eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CegłówModernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Skupiu. Cz. 1- Roboty budowlane w sali świetlicowej wraz z remontem pokrycia dachowego; Cz. 2- Remont kuchni.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Skupiu.
Cz. 1- Roboty budowlane w sali świetlicowej wraz z remontem pokrycia dachowego;
Cz. 2- Remont kuchni.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cegłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Cegłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-319

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ceglow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ceglow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/972304

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Skupiu.
Cz. 1- Roboty budowlane w sali świetlicowej wraz z remontem pokrycia dachowego;
Cz. 2- Remont kuchni.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-383636be-ae2b-401b-b66b-fab0bc16eb14

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083930/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Skupiu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471582

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotowej inwestycji zostaną wykonane roboty budowlane w zakresie:
• Cz. 1 polegające m.in. na:
- remoncie wschodniej połaci dachowej polegające na demontażu istniejących arkuszy blachy;
- demontażu istniejącego ołacenia, kontrłat i membrany dachowej wraz z niezbędnymi obróbkami, rynną dachową;
- montażu nowej membrany dachowej, kontrłat i nowego ołacenia z tarcicy nasyconej do NRO np.Fobos M4 wraz z
równaniem połaci, a następnie montażu rozebranej wcześniej blachy;
- montażu nowych obróbek blacharskich i uszczelnieniu/obrobieniu kominów, kalenicy istniejącym gąsiorem oraz
uszczelnieniu wywietrzaków dachowych;
- demontażu stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej;
- rozbiórce posadzek i podłoży parteru;
- rozbiórce okładzin ściennych;
- rozbiórce schodów sceny;
- likwidacji progu w drzwiach wejściowych oraz rozebranie i ponowne ułożenie schodów i pochylni w wejściu w celu
obniżenia poziomu schodów;
- powiększeniu i dopasowaniu; do nowej stolarki otworów drzwiowych
- montażu systemowego sufitu podwieszanego kasetonowego;
- wykonaniu nowych podłoży i posadzek na całości obiektu objętego opracowaniem wraz z zastosowaniem izolacji
przeciwwodnej z folii PE i izolacji cieplnej ze styropianu podposadzkowego;
- wykonaniu nowych posadzek zbrojonych siatką stalową;
- wykonaniu nowych schodów wejściowych na scenę;
- montażu nowych jednolitych parapetów wewnętrznych z konglomeratu;
- montażu ślusarki aluminiowej drzwiowej zewnętrznej;
- montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej;
- wykonaniu miejscowych uzupełnień tynków po przekuciach;
- wykonaniu wymalowań wewnętrznych i lamperii dekoracyjnych z farb natryskowych zabezpieczonych lakierem matowym
ochronnym;
- wykonaniu wewnętrznych instalacji elektrycznych oraz sanitarnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 140000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zostaną wykonane prace remontowe, polegające na:
- montażu wentylacji typu „Z” przez ściany parteru oraz montaż systemowego rekuperatora ściennego w pom. kuchni;
- wykonaniu nowych podłoży i posadzek w pomieszczeni kuchni wraz z zastosowaniem izolacji przeciwwodnej z folii PE i
izolacji cieplnej ze styropianu podposadzkowego;
- rozbiórce okładzin ściennych;
- wykonaniu oblicowań ściennych z płytek glazurowanych;
- montażu klimatyzatora z funkcją ogrzewania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FASON Marcin Garbus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212533461

7.3.4) Miejscowość: Olszyc-Folwark 20

7.3.5) Kod pocztowy: 08-113

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.