę internetową w celu zachowania spójności i jednolitości konfiguracji systemu. Pozwoli to na ujednolicenie konfiguracji kamer różnych producentów bez konieczności poznawania różnych interfejsów użytkownika samych kamer. Przy rozbudowie systemu dozoru wizyjnego planuje się wykorzystanie 7 typów kamer o różnej funkcjonalności.
Dostawę przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Switch POE - 2 szt.
2) Switch POE - 5 szt.
3) Typ 1: kamera 4-kierunkowa + PTZ - 2szt
4) Typ 2: kamera 4-kierunkowa - 6 szt.
5) Typ 3: Kamera panoramiczna - 2 szt.
6) Typ 4: kamera 2-kierunkowa - 5 szt.
7) Typ 5: kamera kopułkowa wewnętrzna 2MP -30 szt.
8) Typ 6: kamera kopułkowa zewnętrzna 2MP - 4 szt.
9) Typ 7: kamera kopułkowa zewnętrzna 8MP - 3 szt.
10) Licencja Wisenet - 1 szt.
11) Komputer (z wyposażeniem) -1 szt.
12) Ekran duży - 1 szt.
13) Uchwyt do ekranu dużego - 1szt.
14) Ekran mały -1 szt.
15) Uchwyty do kamer zew. - 8 szt.
16) Panel sterowania PTZ - 1 szt.
17) Głośnik IP - 4 szt.
18) Listwy PDU - 6 szt.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć je zgodnie z art. 99 ust. 5-6 ustawy Pzp, iż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania (funkcjonalności) nie gorsze od parametrów (funkcjonalności) wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
Prace będą wykonywane na podstawie projektu budowlanego – załącznik nr 3 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym, który zostanie ustalony z Zamawiającym przed podpisaniem umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w poniższych załącznikach do SWZ:
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr 2 – Zestawienie ilościowe sprzętu
Załącznik nr 3 – Projekt „Rozbudowa systemu CCTV poziom 0 oraz baszty zewnętrzne obiekt Zamek Ujazdowski ul. Jazdów 2 Warszawa ”,
Załącznik nr 4 – Rozmieszczenie elementów na rzucie piwnicy,
Załącznik nr 5 – Rozmieszczenie elementów na rzucie parteru,
Załącznik nr 6 – Rozmieszczenie elementów na rzucie I piętra,
Załącznik nr 7 – Przedmiar robót,
Załącznik nr 8 – STWiOR,
Załącznik nr 9 – Kosztorys ślepy.
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia - Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, przy ul. Jazdów 2 w Warszawie.
Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt. 7 ustawy Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące w imieniu Wykonawcy roboty montażowe, tynkarskie, malarskie, murarskie, pomiarowe oraz instalacyjne zatrudnione były przez Wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.
Jeżeli opisując przedmiot zamówienia Zamawiający odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku, gdy w Opisie Przedmiotu Zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego producenta, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 99 ust. 5 ustawy, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót.
Wizja lokalna:
Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Zasady udziału w wizji lokalnej:
- Zamawiający informuje o terminach wizji lokalnej:
1) 12.09.2023 r. godz. 10.00
2) 19.09.2023 r. godz. 10.00
3) 25.09.2023 r. godz. 10.00
- w wizji lokalnej mogą uczestniczyć maksymalnie dwie osoby od strony Wykonawcy;
- po odbyciu wizji lokalnej Zamawiający wystawi zaświadczenie dla Wykonawcy, które będzie stanowiło potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
Osoba dokonująca wizji lokalnej w imieniu Wykonawcy musi być osobą uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub umocowaną przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy do odbycia wizji lokalnej w imieniu Wykonawcy.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, odrzuceniu będzie podlegać oferta, która została złożona przez Wykonawcę, który nie odbył ww. obowiązkowej wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539613,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 705005,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539613,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamsys Piotr Błoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142179316
7.3.3) Ulica: Wileńska 27
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539613,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.