Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00493727/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów będących we władaniu Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego „WKRA” Sp. z o. o. w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomiechowskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „WKRA” Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366234875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kupiecka 10
1.5.2.) Miejscowość: Pomiechówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ppwwkra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ppwwkra.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ppwwkra.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów będących we władaniu Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego „WKRA” Sp. z o. o. w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7242405-832a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 poz. 1385, z późn. zm.) w prognozowanej łącznej ilości 598 970 kWh na potrzeby Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego „WKRA” Sp. z o.o., wymienionych w Załączniku nr 5 do SWZ w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. Przewidywana ilość dostarczanej energii elektrycznej została określona w oparciu o punkty poboru energii (PPE) wskazane
w Załączniku nr 5 do SWZ.
2) Wykonawca w dniu podpisania umowy z Zamawiającym winien posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego: PGE DYSTRYBUCJA S.A. (Odział W-wa).
3) Podana w ppkt 1) wielkość wolumenu energii jest wartością szacowaną i może ulec zmianie. Wykonawca nie będzie domagał się jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu, a rozliczenie nastąpi w oparciu o ilość rzeczywistego zużycia według stawek zaoferowanych w ofercie wykonawcy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy.
4) Sprzedaż energii elektrycznej powinna być zgodna z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
5) Zamawiający i jednostki organizacyjne Zamawiającego nie mają zawartych umów lub aneksów w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych.
6) Zamawiający informuje, że nie wszystkie wymienione w Załączniku nr 5 do SWZ punkty energii elektrycznej mają rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii. Część punktów posiada umowy kompleksowe.
7) Zamawiający informuje, że przekaże wybranemu Wykonawcy dane niezbędne do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy i rozdzielenia umów kompleksowych.
8) Zamawiający informuje, że wszystkie PPE wyszczególnione w wykazie posiadają miesięczne okresy rozliczeniowe. Okresy rozliczeniowe mogą ulec zmianie w wyniku podjętych przez Zamawiającego decyzji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474456,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 726418,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474456,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektra S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536
7.3.3) Ulica: ul. Skierniewicka 10A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474456,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI POMIECHÓWEK
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika magazynowego Zamawiającego
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Pomiechówek oraz gminnych jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi POMIECHÓWEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.