eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskiePrzebudowa instalacji hydrantów wewnętrznych w budynku szkoły i budynku warsztatów szkolnych CKZiU w Strzelcach Opolskich



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji hydrantów wewnętrznych w budynku szkoły i budynku warsztatów szkolnych CKZiU w Strzelcach Opolskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000743155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4612701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckziu@ckziu-strzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckziu-strzelce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6e12a3b-a77b-49d9-8018-994252efba06

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa instalacji hydrantów wewnętrznych w budynku szkoły i budynku warsztatów szkolnych CKZiU w Strzelcach Opolskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6e12a3b-a77b-49d9-8018-994252efba06

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00378850/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa instalacji hydrantów wewnętrznych w budynku szkoły i budynku warsztatów szkolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445741

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/CKZiU/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284553,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa instalacji hydrantów wewnętrznych w budynku szkoły i budynku warsztatów szkolnych CKZiU w Strzelcach Opolskich.
2. Termin rozpoczęcia oraz harmonogram prac musi być uzgodniony z Zamawiającym. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 20.00. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji harmonogram prac stanowiących przedmiot zamówienia. Harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego, ponieważ prace będą prowadzone w czasie roku szkolnego, w czynnym obiekcie szkoły, w którym odbywać się będą zajęcia edukacyjne.
3. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, kradzieżą, uszkodzeniem, zagrożeniem osób postronnych.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców. Inspektor nadzoru inwestorskiego dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, aprobatami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy.
5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową.
6. Przedstawicielem Zamawiającego na budowie będzie Inspektor nadzoru inwestorskiego. Wykonawca będzie miał obowiązek umożliwić inspektorowi nadzoru pełnienie obowiązków oraz udostępniać dokumenty i informacje związane z robotami.
7. Wykonawca nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach. Podstawą zamówienia jest dokumentacja projektowa i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SWZ, a wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.
8. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania miesięcznych raportów o postępie robót oraz raportu końcowego z realizacji umowy i przedkładania ich inspektorowi nadzoru inwestorskiego.
9. Zamawiający wymaga od wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
10. Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę.
11. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
12. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w takim zakresie i w taki sposób, aby zastosowane materiały/urządzenia miały parametry techniczne nie gorsze od zaprojektowanych, oraz spełniały funkcję, jakiej mają służyć, były kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, oraz nie wpływał na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Zamawiającego określają:
1/ Przedmiar
2/ Projekt przebudowy instalacji hydrantowej
2A/ Projekt przebudowy instalacji hydrantowej – branża elektryczna
3/ Wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAGA-UNIBUD s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990108977

7.3.3) Ulica: Piastowska

7.3.4) Miejscowość: Krapkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-303

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.