Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zadanie nr 1 – „Wywóz odpadów komunalnych z Targowiska Miejskiego” oraz Zadanie nr 2 – „Wywóz odpadów komunalnych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Sulejówek”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie nr 1 – „Wywóz odpadów komunalnych z Targowiska Miejskiego” oraz Zadanie nr 2 – „Wywóz odpadów komunalnych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Sulejówek”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b7d24e4-8766-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018703/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wywóz odpadów komunalnych z Targowiska Miejskiego owraz wywóz odpadów komunalncyh z miejsc wskazanych przez Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Jest to zamówienie uzupełniające udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług. Przedmiot zamówienia uzupełniającego polega na powtórzeniu usług będących przedmiotem zamówienia pierwotnego tj.:
Zadanie nr 1 – wywóz odpadów komunalnych z Targowiska Miejskiego. Przewidywana wielkość zamówień do 300 szt. kontenerów KP-7 oraz do 320 szt. kontenerów KP-14.
Zadanie nr 2 – wywóz odpadów komunalnych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Sulejówek. KP-7 oraz odpadów zielonych z kontenerów KP-14, z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Sulejówek. Przewidywana wielkość zamówień do 310 szt. kontenerów KP-7 oraz do 200 szt. kontenerów KP-14.
Uprzednie zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieogranicznego,
a zamówienie uzupełniające było przewidziane w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Podstawa prawna art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 066b4c97-2d1e-42b3-9c08-c8bcf6440a14
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.53.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych z terenu Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania, przy czym Zamawiający informuje, że zostanie podpisana jedna umowa na realizację całego przedmiotu zamówienia.
Zadanie nr 1 – „Wywóz odpadów komunalnych z Targowiska Miejskiego”
Wywóz odpadów komunalnych z terenu Targowiska Miejskiego w zależności od potrzeb na zgłoszenie terminu odbioru (telefoniczne, faxem lub mailem), przedstawiciela Zamawiającego najpóźniej w ciągu jednego dnia od chwili przyjęcia zgłoszenia. Wywóz odbywać się będzie we wcześniej podstawionych na zlecenie Zamawiającego kontenerach KP-7 przeznaczonych na odpady zmieszane w ilości około 7 szt. w skali miesiąca oraz kontenerach KP-14 na tekturę i karton w ilości około 8 szt. w skali miesiąca. Ilość kontenerów w skali miesiąca może ulec zmianie i jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
Zadanie nr 2 – „Wywóz odpadów komunalnych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Sulejówek”
Wywóz odpadów komunalnych z miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego w zależności od potrzeb na zgłoszenie miejsca i terminu odbioru (telefoniczne, faxem lub mailem) przedstawiciela Zamawiającego najpóźniej w ciągu jednego dnia od chwili przyjęcia zgłoszenia. Wywóz odbywać się będzie we wcześniej podstawionych na zlecenie Zamawiającego kontenerach KP-7 przeznaczonych na odpady zmieszane w ilości około 8 szt. w skali miesiąca oraz kontenerach KP-14 na odpady zielone w ilości: około 2 szt. w skali miesiąca w okresie od stycznia do marca oraz około 6 szt. w skali miesiąca w okresie od kwietnia do listopada. Ilość kontenerów w skali miesiąca może ulec zmianie i jest uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRES Maciej Borowiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141562770
7.3.3) Ulica: Krasickiego 44a
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-071
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300315,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy techniczne oraz czyszczenie separatorów ropopochodnych, osadników i separatora tłuszczowego usytuowanych w Komendzie Nadbużańskiego OSG oraz podległych Placówkach SG
- Likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych i budowlanych, zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Marki w latach 2025-2026
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów medycznych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju i Jedlinie-Zdroju, należących do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
- "Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.