Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00426411/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie planu ogólnego gminy Dobroń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobroń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 9
1.5.2.) Miejscowość: Dobroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-082
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dobron.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobron.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84d4df80-0284-4465-98c1-22b85d78a77b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie planu ogólnego gminy Dobroń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84d4df80-0284-4465-98c1-22b85d78a77b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066486/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie planu ogólnego gminy Dobroń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426411
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie planu ogólnego gminy Dobroń, zgodnie z uchwałą
Nr II/10/24 Rady Gminy w Dobroniu z dnia 28 maja 2024 r., wraz z wykonaniem czynności związanych ze sporządzeniem tego planu według procedury i problematyki określonej
w obowiązujących w tym zakresie przepisach, w szczególności z:
1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj.: Dz. U.
z 2023 r. poz. 977 ze zm.) zwanej dalej „ustawą”,
2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758),
3) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na Środowisko
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),
4) uwzględnieniem stanowisk oraz uwag zgłaszanych przez Zamawiającego, oraz Gminną Komisję Urbanistyczno-Architektoniczną w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
5) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
2. Plan ogólny gminy Dobroń składać się ma z części tekstowej i graficznej, uzasadnienia, prognozy oddziaływania na środowisko, opracowań ekofizjograficznych, danych przestrzennych oraz dokumentacji formalno-prawnych prac planistycznych.
3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w szczególności następujących czynności:
1) sporządzenia planu ogólnego gminy Dobroń zgodnie z przepisami ustawy z dnia
27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj.: Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Zakres prac nie obejmuje przepisu art. 13f ustawy dotyczących Gminnych standardów dostępności infrastruktury społecznej;
2) przygotowania merytorycznego wszelkich dokumentów formalno-prawnych - pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń;
3) przygotowania materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę;
4) wprowadzenia ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury
w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
5) przygotowania (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej
w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy;
6) prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny);
7) sporządzenia uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
8) opracowania danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy;
9) przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia
3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U.
z 2023 r. poz. 1094 ze zm.);
10) wykonania opracowania ekofizjograficznego;
11) wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę);
12) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego
i Naczelnego Sądu Administracyjnego;
13) wykonawca zobowiązany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej oraz w projekcie umowy, a wynikające
z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego
i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia.
14) wykonawca przygotuje również dane do zasilenia modułów Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Dobroń.
4. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność prawną i zawodową za spełnienie wymogów prawa przy sporządzeniu planu ogólnego zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisami odrębnymi.
5. W ramach końcowej realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży:
1) komplet dokumentacji planistycznej, w oryginale oraz kopii;
2) plan ogólny w wersji papierowej tekst + rysunki w skali 1 : 10 000 – 2 egz.;
3) część graficzną planu ogólnego w skali 1 : 10 000 w wersji kolorowej, na utwardzonym
i zabezpieczonym przed zniszczeniem podłożu – 2 egz.;
4) plan ogólny w wersji elektronicznej w formacie do odczytu i wydruku (część tekstowa
w formatach pdf i doc; część graficzna w formatach jpeg, pdf) – 1 nośnik CD/DVD.;
5) rysunek planu ogólnego spełniający następujące wymagania:
granica terenów (jednostek funkcjonalnych) w postaci pliku GML lub SHP,
każdy teren musi być reprezentowany geometrycznie przez dokładnie jeden obiekt przestrzenny (multipoligon),
w przypadku wspólnego przebiegu z granicą działki ewidencyjnej granice terenu muszą być wyznaczone z wykorzystaniem jej geometrii i ich tożsamość musi być zachowana na moment tworzenia aktu (wierzchołki terenów muszą mieć tożsame położenie
z wierzchołkami granicy działki),
pomiędzy obszarami terenów muszą następować poprawne relacje topologiczne, tj. obiekty terenów nie mogą się na siebie nakładać oraz pomiędzy obiektami terenów nie mogą występować obszary bez wydzielenia,
wierzchołki obiektów terenów w liniach granic aktu muszą mieć lokalizację tożsamą
z wierzchołkami granicy aktu,
do każdego obiektu musi być przypisany atrybut tekstowy zawierający symbol wydzielenia;
6) prognozę oddziaływania na środowisko – wersja papierowa i elektronicznej;
7) opracowanie ekofizjograficzne – wersja papierowa i elektroniczna;
8) inne dokumenty i materiały utworzone w trakcie sporządzenia projektu planu miejscowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MONDRA DESIGN" ŁUKASZ WOŹNIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282558425
7.3.4) Miejscowość: Rzgów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MONDRA DESIGN" ŁUKASZ WOŹNIAK
jakie przetargi wygrała firma
"MONDRA DESIGN" ŁUKASZ WOŹNIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY BIELAWY - II"
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Boćki
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Lubań
- Opracowanie planu ogólnego gminy Pawłów
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Poświętne
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw: Rzepinek, Rzepin Kolonia, Jadowniki, Warszówek na terenie gminy Pawłów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.