Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431637/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00440400/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00468977/01 - Wynik z dnia 2022-12-01
- 2022/BZP 00487021/01 - Wynik z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00514972/01 - Wynik z dnia 2022-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2023 r. do 31.03.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 667113117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2023 r. do 31.03.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c33da411-6020-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031459/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431637/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.2.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 138219,05 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117036,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2023 r. do 31.03.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części I zamówienia wg Załącznika Nr 5A do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 21435,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2023 r. do 31.03.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części II zamówienia wg Załącznika Nr 5B do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 15926,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2023 r. do 31.03.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części III zamówienia wg Załącznika Nr 5C do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 21376,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2023 r. do 31.03.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artkułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części IV zamówienia wg Załącznika Nr 5D do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 28289,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2023 r. do 31.03.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części V zamówienia wg Załącznika Nr 5E do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 14274,83 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2023 r. do 31.03.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części VI zamówienia wg Załącznika Nr 5F do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 5771,55 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2023 r. do 31.03.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części VII zamówienia wg Załącznika Nr 5G do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 4657,82 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2023 r. do 31.03.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części VIII zamówienia wg Załącznika Nr 5H do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 5304,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28320,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Transportowa "SYLWIA" Sylwia Bystra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911048411
7.3.3) Ulica: Akacjowa 40
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
- Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z przewodem tłocznym i pompownią oraz doprowadzenie istniejącej kanalizacji do pompowni ścieków.
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.