eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłonkaINI do zadań; Remont drogi gminnej nr 360667 K "Jabłonka - Wicaniówka - Las" oraz Remont drogi gminnej nr 360686 K "Jabłonka - Krzyżna - Droga Polna" - usuwanie skutków klęsk żywiołowych.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
INI do zadań; Remont drogi gminnej nr 360667 K "Jabłonka - Wicaniówka - Las" oraz Remont drogi gminnej nr 360686 K "Jabłonka - Krzyżna - Droga Polna" - usuwanie skutków klęsk żywiołowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.4.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.4.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521147

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00512946

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.2. Numer referencyjny

Przed zmianą:
ZI.271.1.2.2024

Po zmianie:
ZI.271.2.6.2024

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa „Pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań; pn.: Remont drogi gminnej nr 360667 K "Jabłonka - Wicaniówka - Las" w miejscowości Jabłonka w km 0+400 - 0+731” – usuwanie skutków klęsk żywiołowych oraz
Remont drogi gminnej nr 360686 K "Jabłonka - Krzyżna - Droga Polna" w miejscowości Jabłonka w km 0+000 - 0+699” – usuwanie skutków klęsk żywiołowych”.
2. Zakres robót będzie obejmował planowane obecnie następujące inwestycje: Remont drogi gminnej nr 360667 K "Jabłonka - Wicaniówka - Las" w miejscowości Jabłonka w km 0+400 - 0+731” – usuwanie skutków klęsk żywiołowych oraz;
Remont drogi gminnej nr 360686 K "Jabłonka - Krzyżna - Droga Polna" w miejscowości Jabłonka w km 0+000 - 0+699” – usuwanie skutków klęsk żywiołowych.
3. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in:
1) Koordynacja i Nadzór nad realizacją zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami - pełny zakres czynności nad realizacją robót budowlanych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).
- stwierdzenia gotowości do odbioru;
- dokonywanie odbioru częściowego, końcowego robót;
- przekazanie Zamawiającemu protokołu odbioru;
- sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń przekładanych przez Wykonawcę Robót Budowlanych;
- sprawdzanie dokumentów załączonych do rozliczania robót, merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy Robót Budowlanych, akceptacji płatności przysługujących Wykonawcy Robót Budowlanych i kontroli dokumentów rozliczeniowych, sprawdzenie i zatwierdzenie faktur częściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę Robót Budowlanych;
- niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o wszystkich robotach nieprzewidzianych umową;
- niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót;
- sprawdzanie rozwiązań zamiennych;
- koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia
- rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy/Kierownikami robót wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii Projektanta;
- występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z Projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej, także w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów;
- potwierdzenie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
- bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy;
- bieżącego informowania Zamawiającego o postępach prac, występujących problemach, sposobach ich załatwiania, o problemach natury techniczno-organizacyjnej, itp.,
- inwentaryzacji dokumentacji budowlanej oraz całego procesu inwestycyjnego wraz z zawartymi Umowami zadania;
- rozstrzygania sporów i określania zakresu planowanych prac, nadzoru przy przekazaniu zadania do eksploatacji;
- każdorazowe uczestnictwo w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego
- Wykonawca zapewnieni we własnym zakresie transport w celu dotarcia na budowę,
- przekazanie terenu budowy Wykonawcy Robót Budowlanych
- zapewnienie kontroli nad Wykonawcą Robót Budowlanych w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w jego otoczeniu,
- informowanie Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych i terminach ich wykonania,
- sprawdzanie i potwierdzanie prawidłowości dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczej,
- jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą Robót Budowlanych, to Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego, który podejmuje decyzję co do zlecenia tych robót Wykonawcy Robót Budowlanych,
- w uzasadnionych przypadkach – przygotowanie do akceptacji Zamawiającego protokołu konieczności na wykonanie robót dodatkowych bądź zamiennych oraz sporządzanie kosztorysów na te roboty
- w razie konieczności Wykonawca zabezpieczy nadzór w podzakresie stanowiącym część inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania. Jednocześnie zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentów potwierdzających, że dana osoba posiada uprawnienia do nadzorowania robót. Wykonawca za działania i (lub) zaniechania osób, którymi się posługiwał odpowiada jak za własne.
- Inspektor nadzoru na polecenie Zamawiającego, zobowiązany będzie również do dokonywania sprawdzania poprawności sporządzonych dokumentacji projektowych pod względem zgodności z wymaganiami Zamawiającego, zgodności z obowiązującymi przepisami, kompletności opracowania, realności wykonania.
- Inspektor nadzoru na polecenie Zamawiającego, zobowiązany będzie Weryfikacja merytoryczna kosztorysów ofertowych złożonych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego
- Pełnienie funkcji nadzoru obejmuje również okresy rękojmi i gwarancji dla wykonywanych i nadzorowanych robót w latach objętych zamówieniem.
4. Wykonawca pełnić będzie nadzór inwestorski, uczestnicząc w czynnościach wymagających nadzoru, przy czym:
1) przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy,
2) Wymagana obecność Inspektora Nadzoru na budowie minimum 1 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego, podczas pobytu na budowie Wykonawca ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy i dokonania stosownych wpisów. Każdy pobyt musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy/karty pobytu.
3) w przypadku konieczności odbioru robót zanikających Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zobowiązany jest do ich odbioru po zgłoszeniu przez kierownika budowy. Wykonawca zobowiązany jest do obecności przy każdym odbiorze robót.
5. Zamawiający wymaga, by osoba pełniąca funkcje inspektora nadzoru na każde telefoniczne, mailowe wezwanie, stawiała się w siedzibie Zamawiającego bądź miejscu przez niego wskazanym w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od wezwania.
6. Zamawiający bezwzględnie wymaga by osoba pełniąca funkcje inspektora nadzoru była w pełni dyspozycyjna telefonicznie w godzinach pracy Urzędu Gminy tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.
7. Obowiązki Wykonawcy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszego SWZ.
8. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania niniejszych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach.
9. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności i nie udostępniania osobom trzecim informacji uzyskanych w związku z realizacją zamówienia.
10. Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania jw. regulują przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.), oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego (Dz.U. z 2001 poz. 138 z późń. zm.) a także szczególne wymagania określone w projekcie umowy.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Dokumentacje techniczne dotyczące inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępne są na stronie Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/ pod numerem referencyjnym: ZI.271.2.3.2024, ZI.271.2.4.2024.
12. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa „Pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań; pn.: Remont drogi gminnej nr 360667 K "Jabłonka - Wicaniówka - Las" w miejscowości Jabłonka w km 0+400 - 0+731” – usuwanie skutków klęsk żywiołowych oraz
Remont drogi gminnej nr 360686 K "Jabłonka - Krzyżna - Droga Polna" w miejscowości Jabłonka w km 0+000 - 0+699” – usuwanie skutków klęsk żywiołowych”.
2. Zakres robót będzie obejmował planowane obecnie następujące inwestycje: Remont drogi gminnej nr 360667 K "Jabłonka - Wicaniówka - Las" w miejscowości Jabłonka w km 0+400 - 0+731” – usuwanie skutków klęsk żywiołowych oraz;
Remont drogi gminnej nr 360686 K "Jabłonka - Krzyżna - Droga Polna" w miejscowości Jabłonka w km 0+000 - 0+699” – usuwanie skutków klęsk żywiołowych.
2.1). W ramach zadania inspektor ma przygotować niezbędną dokumentację celem przygotowania wniosku oraz rozliczenia dotacji z Ministerstwa: Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Finansów, przy współpracy z merytorycznym pracownikiem Urzędu Gminy.
3. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in:
1) Koordynacja i Nadzór nad realizacją zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami - pełny zakres czynności nad realizacją robót budowlanych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).
- stwierdzenia gotowości do odbioru;
- dokonywanie odbioru częściowego, końcowego robót;
- przekazanie Zamawiającemu protokołu odbioru;
- sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń przekładanych przez Wykonawcę Robót Budowlanych;
- sprawdzanie dokumentów załączonych do rozliczania robót, merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy Robót Budowlanych, akceptacji płatności przysługujących Wykonawcy Robót Budowlanych i kontroli dokumentów rozliczeniowych, sprawdzenie i zatwierdzenie faktur częściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę Robót Budowlanych;
- niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o wszystkich robotach nieprzewidzianych umową;
- niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót;
- sprawdzanie rozwiązań zamiennych;
- koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia
- rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy/Kierownikami robót wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii Projektanta;
- występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z Projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej, także w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów;
- potwierdzenie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
- bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy;
- bieżącego informowania Zamawiającego o postępach prac, występujących problemach, sposobach ich załatwiania, o problemach natury techniczno-organizacyjnej, itp.,
- inwentaryzacji dokumentacji budowlanej oraz całego procesu inwestycyjnego wraz z zawartymi Umowami zadania;
- rozstrzygania sporów i określania zakresu planowanych prac, nadzoru przy przekazaniu zadania do eksploatacji;
- każdorazowe uczestnictwo w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego
- Wykonawca zapewnieni we własnym zakresie transport w celu dotarcia na budowę,
- przekazanie terenu budowy Wykonawcy Robót Budowlanych
- zapewnienie kontroli nad Wykonawcą Robót Budowlanych w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w jego otoczeniu,
- informowanie Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych i terminach ich wykonania,
- sprawdzanie i potwierdzanie prawidłowości dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczej,
- jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą Robót Budowlanych, to Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego, który podejmuje decyzję co do zlecenia tych robót Wykonawcy Robót Budowlanych,
- w uzasadnionych przypadkach – przygotowanie do akceptacji Zamawiającego protokołu konieczności na wykonanie robót dodatkowych bądź zamiennych oraz sporządzanie kosztorysów na te roboty
- w razie konieczności Wykonawca zabezpieczy nadzór w podzakresie stanowiącym część inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania. Jednocześnie zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentów potwierdzających, że dana osoba posiada uprawnienia do nadzorowania robót. Wykonawca za działania i (lub) zaniechania osób, którymi się posługiwał odpowiada jak za własne.
- Inspektor nadzoru na polecenie Zamawiającego, zobowiązany będzie również do dokonywania sprawdzania poprawności sporządzonych dokumentacji projektowych pod względem zgodności z wymaganiami Zamawiającego, zgodności z obowiązującymi przepisami, kompletności opracowania, realności wykonania.
- Inspektor nadzoru na polecenie Zamawiającego, zobowiązany będzie Weryfikacja merytoryczna kosztorysów ofertowych złożonych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego
- Pełnienie funkcji nadzoru obejmuje również okresy rękojmi i gwarancji dla wykonywanych i nadzorowanych robót w latach objętych zamówieniem.
4. Wykonawca pełnić będzie nadzór inwestorski, uczestnicząc w czynnościach wymagających nadzoru, przy czym:
1) przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy,
2) Wymagana obecność Inspektora Nadzoru na budowie minimum 1 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego, podczas pobytu na budowie Wykonawca ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy i dokonania stosownych wpisów. Każdy pobyt musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy/karty pobytu.
3) w przypadku konieczności odbioru robót zanikających Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zobowiązany jest do ich odbioru po zgłoszeniu przez kierownika budowy. Wykonawca zobowiązany jest do obecności przy każdym odbiorze robót.
5. Zamawiający wymaga, by osoba pełniąca funkcje inspektora nadzoru na każde telefoniczne, mailowe wezwanie, stawiała się w siedzibie Zamawiającego bądź miejscu przez niego wskazanym w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od wezwania.
6. Zamawiający bezwzględnie wymaga by osoba pełniąca funkcje inspektora nadzoru była w pełni dyspozycyjna telefonicznie w godzinach pracy Urzędu Gminy tj. : od poniedziałku do środy w godzinach 7.30 do 15.30 w czwartki w godzinach 7.30 do 17.30 w piątki, w godzinach 7.30 - 13.30.
7. Obowiązki Wykonawcy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszego SWZ.
8. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania niniejszych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach.
9. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności i nie udostępniania osobom trzecim informacji uzyskanych w związku z realizacją zamówienia.
10. Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania jw. regulują przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.), oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego (Dz.U. z 2001 poz. 138 z późń. zm.) a także szczególne wymagania określone w projekcie umowy.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Dokumentacje techniczne dotyczące inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępne są na stronie Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/ pod numerem referencyjnym: ZI.271.2.3.2024, ZI.271.2.4.2024.
12. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-10-03 11:30

Po zmianie:
2024-10-07 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-10-03 12:00

Po zmianie:
2024-10-07 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-11-01

Po zmianie:
2024-11-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.