Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynków mieszkalnych przy ulicy Hubala 22, Hubala 26 oraz Legnicka 7 w Polkowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020652023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 51
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767469000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppk.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppk.polkowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ppk_polkowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie powierzonym zasobem nieruchomości gminy Polkowice
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynków mieszkalnych przy ulicy Hubala 22, Hubala 26 oraz Legnicka 7 w Polkowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33713277-01d9-4488-9246-59da292d652f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054717/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynków mieszkalnych przy ulicy Hubala 22, Hubala 26 oraz Legnicka 7 w Polkowicach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 1) ustawy Pzp w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1) lit a) Ustawa PZP (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605) jako przesłankę zastosowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego trybu zamówienia z wolnej ręki przewiduje w art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a, iż Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej następująca okoliczność: usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze ‒ jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Jedynym dostawcą energii cieplnej posiadającym sieć dostarczającą ciepło na terenie Polkowic do budynków objętych przedmiotem zamówienia jest PGM Sp. z o.o. Wykonawca ten jest właścicielem sieci nitki ciepłowniczej, do której przyłączone są obiekty Zamawiającego i zapewnia obsługę tej nitki, a tym samym jest naturalnym monopolistą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPA.231.3.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1004902,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciepła, nośnika ciepła oraz świadczenie usług przesyłowych do budynków mieszkalnych przy ulicy Hubala 22, Hubala 26 oraz Legnicka 7 w Polkowicach, administrowanego przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne.
1) Charakterystyka obiektu przy ul. Hubala 22:
Powierzchnia grzewcza budynku 1 887,01 m²
Obliczeniowe parametry sieci ciepłowniczej: 130/70 [°C]
Zamówiona moc na potrzeby wody użytkowej: 0.02709 [MW]
Zamówiona moc na potrzeby grzania: 0.19320 [MW]
Całkowita moc zamówiona: 0.22029 [MW]
Maksymalne natężenie wody sieciowej: 3,157 [t/h] 3,377 [m3/h]
Obliczeniowa temperatura zewnętrzna: -18,0 [°C]
Normatywna temp. ogrzewanych pomieszczeń: 21,0 [°C]
Obniżenie temperatury w przyłączu: 2,0 [°C]
2) Charakterystyka obiektu przy ul. Hubala 26:
Powierzchnia grzewcza budynku 1 890,90 m²
Obliczeniowe parametry sieci ciepłowniczej: 130/70 [°C]
Zamówiona moc na potrzeby wody użytkowej: 0.02709 [MW]
Zamówiona moc na potrzeby grzania: 0.19320 [MW]
Całkowita moc zamówiona: 0.22029 [MW]
Maksymalne natężenie wody sieciowej: 3,157 [t/h] 3,377 [m3/h]
Obliczeniowa temperatura zewnętrzna: -18,0 [°C]
Normatywna temp. ogrzewanych pomieszczeń: 21,0 [°C]
Obniżenie temperatury w przyłączu: 2,0 [°C]
3) Charakterystyka obiektu przy ul. Legnickiej 7:
Powierzchnia grzewcza budynku 1 610,75 m²
Obliczeniowe parametry sieci ciepłowniczej: 130/70 [°C]
Zamówiona moc na potrzeby wody użytkowej: 0.02841 [MW]
Zamówiona moc na potrzeby grzania: 0.20340 [MW]
Całkowita moc zamówiona: 0.23181 [MW]
Maksymalne natężenie wody sieciowej: 3,323 [t/h] 3,554 [m3/h]
Obliczeniowa temperatura zewnętrzna: -18,0 [°C]
Normatywna temp. ogrzewanych pomieszczeń: 21,0 [°C]
Obniżenie temperatury w przyłączu: 2,0 [°C]
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6920001219
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Polkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIEJSKIEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIEJSKIEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1236029,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Przebudowa wraz zrozbudową drogi powiatowej nr 1151D na odcinku od skrzyżowania dróg powiatowychnr 1018D, 1151D i 1153 do skrzyżowania z S3
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Świadczenie usług Ratownictwa Wodnego i Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej w obiekcie Basen Zewnętrzny ,,GRZYBEK" przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach
- "Budowa miniboisk dla dzieci i siłowni zewnętrznej przy boisku Orlik na os. Polkowice Dolne"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby WIOŚ w Warszawie
- "Dostawa energii elektrycznej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu"
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Muzeum Narodowego w Lublinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.