eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączŚwiadczenie usług ochrony fizycznej wraz z monitoringiem Sądu Okręgowego w Nowym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej wraz z monitoringiem
Sądu Okręgowego w Nowym Sączu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W NOWYM SĄCZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000684033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pijarska 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48184482146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowysacz.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e01e8e4-53ab-472c-8d1a-b748643ef561

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony fizycznej wraz z monitoringiem
Sądu Okręgowego w Nowym Sączu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e01e8e4-53ab-472c-8d1a-b748643ef561

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008943/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochronę wraz z monitoringiem osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Nowym Sączu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468970

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.261.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 477870,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitoringiem Sądu Okręgowego w Nowym Sączu, realizowana w formie:
1) bezpośredniej stałej ochrony fizycznej, wykonywanej przez pracowników ochrony, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, (zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia) budynków Sądu Okręgowego w Nowym Sączu: - przy ul. Pijarskiej 3 ochrona w dni robocze od 6.30-18.30
- przy ul. Strzeleckiej 1a ochrona w dni robocze od 7.00-17.00,
2) bezpośredniej doraźnej ochrony fizycznej wykonywanej przez pracowników ochrony, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, fizycznej (zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia) w przypadku potrzeby wzmocnienia ilości pracowników ochrony wynikających z potrzeby Zamawiającego w dni robocze,
3) ochrony polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych z powiadomieniem i wsparciem grup interwencyjnych - monitoring budynków Sądu Okręgowego w Nowym Sączu przy ul. Pijarskiej 3 i Strzeleckiej 1a (systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożaru),
4) codziennego otwierania i zamykania budynków Sądu przy ul. Strzeleckiej 1a oraz przy ul. Pijarskiej 3, załączanie i wyłączanie systemu alarmowego. Klucze do obu budynków sądowych przechowywane będą w zamkniętych kasetkach w siedzibie Wykonawcy.
5) pozostawanie w gotowości w dni wolne od pracy sądu:
a) pozostawaniu przez pracownika ochrony fizycznej w gotowości na przyjazd do budynku sądowego przy ul. Pijarskiej 3, w dni wolne od pracy sądu w godzinach od 7.00 do 19.00.
b) przyjeździe, otwarciu i rozkodowaniu obiektu w dni wolne od pracy sądu oraz pozostawaniu na terenie obiektu na czas pełnienia pracowników sądu obowiązków służbowych oraz zakodowaniu i zamknięciu budynku.
6) usługa ochrony polegać ma na działaniu mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz działaniu zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczeniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.
Usługa ochrony polegać ma na działaniu mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz działaniu zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczeniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.
Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawierają załączniki nr 7 i 8 – opis przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 587780,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587780,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 587780,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwem Wielobranżowym "KARABELA" Sp. z o.o. z siedzibą ul. Sokola 14, 39 - 400 Tarnobrzeg, REGON: 830170656, NIP 867-11-10-269, działającym na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000091569, oraz koncesji MSWiA Nr L-0008/00, (Lider Konsorcjum)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Karabela-Serwis Sp. z o.o. – z siedzibą ul. Gen. M. Langiewicza 29, 35-021 Rzeszów Regon: 356578861, NIP: 678-28-77-417 działającym na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000157503 oraz koncesji MSWiA Nr L-0070/17 (Partner Konsorcjum)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670010269

7.3.3) Ulica: Sokola 14

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Grupa interwencyjna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 587780,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.