eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuchaczówTermomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechankach



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechankach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puchaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000550143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 22

1.5.2.) Miejscowość: Puchaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-013

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puchaczow@lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a46a8e4c-765d-466d-9b32-6f3c1d8580ba

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechankach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a46a8e4c-765d-466d-9b32-6f3c1d8580ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058474/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechankach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechankach” – w systemie zaprojektuj i wybuduj"

Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD:
Inwestycja będzie polegała na termomodernizacji budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechankach. Zakres inwestycji obejmie m.in.: wykonanie docieplenia budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację źródła ciepła, montaż instalacji fotowoltaicznej, modernizację instalacji wewnętrznych obiektu. Inwestycja poprawi efektywność energetyczną budynku, zmniejszy koszty eksploatacji obiektu i poprawi jakość środowiska przyrodniczego.

4.2. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenu, remontu, termomodernizacji, przebudowy i rozbudowy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechankach.
Dane liczbowe budynku istniejącego:
Powierzchnia zabudowy 201,44 m2
Powierzchnia całkowita 411,77 m2
Powierzchnia netto (w tym użytkowa) 320,77 m2
Kubatura 1738,00 m3
Wymiary 19,53x10,78 m
Wysokość 9,72m

W ramach przedmiotowej inwestycji wykonawca winien dokonać:

4.2.1. Zagospodarowanie terenu przy budynku Osp w m. Ciechanki, a w szczególności prace:
a) branża budowalna:
- wykonanie wewnętrznego ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej,
- wykonanie miejsc parkingowych z kostki betonowej,
- wykonanie chodników i opasek wokół budynku z kostki betonowej,
- wykonanie utwardzonego i ogrodzonego placu pod śmietnik,
- uporządkowanie zieleni: wykonanie trawników, drobnych nasadzeń z krzewów ozdobnych,
b) branża sanitarna:
- wykonanie fragmentu zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
- likwidacja istniejącego przyłącza gazu ziemnego i wykonanie nowego przyłącza gazu
ziemnego,
c ) branża elektryczna:
- wykonanie zewnętrznej linii energetycznej (wlz) od złącza zlokalizowanego przez PGE,
- demontaż istniejącego przyłącza napowietrznego oraz złącza pomiarowego na ścianie budynku.

4.2.2. Remontu, termomodernizacji, przebudowy i rozbudowy budynku OSP w m. Ciechanki a w szczególności prace:
a) branża budowalna:
- Dobudowa garażu, klatki schodowej, węzła sanitarnego, szatni,
- Przebudowa pomieszczeń wewnętrznych,
- Wymiana konstrukcji dachu,
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku (BSO),
- Docieplenie ścian fundamentowych,
- Docieplenie poddasza,
- Dostosowanie budynku do korzystania przez osoby niepełnosprawne,
b) branża sanitarna:
- Instalacja wodociągowa bytowo-socjalna,
- Instalacja kanalizacji sanitarnej,
- Instalację grzewcza centralnego ogrzewania wraz z przebudową kotłowni,
- Instalację wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej,
- Instalację klimatyzacji wybranych pomieszczeń/głownie sala wielofunkcyjna/,
c ) branża elektryczna:
- Instalacja oświetlenia LED,
- Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego – baza LED,
- Instalacja gniazd wtykowych,
- Instalacja odgromowa, uziemiająca i wyrównania potencjałów,
- Instalacja wyłączenia pożarowego budynku (przy wejściu głównym),
- Zasilenie odbiorów wydanych przez branżę instalacyjną,
- Zasilanie syreny alarmowej,
- Instalacja fotowoltaiczna,

4.3. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
Obowiązki Wykonawcy w zakresie projektowania obejmują zakres wskazany w Programie Funcjonalno-Użytkowym (dalej PFU) oraz niniejszej umowie w szczególności zaprojektowanie oraz wykonanie zagospodarowania terenu, remontu, termomodernizacji, przebudowy i rozbudowy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechankach w tym:
1) Opracowanie projektu koncepcyjnego zawierającego wizualizacje przedstawiające podstawowe rozwiązania.
2) Zamawiający w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania projektu koncepcyjnego wniesie do niego uwagi lub go zaakceptuje.
3) W przypadku wniesienia uwag, o których mowa w pkt 2) wykonawca jest zobowiązany uwzględnić je w ostatecznej wersji projektu koncepcyjnego w terminie do 5 dni roboczych od dnia ich otrzymania.
4) Zaakceptowany przez zamawiającego projekt koncepcyjny jest podstawą do rozpoczęcia wykonywania Dokumentacji Projektowej
5) Na bazie opracowanej koncepcji opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane i obejmujący wszystkie opracowania wymagane przepisami tej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze).
e) Badania geotechniczne w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze),
f) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze),
6) uzyskanie niezbędnych do realizacji zamówienia wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
7) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
8) uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę o ile zaistnieje taka konieczność
9) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących także:
- sporządzenie opinii geotechnicznej pod realizację inwestycji;
- uzyskanie niezbędnych warunków i opinii do projektu, opinii i uzgodnień wymaganych prawem, uzyskanie decyzji wymaganych prawem;
- pełną obsługę geodezyjną;
- przeprowadzenie wymaganych w PFU, dokumentacji projektowej i STWIORB prób, ekpertyz i badań;
- ponoszenie opłat za zajęcie pasa drogowego, opłat za nadzory obce i badania wymagane dla uzyskania nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie;
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej;
- zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót;
- wykonanie robót budowlano – montażowych na podstawie projektów, w tym m.in. odwodnienia wykopów i wymiany gruntu, jeśli będzie konieczna;
- sporządzenie instrukcji ruchu, BHP, obsługi i konserwacji urządzeń;
- zorganizowanie i przeprowadzenie ruchu urządzeń;
- uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy;
- po wykonaniu robót ziemnych pas drogowy należy doprowadzić do stanu zastanego;
- świadczenie usług gwarancyjnych;
10) wykonanie obsługi geodezyjnej;
11) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych;
12) zgłoszenie zakończenia robót i/lub uzyskanie nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.

W trakcie sporządzania dokumentacji technicznej Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych na każdym etapie projektowania oraz zaakceptowania dokumentacji po jej wykonaniu.
4.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w PFU załączniku Nr 1 do SWZ
Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”).
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w PFU. Wstępny przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych we wstępnym przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej we wstępnym przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia -jeżeli roboty te ujęte były w PFU.

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Numer wniosku o dofinansowanie: Edycja8/2023/7313/PolskiLad

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2435400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3200000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2435400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LP-BUD Piotr Lemieszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365296294

7.3.3) Ulica: Ul. Biedronki 9/51

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-543

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2435400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.