Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00484562/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja Przedszkola Samorządowego w Starych Jabłonkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostróda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 676 07 80
1.5.8.) Numer faksu: 89 676 07 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaostroda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/gminaostroda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja Przedszkola Samorządowego w Starych Jabłonkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-682c5266-7e07-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023515/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Rozbudowa i modernizacja przedszkola samorządowego w Starych Jabłonkach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484562
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6810738,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową i modernizacją budynku przedszkola samorządowego w Starych Jabłonkach.
W ramach zadania planuje się modernizację istniejącego budynku przedszkola (wraz z wymianą instalacji) znajdującego się na działce nr 171/1 i 171/2 oraz dobudowę do niego nowej części przedszkola o konstrukcji drewnianej prefabrykowanej modułowej na działce nr 171/1 i 171/7.
Zakres rzeczowy obejmuje:
wykonanie rozbudowy budynku przedszkola,
wykonanie modernizacji istniejącego budynku,
zagospodarowanie terenu,
wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej.
2. Tablice informacyjne i pamiątkowe – 1 kpl. zgodnie z wytycznymi instytucji dofinansowującej w ramach programu Polski Ład.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami.
Inwestycja dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycji 8/ Polski Ład
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) przygotowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót, zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U.
z 2017 r., poz. 784);
2) uzyskanie uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w tym do oddania obiektu do użytkowania
3) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
4) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
5) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
6) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (1 egzemplarz), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;
7) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.
4.W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych,
pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych
od założonych w SWZ.
5.Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych niezależnych
od siebie wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) po wykonaniu przedmiotu zamówienia: trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych oraz eksploatacji przedmiotu zamówienia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7846000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7846000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach SR w Ostródzie wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków SR w Ostródzie i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Dostawa serwerowych systemów operacyjnych w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka publicznego w miejscowości Kotuń
- Wykonanie robót budowlanych polegających na poprawie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami w obiekcie Przedszkola nr 19 przy ul. Ślusarskiej 8 w (...).
- Wykonanie robót budowlanych polegających na poprawie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami w obiekcie Przedszkola nr 15 przy ul. Starowiejskiej w Elblągu w ramach zadania: (...)
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.