eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierzążnia"Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dzierzążnia w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r."



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dzierzążnia w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERZĄŻNIA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Dzierzążni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Dzierzążnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-164

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23.6615904

1.5.8.) Numer faksu: 23.6615902 wew.39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzaznia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzaznia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzaznia.ezamiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dzierzążnia w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1927561c-6584-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000593/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dzierzążnia w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440890/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PFŚ.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

1) Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Dzierzążnia z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy:
a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – odbierane w każdej ilości raz w miesiącu w okresie od stycznia do grudnia 2023 roku;
b) Segregowane odpady komunalne – odbierane w każdej ilości raz w miesiącu w okresie od stycznia do grudnia 2023 roku.
2) Odbieranie, transport i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z 3 pojemników (tzw. dzwony) zlokalizowanych w miejscu użytku publicznego znajdujących się w Dzierzążni przy remizie OSP. 3 pojemniki typu dzwon o poj. 1,5 m3 (papier, szkło, tworzywa sztuczne) – odbierane na żądanie Zamawiającego po całkowitym zapełnieniu. Wykonanie usługi w ciągu 72 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy konieczności odbioru.
3) Odbieranie odpadów komunalnych, sprzed posesji w której będą zbierane następujące rodzaje odpadów – 2 razy w roku (1 raz na pół roku):
a) Wielkogabarytowych i mebli (kod 20 03 07)
b) Rozbiórkowych i budowlanych (kod 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 07; 17 01
80; 17 01 82; 17 02 01; 17 02 02; 17 02 03; 17 02 04*),
c) Resztek farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowań po nich (kod 20 01 27*; 20 01 28; 15 01 10*; 15 01 11*)
d) Rozpuszczalniki, środki czyszczące i opakowania po nich; (kod 20 01 13*; 20 01 14*; 20 01 15*; 20 01 29*; 20 01 30; 15 01 10*; 15 01 11*)
e) Zbiorniki po aerozolach, pozostałości po środkach dezynfekcji i dezynsekcji oraz domowych opakowań po nich (kod 15 01 10*; 15 01 11*)
f) Baterie i akumulatory (kod 20 01 33*; 20 01 34*)
g) Przepracowane oleje (kod 20 01 26*)
h) Przeterminowane leki (kod 20 01 31*; 20 01 32)
i) Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (kod 20 01 21*)
j) Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kod 20 01 23*; 20 01 35*; 20 01 36)
k) Zużytych opon (kod 16 01 03)
l) Zużyte kartridże i tonery
4) Odbiór odpadów komunalnych wymienionych w pkt. 4.1 ppkt 3) następował będzie bezpośrednio sprzed nieruchomości zamieszkałej zgodnie ze wskazaniem przez Zamawiającego wykazu posesji zgłoszonych przez mieszkańców do odbioru. Termin i ilość posesji objęta odbiorem w/w odpadów zostanie uzgodniona przez Zmawiającego i Wykonawcę.
5) Szacunkowa ilość odpadów, które przewiduje Zamawiający do odbioru i zagospodarowania w czasie trwania zamówienia to około 750 [Mg].
6) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa ogólnymi i szczególnymi, obowiązującymi w okresie realizacji umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 840000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 567-000-41-26

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 4

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.