Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00504823/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2024/BZP 00034564/01 - Wynik z dnia 2024-01-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa kołder, poduszek, rożków niemowlęcych oraz odzieży operacyjnej z możliwością składania ofert częściowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431018940
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Kraśnicka 100
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-718
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.lublin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.lublin.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521778
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00504823
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, w postaci:
- dokumentów zawierających parametry użytkowe przedmiotu dostawy (np. karta produktu, katalogi, instrukcje stosowania, ulotki informacyjne), wystawione przez Producenta zawierająca informacje w szczególności dane o nazwie przedmiotu zamówienia, jego składzie, jego cechach i przeznaczeniu w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ.
Po zmianie:
11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, w postaci:
- dokumentów zawierających parametry użytkowe przedmiotu dostawy (np. karta produktu, katalogi, instrukcje stosowania, ulotki informacyjne), wystawione przez Producenta zawierająca informacje w szczególności dane o nazwie przedmiotu zamówienia, jego składzie, jego cechach i przeznaczeniu w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ.
- - akredytowanych raportów badań, wykonanych przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzających gramaturę i skład tkaniny, z której wykonana będzie zaoferowana w Pakiecie nr 4 w pozycjach 1 i 2 odzież operacyjna,
- raportów z badań potwierdzających zgodność z normą PN-EN 13795 tkanin, z których wykonany będzie zaoferowany asortyment, wykonanych przez niezależne laboratorium badawcze – dotyczy pakietu nr 4
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-01 10:00
Po zmianie:
2023-12-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-01 11:00
Po zmianie:
2023-12-07 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-12-30
Po zmianie:
2024-01-05
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA JAŁOWEJ ODZIEŻY OCHRONNEJ I RĘCZNIKÓW CHIRURGICZNYCH
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa obłożeń opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- MZŻ.262.26.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Dostawę jednorazowej odzieży medycznej, obłożeń operacyjnych i materiałów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
więcej: Produkty dla niemowląt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.