eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UniejówPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. "Dywersyfikacja źródeł energii w Uzdrowisku Uniejów poprzez inwestycje w odnawialne źródła energii."



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Dywersyfikacja źródeł energii w Uzdrowisku Uniejów poprzez inwestycje w
odnawialne źródła energii.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Dywersyfikacja źródeł energii w Uzdrowisku Uniejów poprzez inwestycje w
odnawialne źródła energii.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5510b419-6770-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047827/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Dywersyfikacja źródeł energii w Uzdrowisku Uniejów poprzez inwestycje w odnawialne źródła energii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437240

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2023 AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Dywersyfikacja źródeł energii w Uzdrowisku Uniejów poprzez inwestycje w
odnawialne źródła energii.” - Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 660 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ewid. 703/4, 705/2 w obrębie geodezyjnym Brzeziny, gm. Uniejów
2. Zamówienie obejmuje nadzór nad robotami w zakresie budowy instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędnymi przyłączami i instalacjami oraz elektroenergetycznym przyłączem kablowym SN dla zasilania oczyszczalni ścieków w Uniejowie przy ul. Dąbskiej tj:
Zakres robót przy budowie elektrowni fotowoltaicznej:
• Montaż paneli i falowników o mocy do 660kWp na stalowej konstrukcji wsporczej wbijanej w grunt.
• Budowa stacji transformatorowo rozdzielczej wraz z przyłączem do sieci energetycznej
• Budowa linii kablowych nn, złączy kablowych, linii telekomunikacyjnych oraz montaż słupów z kamerami monitoringu.
• Utwardzenie tłuczniem zjazdu z drogi wewnętrznej
• Budowa ogrodzenia projektowanej farmy z bramą wjazdową i utwardzeniami
podjazdów.
• budowa przyłącza wodociągowego do elektrowni fotowoltaicznej
Zakres robót przy wykonaniem elektroenergetycznym przyłącze kablowe SN dla zasilania oczyszczalni ścieków w Uniejowie przy ul. Dąbskiej
• Wykonanie rowów kablowych (technologia robót – wykop otwarty),
• Wykonanie przepustów pod istniejącymi jezdniami,
• Ułożenie kabli SN w rowach kablowych,
• Ułożenie rury optotelekomunikacyjnej wraz ze światłowodem Z-XOTKtsd 12J 1X12/1.8, Wymiana istniejącej rozdzielnicy SN wraz z remontem stacji na ternie oczyszczalni,
• Wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów elektrycznych,
• Podłączenie i uruchomienie wybudowanego przyłacza,
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Istniejąca stacja transformatorowa zlokalizowana przy ul. Długiej stanowiąca miejsce wyprowadzenia przyłącza znajduje się na działce nr 1785/7. Powyższa stacja wyposażona jest cztero-polową rozdzielnicę SN typu TPM w układzie LLLT Przedmiotowa stacja transformatora wykonana została jako prefabrykowana kontenerowa typu MRw-bpp 20/1000-4. Stacja transformatorowa stanowiąca miejsce dostarczenia energii zlokalizowana na terenie oczyszczalni ścieków znajduje się na działce nr 1709/1. Budynek stacji posiada konstrukcję murowaną z wyodrębnionym przedziałem rozdzielnicy SN, transformatora oraz rozdzielnicy nN. Stacja ta jest obecnie zasilana z sieci Energa-Operator SA. Po wybudowaniu projektowanego przyłącza, istniejące przyłącze kablowe z sieci Energa-Operator należy unieczynnić.
2. Pełen opis przedmiotu nadzoru jest udostępniony pod postępowaniem na roboty budowlane –sygnatura ZP.271.11.2023 AB https://bip.uniejow.pl/zamowienia/pokaz/2419
6. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w szczególności obejmuje:

a. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b. zweryfikowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie
c. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót;
d. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania.
e. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
7.Ponadto Inspektor Nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do:
a. Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót.
b. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy.
c. Składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji na wezwanie Zamawiającego oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, niezwłoczne informowanie o odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą.
d. Uczestniczenie przy prowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń.
e. Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy.
f. Uczestnictwo w komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych.
g. Inspektor powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępstwach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Inwestora- nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu.
h. Zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości.
i. Żądanie dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakrycie.
j. Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i widzą techniczną.

Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności inspektora nadzoru – samodzielna funkcja techniczna w budownictwie

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75030,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROJEKT PM Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272802361

7.3.3) Ulica: Malownicza

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-761

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.