Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00383663/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00401976/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00406789/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00555397/01 - Wynik z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej nr 12 i 42 w województwie łódzkim w podziale na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH i AUTOSTRAD - ODDZIAŁ w ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500154
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Irysowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-857
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 233 96 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_lodz@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej nr 12 i 42 w województwie łódzkim w podziale na 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e941d4d-32da-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227995/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej nr 12 i 42 w województwie łódzkim w podziale na 5 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383663
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/ŁO.D-3.2421.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika z niezbędnym oświetleniem w ciągu drogi krajowej nr 12 w woj. Łódzkim:1) Gmina: Błaszki, Miejscowość: Brzozowiec, Kilometr: 297+780
W ramach zadania na rzecz poprawy bezpieczeństwa pieszych przewidziano:
- budowę oświetlenia dedykowanego przejścia na ciągu głównym w km 297+780,
- wykonanie strefy przejściowej,
- budowę dojścia do przejścia,
- wykonanie oznakowania aktywnego D-6 nad jezdnią
2) Gmina: Błaszki, Miejscowość: Zawady, Kilometr: 304+961
W ramach zadania na rzecz poprawy bezpieczeństwa pieszych przewidziano:
- budowę oświetlenia dedykowanego przejścia na ciągu głównym w km 304+961,
- budowę dojścia do przejścia po obu stronach drogi,
- wykonanie oznakowania aktywnego D-6 nad jezdnią,
- oświetlenie zatok autobusowych bądź wykonanie strefy przejściowej.
W ramach Części 1 zadania należy wykonać:
- regulację istniejących rowów odwadniających w rejonie inwestycji,
- przebudowę, usunięcie wszelkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.
Wszystkie podane wielkości [ilości] robót są wielkościami orientacyjnymi.
Wielkości ostateczne określone zostaną przez Wykonawcę w oparciu o opracowany projekt Budowlany i Wykonawczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 889552,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi krajowej nr 12 w woj. Łódzkim:Gmina: Moszczenica, Miejscowość: Karlin, Kilometr: 346+792
W ramach zadania na rzecz poprawy bezpieczeństwa pieszych na skrzyżowaniu w km 346+792 przewidziano:
- budowę oświetlenia dedykowanego przejścia na wlocie podporządkowanym z prawej strony (ul. Brzozowa) w km 346+809,
- wykonanie strefy przejściowej oświetlenia ulicznego do dwóch przejść na ciągu głównym - w km 346+792 i w km 346+828
W ramach Części 2 zadania należy wykonać:
- regulację istniejących rowów odwadniających w rejonie inwestycji,
- przebudowę, usunięcie wszelkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.
Wszystkie podane wielkości [ilości] robót są wielkościami orientacyjnymi.
Wielkości ostateczne określone zostaną przez Wykonawcę w oparciu o opracowany projekt Budowlany i Wykonawczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.5.) Wartość części: 204930,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa zatok autobusowych w ciągu drogi krajowej nr 12 w m. Przygłów w woj. Łódzkim:Gmina: Sulejów, Miejscowość: Przygłów, Kilometr: 407+900
W ramach zadania na rzecz poprawy bezpieczeństwa pieszych przewidziano:
- budowę 2 zatok autobusowych z peronami,
- budowę chodnika,
- budowę dojść do przejścia i do zatok autobusowych,
- wykonanie oświetlenia dedykowanego przejścia w ciągu głównym w km 407+900,
- wykonanie strefy przejściowej,
- wykonanie elementów ostrzegawczych dla niewidomych i niedowidzących wrazoznakowaniem i elementami BRD.
W ramach Części 3 zadania należy wykonać:
- regulację istniejących rowów odwadniających w rejonie inwestycji,
- przebudowę, usunięcie wszelkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.
Wszystkie podane wielkości [ilości] robót są wielkościami orientacyjnymi.
Wielkości ostateczne określone zostaną przez Wykonawcę w oparciu o opracowany projekt Budowlany i Wykonawczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.5.) Wartość części: 852488,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa zatok autobusowych w ciągu drogi krajowej nr 12 w woj. Łódzkim:Gmina: Opoczno, Miejscowość: Bielowice/Janów Karwicki, Kilometr: 448+064
W ramach zadania na rzecz poprawy bezpieczeństwa pieszych przewidziano:
- budowę pary zatok autobusowych wraz z peronami,
- budowę chodnika,
- wykonanie oświetlenia dedykowanego przejścia obecnie zlokalizowanego na ciągu głównym w km 448+064 (planowana zmiana lokalizacji),
- wykonanie strefy przejściowej,
- budowa oświetlenia skrzyżowań z przyłączem energetycznym
- wykonanie elementów ostrzegawczych dla niewidomych i niedowidzących wraz oznakowaniem i elementami BRD.
W ramach Części 4 zadania należy wykonać:
- regulację istniejących rowów odwadniających w rejonie inwestycji,
- przebudowę, usunięcie wszelkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu.
Wszystkie podane wielkości [ilości] robót są wielkościami orientacyjnymi.
Wielkości ostateczne określone zostaną przez Wykonawcę w oparciu o opracowany projekt Budowlany i Wykonawczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.5.) Wartość części: 1125000,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:1) Poprawa BRD wraz z niezbędną infrastrukturą w ciągu DK42 w
miejscowościach Jedlno Pierwsze, województwo łódzkie, km 124+837
Zakres inwestycji obejmuje zaprojektowanie i budowę:
- Doświetlenie przejścia dla pieszych
- Montaż znaku aktywnego D-6
- Budowa zatoki autobusowej po prawej stronie jezdni, wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej
- Budowa peronu przystanku autobusowego po lewej stronie jezdni, km ok. 124+750L
- Dojście do peronu przystanku autobusowego po lewej stronie jezdni wraz z
wykonaniem kanalizacji deszczowej (krytego rowu)
- Dojście do zatoki autobusowej po prawej stronie jezdni, wraz z wykonaniem
przepustu (chodnik należy zaprojektować i wybudować za rowem)
Zmiana organizacji ruchu:
- Zmiana lokalizacji przejścia dla pieszych (oś w km ok. 124+782)
- Zmiana lokalizacji przystanku autobusowego po stronie lewej (oś w km ok. 124+750)
- Wymiana znaków D-6 i tabliczek T-27 na fluorescencyjne
- Montaż elementów systemu prowadzenia osób niewidomych i niedowidzących
- Wycinka drzew w niezbędnym minimum po stronie prawej.
2) Poprawa BRD wraz z niezbędną infrastrukturą w ciągu DK42 w
miejscowościach Przedbórz, województwo łódzkie, km 170+920
Zakres inwestycji obejmuje zaprojektowanie i budowę:
W ramach zadania na rzecz poprawy bezpieczeństwa pieszych przewidziano:
- budowę oświetlenia dedykowanego przejścia na ciągu głównym w km 170+920, z możliwą korektą lokalizacji przejścia
- budowę oświetlenia dedykowanego przejścia na ciągu głównym w km 171+010,
- budowę oświetlenia dedykowanego przejścia na wlocie podporządkowanym po lewej stronie (ul. Korycińska),
- Przebudowa chodnika po lewej stronie jezdni o szerokości 3 m i długości ok. 110m wraz z wykonanie zjazdu i dojściem do przejścia dla pieszych w km 170+919 o wymiarach ok 5 x 4 m, (od ul. Korycińskiej do istniejącego przejścia dla pieszych w km 170+920)
- budowę 2 zjazdów indywidualnych po stronie lewej
- Wykonanie zieleńców po obydwu stronach jezdni o łącznej powierzchni ok. 600 mkw. (ustawienie krawężników, zerwanie nawierzchni, humusowanie, założenie trawnika)
- wydzielenie 2 zatok autobusowych, po obydwu stronach jezdni
- Korekta łuku na wlocie po stronie lewej na odcinku od nowo projektowanej zatoki autobusowej do wlotu podporządkowanego Zmiana organizacji ruchu:
- wykonanie azylu środkowego w km 171+010,
- Wycinka drzew w niezbędnym minimum po obydwu stronach jezdni
- Korekta wysokości krawężników w niezbędnym zakresie
- Wyznaczenie drogi jednokierunkowej na ul. Leśnej
- Montaż elementów systemu prowadzenia osób niewidomych i niedowidzących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.5.) Wartość części: 1461380,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 825330 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1466775 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 825330 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gramar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243102850
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 825330 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312727,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386253,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312727,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe "KONTRAKT" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 971245793
7.3.3) Ulica: Szosa Poznańska 17
7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-600
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót z poszczególnych pozycji rozliczeniowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "KONTRAKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "KONTRAKT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312727,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty z najniższą ceną, złożonej przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Drogowe „KONTRAKT” Sp. z o.o., ul. Szosa Poznańska 17, 66-600 Krosno Odrzańskie wynosi 3 564 417,00 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1 494 338,00 zł.
Brakująca kwota wynosi: 2 070 079,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3564417,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6978465,90 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup motocykli przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- Usługa szkolenia dla pracowników zatrudnionych w COP pt. "Konstruktywna komunikacja i budowanie porozumienia w miejscu pracy" obejmująca zapew. sali konferencyjnej, wyżywienia, noclegu oraz transportu
- Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z usuwaniem i wywozem odpadów (w tym wielkogabarytowych) z części wspólnych budynków.
- Budowa placu zabaw dla dzieci niepełnosprawnych w Parku Chojny - Zatorze.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót, w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zad. pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji w dniu 26.06.2025 roku".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Złaków Kościelny.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.