Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa przystanków rowerowych na terenie Gminy Malbork 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malbork
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Malbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceglana
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48556472807
1.5.8.) Numer faksu: +48556472807
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretarz@gmina.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmalbork.mojbip.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przystanków rowerowych na terenie Gminy Malbork 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90b16f57-8764-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000759/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa przystanków rowerowych na terenie Gminy Malbork
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugmalbork.mojbip.pl/1095.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymóg użycia podpisu elektronicznego
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Malbork
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na budowę przystanków rowerowych na terenie Gminy Malbork 2. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu Pzp
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PP-7320/PR2-2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 124265,91 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Budowa przystanków rowerowych na terenie Gminy Malbork - na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 159/2 i 271/6 obr. Nowa Wieś Malborska; 13 , obr. Kamionka; 7/24 obr. Tragamin; 66 i 133 obr. Lasowice Wielkie; 122 obr. Lasowice Małe; 231/4 obr. Kościeleczki.
Kamionka - dz. nr 13
Inwestycja przewiduje budowę obiektu małej architektury - przystanku rowerowego, na który składa się: plac o wymiarach 3x5m wykonany z elementów drobnowymiarowych - kostki prefabrykowanej otoczonej obrzeżem betonowym prefabrykowanym, stojak rowerowy na 4 rowery długości około l,5m i wysokości około 0,6m, tablica informacyjna szerokości l,5m i wysokości około 2,8m, śmietnik o pojemności 401 i ławka o wymiarach 2x0,5m w podstawie, i wysokości 0,5m. Wszystkie elementy placu tzn ławka, tablica informacyjna, stojak rowerowy, śmietnik są elementami prefabrykowanymi. Mocowanie elementów do podłoża przewidziano na żelbetowych stopach. Odprowadzanie wód opadowych i roztopowych odbywać się będzie na własny, nieutwardzony teren inwestycji. Opisanemu obiektowi budowlanemu nie towarzyszą żadne instalacje zewnętrzne, wewnętrzne i sieci.
Kościeleczki - dz. nr 231/4
Inwestycja przewiduje budowę obiektu małej architektury - przystanku rowerowego, na który składa się: plac o wymiarach 3x5m wykonany z elementów drobnowymiarowych - kostki prefabrykowanej otoczonej obrzeżem betonowym prefabrykowanym, stojak rowerowy na 4 rowery długości około l,5m i wysokości około 0,6m, tablica informacyjna szerokości l,5m i wysokości około 2,8m, gablota magnetyczna szerokości l,0m i wysokości około 2,5m, śmietnik o pojemności 401 i wiata o wymiarach 2x1,lm w podstawie, i wysokości poniżej 3m z ławką. Wiata w całości jest przeszklona szkłem bezpiecznym, dach wykonany z płyt poliwęglanowych komorowych z filtrem UV. Wszystkie elementy placu tzn wiata, tablica informacyjna, stojak rowerowy, śmietnik są elementami prefabrykowanymi. Mocowanie elementów do podłoża przewidziano na żelbetowych stopach. Odprowadzanie wód opadowych i roztopowych odbywać się będzie na własny, nieutwardzony teren inwestycji. Opisanemu obiektowi budowlanemu nie towarzyszą żadne instalacje zewnętrzne, wewnętrzne i sieci.
Lasowice Małe - dz. nr 122
Inwestycja przewiduje budowę obiektu małej architektury - przystanku rowerowego, na który składa się: plac o wymiarach 3x5m wykonany z elementów drobnowymiarowych - kostki prefabrykowanej otoczonej obrzeżem betonowym prefabrykowanym, stojak rowerowy na 4 rowery długości około l,5m i wysokości około 0,6m, tablica informacyjna szerokości l,5m i wysokości około 2,8m, śmietnik o pojemności 401 i wiata o wymiarach 2x1,lm w podstawie, i wysokości poniżej 3m z ławką. Wiata w całości jest przeszklona szkłem bezpiecznym, dach wykonany z płyt poliwęglanowych komorowych z filtrem UV. Wszystkie elementy placu tzn wiata, tablica informacyjna, stojak rowerowy, śmietnik są elementami prefabrykowanymi. Mocowanie elementów do podłoża przewidziano na żelbetowych stopach. Odprowadzanie wód opadowych i roztopowych odbywać się będzie na własny, nieutwardzony teren inwestycji. Opisanemu obiektowi budowlanemu nie towarzyszą żadne instalacje zewnętrzne, wewnętrzne i sieci.
Lasowice Wielkie - dz. nr 66
Inwestycja przewiduje budowę obiektu małej architektury-przystanku rowerowego, na który składa się: plac o wymiarach 3x5m wykonany z elementów drobnowymiarowych - kostki prefabrykowanej otoczonej obrzeżem betonowym prefabrykowanym, stojak rowerowy na 4 rowery długości około l,5m i wysokości około 0,6m, tablica informacyjna szerokości l,5m i wysokości około 2,8m, śmietnik o pojemności 401 i wiata o wymiarach 2x1,lm w podstawie, i wysokości poniżej 3m z ławką. Wiata w całości jest przeszklona szkłem bezpiecznym, dach wykonany z płyt poliwęglanowych komorowych z filtrem UV. Wszystkie elementy placu tzn wiata, tablica informacyjna, stojak rowerowy, śmietnik są elementami prefabrykowanymi. Mocowanie elementów do podłoża przewidziano na żelbetowych stopach. Odprowadzanie wód opadowych i roztopowych odbywać się będzie na własny, nieutwardzony teren inwestycji. Opisanemu obiektowi budowlanemu nie towarzyszą żadne instalacje zewnętrzne, wewnętrzne i sieci.
Lasowice Wielkie - dz. nr 133
Inwestycja przewiduje budowę obiektu małej architektury - przystanku rowerowego, na który składa się: plac o wymiarach 3x5m wykonany z elementów drobnowymiarowych - kostki prefabrykowanej otoczonej obrzeżem betonowym prefabrykowanym, stojak rowerowy na 4 rowery długości około l,5m i wysokości około 0,6m, tablica informacyjna szerokości l,5m i wysokości około 2,8m, śmietnik o pojemności 401 i wiata o wymiarach 2x1,lm w podstawie, i wysokości poniżej 3m z ławką. Wiata w całości jest przeszklona szkłem bezpiecznym, dach wykonany z płyt poliwęglanowych komorowych z filtrem UV. Wszystkie elementy placu tzn wiata, tablica informacyjna, stojak rowerowy, śmietnik są elementami prefabrykowanymi. Mocowanie elementów do podłoża przewidziano na żelbetowych stopach. Odprowadzanie wód opadowych i roztopowych odbywać się będzie na własny, nieutwardzony teren inwestycji. Opisanemu obiektowi budowlanemu nie towarzyszą żadne instalacje zewnętrzne, wewnętrzne i sieci.
Nowa Wieś - dz. nr 159/2
Inwestycja przewiduje budowę obiektu małej architektury - przystanku rowerowego, na który składa się: plac o wymiarach 3x5m wykonany z elementów drobnowymiarowych - kostki prefabrykowanej otoczonej obrzeżem betonowym prefabrykowanym, stojak rowerowy na 4 rowery długości około l,5m i wysokości około 0,6m, tablica informacyjna szerokości l,5m i wysokości około 2,8m, gablota magnetyczna szerokości l,0m i wysokości około 2,5m, śmietnik o pojemności 401 i ławka o wymiarach 2x0,5m w podstawie i wysokości 0,5m. Wszystkie elementy placu tzn ławka, tablica informacyjna, gablota magnetyczna, stojak rowerowy, śmietnik są elementami prefabrykowanymi. Mocowanie elementów do podłoża przewidziano na żelbetowych stopach. Odprowadzanie wód opadowych i roztopowych odbywać się będzie na własny, nieutwardzony teren inwestycji. Opisanemu obiektowi budowlanemu nie towarzyszą żadne instalacje zewnętrzne, wewnętrzne i sieci.
Nowa Wieś - dz. nr 271/6
Inwestycja przewiduje budowę obiektu małej architektury - przystanku rowerowego, na który składa się: plac o wymiarach 3x5m wykonany z elementów drobnowymiarowych - kostki prefabrykowanej otoczonej obrzeżem betonowym prefabrykowanym, stojak rowerowy na 4 rowery długości około l,5m i wysokości około 0,6m, tablica informacyjna szerokości l,5m i wysokości około 2,8m, śmietnik o pojemności 401 i wiata o wymiarach 2x1,lm w podstawie, i wysokości poniżej 3m z ławką. Wiata w całości jest przeszklona szkłem bezpiecznym, dach wykonany z płyt poliwęglanowych komorowych z filtrem UV. Wszystkie elementy placu tzn wiata, tablica informacyjna, stojak rowerowy, śmietnik są elementami prefabrykowanymi. Mocowanie elementów do podłoża przewidziano na żelbetowych stopach. Odprowadzanie wód opadowych i roztopowych odbywać się będzie na własny, nieutwardzony teren inwestycji. Opisanemu obiektowi budowlanemu nie towarzyszą żadne instalacje zewnętrzne, wewnętrzne i sieci.
Tragamin - dz. nr 7/24
Inwestycja przewiduje budowę obiektu małej architektury-przystanku rowerowego, na który składa się: plac o wymiarach 3x5m wykonany z elementów drobnowymiarowych - kostki prefabrykowanej otoczonej obrzeżem betonowym prefabrykowanym, stojak rowerowy na 4 rowery długości około l,5m i wysokości około 0,6m, tablica informacyjna szerokości l,5m i wysokości około 2,8m, śmietnik o pojemności 401 i wiata o wymiarach 2x1,lm w podstawie, i wysokości poniżej 3m z ławką. Wiata w całości jest przeszklona szkłem bezpiecznym, dach wykonany z płyt poliwęglanowych komorowych z filtrem UV. Wszystkie elementy placu tzn wiata, tablica informacyjna, stojak rowerowy, śmietnik są elementami prefabrykowanymi. Mocowanie elementów do podłoża przewidziano na żelbetowych stopach. Odprowadzanie wód opadowych i roztopowych odbywać się będzie na własny, nieutwardzony teren inwestycji. Opisanemu obiektowi budowlanemu nie towarzyszą żadne instalacje zewnętrzne, wewnętrzne i sieci.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg algorytmu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednimi uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia;2. zdolność techniczna i zawodowa. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową;
3. sytuacja ekonomiczna i finansowa. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) dysponuje odpowiednimi uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia,
2) dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową,
3) dysponuje odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) dysponuje odpowiednimi uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia,
2) dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową,
3) dysponuje odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do:1) złożenia umowy regulującej współpracę wykonawców, jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2) przedłożenia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, potwierdzonej polisy lub innego dokumentu, ważną na cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, na sumę gwarancyjną min. 40.000 zł. (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy, którzy będą wspólnie składać Ofertę, dodatkowo muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika, który będzie miał umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z Ofertą. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie składających Ofertę. Zamawiający wymaga pełnomocnictwa w oryginale lub jego kopii poświadczonej notarialnie. Ponadto w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu , składa każdy z wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany i uzupełnienia treści umowy.Istotna zmiana zawartej umowy jest określona w Pzp i wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w art. 455 Pzp
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pomocą środków komunikacji elektronicznej do Urzędu Gminy Malbork
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-17 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dodatkowych informacji można uzyskać: tel.: +48 55 647-28-07 w. 15; email: drogownictwo@gmina.malbork.pl lub +48 55 647-28-07 w. 13; email: srodowisko@gmina.malbork.plINNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Nowa Wieś Malborska, ul. Kasztanowa
- Usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z obiektów administrowanych przez 22. BLT w Malborku
- Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.