Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00394574/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
- 2023/BZP 00406492/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu gospodarczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 871 43 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.andruszkiewicz@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu gospodarczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38390072-5213-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/40/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Zakup środków i materiałów do utrzymania czystości - udzielane w ramach odrębnych postępowań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394574
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-105-061-105/2023/MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 226965,70 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49730,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 obejmuje dostawę: wózka do sprzątania, pojemników do segregacji śmieci, koszy biurowych, wycieraczek obiektowych, pojemników na mydło w płynie, uchwytów na papier toaletowy, suszarek elektrycznych do rąk, szczotek do WC z pojemnikiem, koszopopielnicy;Miejsce dostawy: KP Kobierzyce, ul. Wincentego Witosa 11, 55-040 Kobierzyce (miejsce docelowe PP Żórawina);
4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39712300-9 - Aparaty do suszenia rąk
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
39224310-4 - Szczotki toaletowe
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 3591,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 obejmuje dostawę: wózka do sprzątania, pojemników do segregacji śmieci, wycieraczek obiektowych, koszopopielnicy, suszarek elektrycznych do rąk, koszy biurowych na śmieci, szczotek do wc z pojemnikiem;Miejsce dostawy: Komenda Miejska Policji w Oławie, ul. M. Kopernika 1, 55-200 Oława, (miejsce docelowe Posterunek Policji Domaniów);
4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39712300-9 - Aparaty do suszenia rąk
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
39224310-4 - Szczotki toaletowe
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 3391,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 obejmuje dostawę: wózków do sprzątania, wiader plastikowych 20l, koszopopielnic, pojemników do segregacji śmieci, pojemników na piasek lub sól, grabi, łopat metalowych, pojemników na mydło w płynie, suszarek elektrycznych do rąk, koszy biurowych, szczotek do wc z pojemnikiem;Miejsce dostawy: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław, (miejsce docelowe Komisariat Policji - Wrocław Stare Miasto);
4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39712300-9 - Aparaty do suszenia rąk
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
39224310-4 - Szczotki toaletowe
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 28578,86 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 obejmuje dostawę: wózka do sprzątania, pojemników do segregacji śmieci, koszopopielnicy, wycieraczek obiektowych, pojemników na mydło w płynie, uchwytów na papier toaletowy, suszarek eklektycznych do rąk, koszy biurowych na śmieci, szczotek do wc z pojemnikiem;Miejsce dostawy: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze, ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra
(miejsce docelowe Posterunek Policji Janowice Wielkie);
4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39712300-9 - Aparaty do suszenia rąk
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
39224310-4 - Szczotki toaletowe
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 3591,87 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 obejmuje dostawę: wózka do sprzątania, pojemników do segregacji śmieci, koszy biurowych na śmieci, wycieraczek obiektowych, koszopopielnicy, suszarek elektrycznych do rąk, szczotek do wc z pojemnikiem;Miejsce dostawy: Komenda Powiatowa Policji w Jaworze, ul. A. Krajowej 2, 59-400 Jawor, (miejsce docelowe Posterunek Policji Męcinka);
4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39712300-9 - Aparaty do suszenia rąk
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
39224310-4 - Szczotki toaletowe
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 3391,87 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 obejmuje dostawę: wózka do sprzątania, pojemników do segregacji śmieci, koszy biurowych na śmieci, wycieraczek obiektowych, pojemników na mydło w płynie, uchwytów na papier toaletowy, suszarek elektrycznych do rąk, szczotek do wc z pojemnikiem; koszopopielnicy;Miejsce dostawy: Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach, ul. Legnicka 15, 59-100 Polkowice, (miejsce docelowe Posterunek Policji Grębocice);
4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39712300-9 - Aparaty do suszenia rąk
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
39224310-4 - Szczotki toaletowe
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 3591,87 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 obejmuje dostawę: wózka do sprzątania, pojemników do segregacji śmieci, koszopopielnicy, wycieraczek obiektowych, pojemników na mydło w płynie, uchwytów na papier toaletowy, suszarek elektrycznych do rąk, koszy biurowych na śmieci, szczotek do wc z pojemnikiem;Miejsce dostawy: KPP Milicz ul. Kościuszki 4 56-300 Milicz (miejsce docelowe Posterunek Policji Krośnice)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39712300-9 - Aparaty do suszenia rąk
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
39224310-4 - Szczotki toaletowe
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 3591,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2976,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2976,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2976,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PON-PRAN Karol Poneta spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 898-227-18-21
7.3.3) Ulica: ul. Juliana Ursyna Niemcewicza nr 30/12
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2976,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2837,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2837,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2837,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PON-PRAN Karol Poneta spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 898-227-18-21
7.3.3) Ulica: ul. Juliana Ursyna Niemcewicza nr 30/12
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2837,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22236,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22236,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22236,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PON-PRAN Karol Poneta spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 898-227-18-21
7.3.3) Ulica: ul. Juliana Ursyna Niemcewicza nr 30/12
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22236,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2993,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2993,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2993,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PON-PRAN Karol Poneta spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 898-227-18-21
7.3.3) Ulica: ul. Juliana Ursyna Niemcewicza nr 30/12
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2993,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2847,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2847,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2847,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PON-PRAN Karol Poneta spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 898-227-18-21
7.3.3) Ulica: ul. Juliana Ursyna Niemcewicza nr 30/12
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2847,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2981,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2981,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2981,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PON-PRAN Karol Poneta spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 898-227-18-21
7.3.3) Ulica: ul. Juliana Ursyna Niemcewicza nr 30/12
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2981,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2993,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2993,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2993,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PON-PRAN Karol Poneta spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 898-227-18-21
7.3.3) Ulica: ul. Juliana Ursyna Niemcewicza nr 30/12
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-238
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PON - PRAN KAROL PONETA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2993,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 80, 120, 140 i 240 litrów
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
więcej: Wózki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.