Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00398867/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace projektowe branży drogowej 2023 – 2 postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Podlaska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prosta 31
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +48838889209
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bialapodl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialapodlaska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace projektowe branży drogowej 2023 – 2 postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-983e3c57-53b7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024610/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Prace projektowe branży drogowej 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.1.19.2023.RW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 296747,97
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projekt przebudowy drogi gminnej w zakresie poszerzenia jezdni do 5,0m i budowy chodnika po prawej stronie wzdłuż drogi gminnej nr 100329L w m. Wilczyn odcinek o długości ok. 1180mb – chodnik jednostronny, od drogi powiatowej na dz. 62/1 w Wilczynie do dz. nr ew. 40/24 w Wilczynie.4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projekt budowy odcinka drogi gminnej na dz. nr ew. 12 i 6 o długości ok. 1520mb od skrzyżowania z drogą powiatowa nr 1015L do dz. nr ew. 3 oraz granicy województwa w Cełujkach4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projekt budowy drogi w m. Grabanów ul. Pogodna odcinek o długości ok. 900mb od drogi powiatowej nr 1037L do dz. nr ew. 978.4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projekt budowy drogi w m. Grabanów ul. Bajeczna odcinek o długości ok. 680mb od drogi powiatowej nr 1036L do granicy z miastem Biała Podlaska4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projekt budowy drogi gminnej, ul. Wspólnej o długości ok. 200mb od dz. nr ew. 194 do dz. nr ew. 187/3 m. Rakowiska . / Pozwolenie w trybie specustawy drogowej /4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ceny ofert ważnych złożonych w częściach 1,5 zamówienia przekraczają zamiary finansowe Zamawiającego. Nie ma możliwości zwiększenia kwoty zamiarów do ceny najtańszych ważnych złożonych w tych częściach zamówienia ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDA Inżynieria Mariusz Czerwoniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141144733
7.3.4) Miejscowość: Serniki
7.3.5) Kod pocztowy: 21-107
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70001 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119310 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70001 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRO-KONCEPT BIURO PROJEKTÓW DROGOWYCH KRZYSZTOF SŁAWIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121533578
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDA Inżynieria Mariusz Czerwoniak
jakie przetargi wygrała firma
MEDA Inżynieria Mariusz Czerwoniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70001 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRO-KONCEPT BIURO PROJEKTÓW DROGOWYCH KRZYSZTOF SŁAWIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121533578
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRO-KONCEPT BIURO PROJEKTÓW DROGOWYCH KRZYSZTOF SŁAWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
DRO-KONCEPT BIURO PROJEKTÓW DROGOWYCH KRZYSZTOF SŁAWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ceny ofert ważnych złożonych w częściach 1,5 zamówienia przekraczają zamiary finansowe Zamawiającego. Nie ma możliwości zwiększenia kwoty zamiarów do ceny najtańszych ważnych złożonych w tych częściach zamówienia ofert
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji do Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa odczynników niezbędnych do przygotowania bibliotek NSG z prób na potrzeby analizy mutacji powiązanych z chorobami hematologicznymi (...), w podziale na 20 części.
- Dostawa portów naczyniowych, systemów tubularnych do małoinwazyjnych, kontrolowanych dostępów do kręgosłupa (...), w podziale na 6 części.
- usługi utrzymania czystości pomieszczeń i części wspólnych budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.
- Dostawa komory kriogenicznej oraz montaż, instalacja, konfiguracja i przeszkolenie z jej obsługi
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.