eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2024 ROKU



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2024 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO OBSŁUGI JEDNOSTEK SAMORZĄDU POWIATOWEGO W LEŻAJSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690688750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 8

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 172420227

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bojsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bojsp.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: BIURO OBSŁUGI JEDNOSTEK SAMORZĄDU POWIATOWEGO W LEŻAJSKU

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690688750

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 8

1.11.4.) Miejscowość: Leżajsk

1.11.5.) Kod pocztowy: 37-300

1.11.6.) Województwo: podkarpackie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.11.9.) Numer telefonu: 172420227

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bojsp.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bojsp.bip.gov.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2024 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a6f770b-8ea9-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00218196/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na rzecz jednostek organizacyjnych Powiatu Leżajskiego w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bojsp_lezajsk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bojsp_lezajsk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or.3201-8/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na cyklicznym odbiorze odpadów komunalnych: zmieszanych oraz gromadzonych selektywnie wytwarzanych przez n/w jednostki organizacyjne Powiatu Leżajskiego, transporcie oraz przekazywaniu ich do dalszego zagospodarowania dla:
1) Biuro Obsługi Jednostek Samorządu Powiatowego w Leżajsku
2) Dom Pomocy Społecznej im. Józefa Żurawia w Brzózie Królewskiej,
3) Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach,
4) Muzeum Ziemi Leżajskiej w Leżajsku,
5) Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku,
6) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. św. Jana Pawła II w Leżajsku,
7) Specjalistyczny Ośrodek Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie,
8) Starostwo Powiatowe w Leżajsku,
9) Zarząd Dróg Powiatowych w Leżajsku,
10) Zespół Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku,
11) Zespół Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Leżajsku.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje zadania:
1) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych, gromadzonych selektywnie oraz ulegających biodegradacji z terenów niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z w/w lokalizacji,
2) Realizacja zamówienia będzie dokonywana w systemie pojemnikowo – kontenerowym zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych oraz w systemie pojemnikowo-workowym zbiórki odpadów gromadzonych w sposób selektywny,
3) Dostarczenie i rozdysponowanie pojemników na odpady (zgodnie z tabelą nr 1 do OPZ),
4) Utrzymanie czystości wywozu i utrzymanie porządku wokół pojemników/miejsca odbioru,
5) Wywóz nieczystości stałych w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz. 6:00-15:00 zgodnie z harmonogramem zawartym w tabeli nr 1 do OPZ.
4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił min. 2 osoby na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. kodeks pracy (Dz. U.
z 2023 r. poz. 1465, ze zm.) wykonujące czynności związane z kierowaniem pojazdami odbierającymi odpady oraz odbiorem odpadów - jeżeli będą wykonywane przez osobę inną niż właściciel firmy.
5. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań związanych
z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowych postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
Główny przedmiot: 90 50 00 00-2 - usługi związane z odpadami,
Dodatkowe przedmioty: 90 51 10 00-2 - usługi wywozu odpadów,
90 51 20 00-9 - usługi transportu odpadów

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
gdzie 1% = 1 pkt:
1) Cena – 90%
2)Termin płatności – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu ustanowione przez Zamawiającego:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
 Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1469 z późn. zm.), ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.).
 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału
w postępowaniu musi spełniać każdy z wykonawców, który rzeczywiście będzie odbierał i transportował odpady. W związku z powyższym, Zamawiający wymaga dostarczenia: Aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) Zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje do wykonania zamówienia następującym potencjałem technicznym tj. samochodami spełniającymi europejski standard emisji spalin minimum Euro 5:
a) co najmniej 1 samochodem specjalnym do transportu selektywnie gromadzonych odpadów komunalnych,
b) co najmniej 1 samochodem specjalnym do transportu odpadów zmieszanych,
c) co najmniej 1 samochodem do transportu odpadów biodegradowalnych.
W związku z powyższym, Zamawiający wymaga dostarczenia wykazu narzędzi zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bojsp_lezajsk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.