Og³oszenie z dnia 2023-11-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00447111/01 - Og³oszenie z dnia 2023-10-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa nowej kot³owni gazowej w Krajowym O¶rodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KRAJOWY O¦RODEK ZAPOBIEGANIA ZACHOWANIOM DYSSOCJALNYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147060927
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zalesie 1A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 235 71 54
1.5.8.) Numer faksu: 24 235 71 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozzd-gostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kozzd-gostynin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl; Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowej kot³owni gazowej w Krajowym O¶rodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-472c569f-6cc1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00521142
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00073099/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa nowej kot³owni gazowej w Krajowym O¶rodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00447111
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TPBN/2/2023/G
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 329268,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie obejmuj±ce demonta¿ istniej±cej oraz kompleksowe wykonanie nowej kot³owni gazowej w budynku g³ównym Krajowego O¶rodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, zgodnie z za³±czon± do SWZ dokumentacj± projektow±.
Oferta powinna obejmowaæ kompleksowe wykonanie zadania wraz z dostaw± wymaganych materia³ów i urz±dzeñ sprecyzowanych w za³±czonej do dokumentów postêpowania, dokumentacji projektowej.
Dokumenty stanowi±ce za³±cznik do SWZ, a opisuj±ce przedmiot zamówienia nale¿y traktowaæ, jako wzajemnie wyja¶niaj±ce i uzupe³aniaj±ce w tym znaczeniu, i¿ w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasno¶ci lub wieloznaczno¶ci wykonania, Wykonawca nie bêdzie móg³ ograniczyæ zakresu swojego zobowi±zania ani zakresu nale¿ytej staranno¶ci.
Ewentualne zastosowanie w dokumentach zamówienia nazw w³asnych poszczególnych materia³ów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu charakteryzuj±cego produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, nale¿y traktowaæ je, jako podanie przyk³adowych pozycji, które ka¿dorazowo nale¿y czytaæ z dopiskiem „lub inne równowa¿ne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw, znaków, patentów lub ¼róde³ stanowi jedynie wyznacznik po¿±danego standardu i jako¶ci, które zostan± zastosowane do realizacji zamówienia i nale¿y traktowaæ je jako przyk³adowe.
Zamawiaj±cy informuje równie¿, i¿ wykonanie zadania objêtego niniejszym postêpowaniem nie wymaga uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowê oraz zg³oszenia, o którym mowa w art. 30 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowalne (Dz.U. z 2023r., poz. 682 z pó¼n. zm.).
Wymagania dodatkowe bêd±ce po stronie Wykonawcy dla prowadzonych prac:
1. Zorganizowanie miejsca prac w³asnym staraniem i na w³asny koszt oraz podjêcia wszelkich ¶rodków niezbêdnych dla ochrony prac, a tak¿e utrzymania bie¿±cego porz±dku na miejscu prac.
2. Zapewnienie we w³asnym zakresie i na w³asny koszt wywozu zdemontowanych podczas wykonywania prac urz±dzeñ oraz innych odpadów i nieczysto¶ci powsta³ych w takcie prac do miejsc prowadz±cych dzia³alno¶æ w zakresie ich wykorzystania lub utylizacji, ³±cznie z kosztami utylizacji.
3. Ponoszenie pe³nej odpowiedzialno¶ci za stosowanie i bezpieczeñstwo wszelkich dzia³añ prowadzonych na terenie O¶rodka, a zwi±zanych
z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Ponoszenie pe³nej odpowiedzialno¶ci za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powsta³e w zwi±zku z prowadzonymi na terenie O¶rodka pracami, w tym tak¿e ruchem pojazdów.
5. Nienaruszanie praw osób trzecich podczas wykonywania robót.
6. Zagospodarowanie placu budowy, w tym zabezpieczenie i wygrodzenie miejsca prowadzenia robót przed dostêpem osób trzecich, roznoszeniem kurzu oraz zapewnienie spe³nienia warunków BHP, zorganizowanie zaplecza budowy i obs³uga komunikacyjna budowy – do uzgodnienia z Zamawiaj±cym.
7. Zabezpieczenie instalacji i urz±dzeñ w miejscu wykonywania prac i w jej bezpo¶rednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem
w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Dbanie o porz±dek w miejscu prac oraz utrzymywanie miejsca prac
w nale¿ytym stanie i porz±dku oraz w stanie wolnym od przeszkód, a tak¿e uporz±dkowanie miejsca wykonywania prac po ich zakoñczeniu.
9. Przeniesienie lub usuniêcie koliduj±cych z budow± materia³ów/urz±dzeñ – w porozumieniu z Zamawiaj±cym.
10. Likwidacja kolizji.
11. Instalowane materia³y i urz±dzenia musz± byæ nieu¿ywane i fabrycznie nowe oraz musz± byæ dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, a tak¿e odpowiadaæ wymaganiom jako¶ciowym okre¶lonym w dokumentacji projektowej.
12. Prace prowadzone bêd± zgodnie ze specyfikacj± i zaleceniami producenta materia³ów b±d¼ zastosowanych rozwi±zañ.
13. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do uczestniczenia w wyznaczonych przez Zamawiaj±cego spotkaniach, w celu omówienia spraw zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia prac zgodnie z dostarczon± przez Zamawiaj±cego dokumentacj± projektow±, zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w razie potrzeby konsultowania wszystkich zmian z przedstawicielami Zamawiaj±cego.
15. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ maksymalna przerwa w podgrzewie ciep³ej wody u¿ytkowej oraz przerwa w dostawie czynnika grzewczego to
24 godziny.
16. W przypadku przekroczenia czasu, o którym mowa w pkt. 15, Wykonawca pokryje koszty, które poniesie Zamawiaj±cy w celu zapewnienia dostawy dla O¶rodka ciep³ej wody u¿ytkowej oraz ciep³a.
17. Dla zapewnienia podgrzewu ciep³ej u¿ytkowej lub czynnika grzewczego, Zamawiaj±cy mo¿e udostêpniæ, po uzgodnieniu i w ramach posiadanych mo¿liwo¶ci miejsce do czasowego zlokalizowania kot³owni mobilnej.
18. Wykonawca przygotuje dokumenty zg³oszeniowe dla nowopowsta³ej kot³owni do UDT oraz bêdzie bra³ udzia³ w wymaganych czynno¶ciach.
UWAGA: Zamawiaj±cy informuje, i¿ obiekt w którym bêd± trwa³y prace zwi±zane z zadaniem jest obiektem czynnym, prowadz±cym dzia³alno¶æ lecznicz±. Dlatego te¿ Wykonawca podejmie wszelkie dzia³ania w celu nale¿ytego zabezpieczenia miejsca prac – niedopuszczalna jest ¿adna przerwa w funkcjonowaniu obiektu.
Wykonawca przed rozpoczêciem prac dostarczy Zamawiaj±cemu listê osób realizuj±cych zadanie wraz z list± pojazdów, celem identyfikacji. Lista podlega aktualizacji. Osoby spoza listy nie bêd± wpuszczone na teren O¶rodka.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany odsun±æ od wykonania pracy ka¿d± osobê, która przez swój brak kwalifikacji lub z innego powodu zagra¿aæ mo¿e w jakikolwiek sposób nale¿ytemu wykonaniu przysz³ej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiaj±cy umo¿liwi Wykonawcy prowadzenie prac bez ograniczenia godzin wykonywania tych prac za wyj±tkiem prac g³o¶nych, które bêdzie mo¿na wykonywaæ wy³±cznie w godzinach 06:00 – 22:00.
W zwi±zku z tym, i¿ prace objête postêpowaniem prowadzone bêd± w instytucji bêd±cej podmiotem leczniczym, Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa na terenie ca³ego O¶rodka obowi±zuje ca³kowity zakaz palenia papierosów.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ dodatkowe informacje organizacyjne zwi±zane z realizacj± przedmiotowego postêpowania, a prowadzone na terenie naszego O¶rodka, zostan± Wykonawcy przekazane podczas wizji lokalnej miejsca planowanych prac.
Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ na wykonanie robót i zastosowane materia³y minimum 24 miesiêcznej gwarancji licz±c od dnia odbioru koñcowego zadania.
Zamówienie bêdzie realizowane na zasadach i warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik
nr 10 do SWZ - warunki okre¶lone w tym dokumencie, który zosta³ za³±czony do specyfikacji warunków zamówienia stanowi± jej integraln± czê¶æ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 334047,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 587940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAR-BUD Jaros³aw Sobieszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 750104109
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 366540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-098.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola nr 4 w Gostyninie
- "Sukcesywne dostawy wêdlin, miêsa ró¿nego oraz drobiu i wyrobów drobiarskich dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Spo³ecznej w Czarnowie na rok 2025"
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuñczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych w ramach "Programu ...
- Zakup i dostawa leków dla Krajowego O¶rodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
- "Zimowe utrzymanie dróg" - wykonanie us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 z podzia³em na 4 czê¶ci
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH DO STO£ÓWKI SZKO£Y PODSTAWOWEJ NR 3 IM. OBROÑCÓW WESTERPLATTE W GOSTYNINIE
wiêcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnêtrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu po³o¿onym przy ul. Jagielloñskiej 21/15 w Nowym S±czu
- Remont ³azienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujêcia wody wraz z budow± sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Markocin, gmina Cedynia "
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.