Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00473117/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kopiarko – drukarek na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osielsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350688
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Gdańska 55A
1.5.2.) Miejscowość: Osielsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@osielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-994086dc-7963-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa kopiarko – drukarek na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-994086dc-7963-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044715/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa drukarek na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiZP.271.D.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: zakup, dostawa i instalacja gotowej do pracy kolorowej drukarko - kopiarki A3 (2 szt.) wraz z kompletem tonerów na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku, według poniższej specyfikacji:Parametry Oczekiwane parametry minimalne
Funkcje Automatyczne drukowanie dwustronne, kopiowanie, skanowanie
Technologia obrazowania Laserowa
Prędkości druku A4 (w czerni i w kolorze) min. 25 str./min.
Prędkości druku A3 (w czerni i w kolorze) min. 15 str./min
Prędkość druku dwustronnego A4 min. 25 str./min.
Rozdzielczość druku min. 1 200 x 1 200 dpi
Prędkości skanowania min. 80 obr./min
Skanowanie Automatyczny dwustronny podajnik dokumentów na 100 stron ; skanowanie kolorowe
Gramatury nośników - automatyczny podajnik dokumentów (ADF) 35-163 g/m²
Formaty skanowanych plików JPEG; TIFF; PDF; Kompaktowy PDF; Szyfrowany PDF
Podajnik uniwersalny min. 150 arkuszy ; A6-SRA3 ; wydruk banerowy ; 60-300g/m2
Pojemność tacy odbiorczej na wydruki min. 250 arkuszy
Pojemność wejściowa papieru min. 2 kasety w tym 1 x 500 arkuszy A5-SRA3; 1 x 500 Arkuszy A6-A3
Wyświetlacz panelu sterowania kolorowy ekran dotykowy o przekątnej min. 10"
Obsługa tonerów Czarny: 28 000 stron; W kolorze: 28 000 stron
Czas oczekiwania na pierwszą kopię A4 5,2 sekund
Maksymalny miesięczny cykl pracy 130 000 stron
Interfejs 10/100/1,000-Base-T Ethernet; USB 2.0;
Protokoły sieciowe TCP/IP (IPv4/IPv6); SMB; LPD; IPP; SNMP
Dodatkowe wyposażenie Oryginalna szafka na kółkach wyprodukowana przez producenta oferowanego sprzętu
Żywotność jednostki obrazowania Czarny - do 170 000 ; Kolor - do 65 000
Gwarancja Min. 2 lata
Miejsce instalacji: 1 piętro budynku Urzędu Gminy w Osielsku, przy ul. Jana Pawła 28 (w cenie należy uwzględnić wniesienie i instalację - w budynku jest winda)
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
4.5.5.) Wartość części: 18536,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: zakup, dostawa i instalacja gotowych do pracy monochromatycznych drukarko - kopiarek A4 (3 szt.) wraz z kompletem tonerów na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku, według poniższej specyfikacji:Parametry Oczekiwane parametry minimalne
Panel sterowania Kolorowy panel dotykowy o przekątnej (min 5 cali)
Podstawowe funkcje min Drukowanie, kopiowanie, skanowanie i wysyłanie
Pamięć min: 1,0 GB pamięci RAM
Interfejsy sieciowe: Standard sieciowy: 1000Base-T/100Base-TX/10-Base-T, bezprzewodowa sieć LAN (IEEE 802.11 b/g/n), bezpośrednie połączenie Wi-Fi
PORT USB min 1 port USB 2.0
Pojemność podajników papieru (arkusze A4, 80 g/m²) Kaseta na papier: min 550 arkuszy
Taca wielofunkcyjna: min 100 arkuszy
Pojemność tacy odbiorczej (arkusze A4, 80 g/m²) - min 100 arkuszy
Typy obsługiwanych nośników Rozmiar standardowy: A4, B5, A5, A5R, A6
Kaseta górna: min 60–120 g/m²
Taca wielofunkcyjna: min 60–199 g/m²
Szybkość drukowania
Jednostronnie: min. 40 str./min (A4)
Dwustronnie: min. 30 str./min (A4)
Rozdzielczość drukowania (dpi) min. 1200 × 1200
Języki opisu strony UFR II, PCL6, PCL5, Adobe® PostScript®3
Drukowanie bezpośrednie z pamięci USB, obsługiwane typy plików min LPR: TIFF, JPEG, PDF
Obsługa systemów operacyjnych min. Systemy operacyjne PCL: Windows® 8.1 / 10 / 11 / Server 2012 / Server 2016 / Server 2019
PS: Windows 10 / 11 / Server 2016 / Server 2019
Czcionki PCL Czcionki PCL: min 90 czcionki Roman, 10 czcionek bitmapowych, 2 czcionki OCR,
Czcionki PS: min 100
Szybkość kopiowania jednostronnie: min. 40 str./min (A4)
dwustronnie min. 30 str./min (A4)
Rozdzielczość kopiowania (dpi) min 600 × 600
Podstawowe funkcje kopiowania Ustalone proporcje zmniejszania/powiększania wg obszaru, ustawienie papieru, ulubione ustawienie, dwustronne, korekta gęstości, wybór typu oryginału
funkcje min. skanowania jednoprzebiegowy automatyczny dwustronny podajnik dokumentów dla standardu TWAIN i WIA; Windows® 10 / 11, Rozdzielczość skanowania min 600x600 (dpi)
skanowanie do : Adres e-mail / SMTP (wysyłanie), POP3 (odbieranie)/, SMB 3.0, FTP, WebDAV
Format skanowanych plików TIFF, JPEG, PDF (kompaktowy, z możliwością wyszukiwania tekstu, szyfrowany, z cyfrowym podpisem)
Gwarancja min. 2 lata
Miejsce instalacji: 1 piętro budynku Urzędu Gminy w Osielsku, przy ul. Jana Pawła 28 (w cenie należy uwzględnić wniesienie i instalację - w budynku jest winda)
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
4.5.5.) Wartość części: 6097,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22582,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34292,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22582,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832790417
7.3.4) Miejscowość: Kowale
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22582,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9169,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10332,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9169,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832790417
7.3.4) Miejscowość: Kowale
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9169,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.