eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie, dostawa i montaż Obiektów Małej Architektury



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostawa i montaż Obiektów Małej Architektury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie, dostawa i montaż Obiektów Małej Architektury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe1bdb7a-a826-437b-bbf4-987c2d51f4b2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040227/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Wykonanie witaczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467370

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.64.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż Obiektów Małej Architektury informujących o wjeździe na teren województwa pomorskiego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.
Część nr 1 obejmuje wykonanie i dostawę jednego Obiektu Małej Architektury informującego o wjeździe na teren województwa pomorskiego oraz jego montaż na drodze krajowej nr 22 w miejscowości Lędyczek (dokładna lokalizacja wg Projektu Architektoniczno-Budowlanego, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ).
Część nr 2 obejmuje wykonanie i dostawę jednego Obiektu Małej Architektury informującego o wjeździe na teren województwa pomorskiego oraz jego montaż na drodze krajowej nr 20 w miejscowości Miłocice (dokładna lokalizacja wg Projektu Architektoniczno-Budowlanego, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Architektoniczno-Budowlany, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz wzory umów, które stanowią: załącznik nr 2a do SWZ dla części nr 1 zamówienia i załącznik nr 2b do SWZ dla części nr 2 zamówienia.
4. Obiekty Małej Architektury należy wykonać według szczegółowych wytycznych zawartych w Projekcie Architektoniczno-Budowlanym.
5. Zamawiający uzyskał zgody dotyczące możliwości montażu Obiektów Małej Architektury dla danej lokalizacji.
6. Po stronie Wykonawcy konieczne będzie uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego na czas czynności związanych z montażem Obiektu Małej Architektury.
7. Wniosek o zajęcie pasa drogowego dotyczący lokalizacji Obiektu Małej Architektury po montażu będzie po stronie Zamawiającego.
8. Minimalny termin gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia wynosi 5 lat, przy czym termin gwarancji jakości na elementy konstrukcji ocynkowanych stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami Rozdziału XX SWZ.
9. Wykonawca ramach realizacji Umowy przyjmie na siebie odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
10. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy i rozpoczyna się od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu Umowy.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.
13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
14. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
18. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
19. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
20. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
21. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
22. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19522100-2 - Żywice epoksydowe

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

44212250-6 - Maszty

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45451200-5 - Zakładanie paneli

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 88615,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż Obiektów Małej Architektury informujących o wjeździe na teren województwa pomorskiego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.
Część nr 1 obejmuje wykonanie i dostawę jednego Obiektu Małej Architektury informującego o wjeździe na teren województwa pomorskiego oraz jego montaż na drodze krajowej nr 22 w miejscowości Lędyczek (dokładna lokalizacja wg Projektu Architektoniczno-Budowlanego, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ).
Część nr 2 obejmuje wykonanie i dostawę jednego Obiektu Małej Architektury informującego o wjeździe na teren województwa pomorskiego oraz jego montaż na drodze krajowej nr 20 w miejscowości Miłocice (dokładna lokalizacja wg Projektu Architektoniczno-Budowlanego, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Architektoniczno-Budowlany, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz wzory umów, które stanowią: załącznik nr 2a do SWZ dla części nr 1 zamówienia i załącznik nr 2b do SWZ dla części nr 2 zamówienia.
4. Obiekty Małej Architektury należy wykonać według szczegółowych wytycznych zawartych w Projekcie Architektoniczno-Budowlanym.
5. Zamawiający uzyskał zgody dotyczące możliwości montażu Obiektów Małej Architektury dla danej lokalizacji.
6. Po stronie Wykonawcy konieczne będzie uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego na czas czynności związanych z montażem Obiektu Małej Architektury.
7. Wniosek o zajęcie pasa drogowego dotyczący lokalizacji Obiektu Małej Architektury po montażu będzie po stronie Zamawiającego.
8. Minimalny termin gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia wynosi 5 lat, przy czym termin gwarancji jakości na elementy konstrukcji ocynkowanych stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami Rozdziału XX SWZ.
9. Wykonawca ramach realizacji Umowy przyjmie na siebie odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
10. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy i rozpoczyna się od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu Umowy.
11. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.
13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
14. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
18. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
19. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
20. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
21. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
22. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19522100-2 - Żywice epoksydowe

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

44212250-6 - Maszty

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45451200-5 - Zakładanie paneli

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 88615,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert, wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 74 000,00 zł w każdej części zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert, wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 74 000,00 zł w każdej części zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.