Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00424591/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa nowoczesnego Zakładu Produkcji Wody Mineralnej „Buskowianka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Uzdrowisko Busko-Zdrój" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. F. Rzewuskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ubz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ubz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:„Budowa nowoczesnego Zakładu Produkcji Wody Mineralnej „Buskowianka”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee65e7bc-6114-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424591
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.291.79.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa nowoczesnego Zakładu Produkcji Wody Mineralnej „Buskowianka”.
Zamówienie polegać będzie na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach:
1) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
2) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
3) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
4) niezależnego technologa - eksperta z doświadczeniem przy montażu linii produkcyjnych w branży spożywczej, nadzorującego dostawę urządzeń, prawidłowy montaż, rozruch i odbiór linii, którego nie łączy żaden stosunek prawny z producentem, dostawcą urządzeń linii produkcyjnych linii rozlewniczych,
5) koordynatora inspektorów różnych specjalności.
I). Zakres nadzorowanego zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej, dla potrzeb budowy Nowego Zakładu Produkcji Wody Mineralnej „Buskowianka” wraz z infrastrukturą techniczną i z uwzględnieniem robót towarzyszących w zakresie określonym programem funkcjonalno-użytkowym wraz z projektem technologicznym dla dwóch linii technologicznych – urządzenia służące do rozlewu wody do butelek szklanych i PET wraz z urządzeniami pomocniczymi.
2. Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o wykonaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, dokumentację projektowo-kosztorysową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz z wykonaniem kompleksowej dokumentacji powykonawczej i uzyskaniem na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3. Dostawy i montażu wyposażenia:
1) Fabrycznie nowej linii rozlewniczej do napełniania butelek PET wraz z urządzeniami pomocniczymi, zgodnie z PFU, SWZ i dokumentacją projektowo-kosztorysową.
2) Zaplecza szatniowo-produkcyjnego zgodnie z PFU, SWZ, dokumentacją projektowo-kosztorysową.
II). Zakres nadzorowanego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie I). 1 stanowi Etap I realizacji zadania i obejmuje w szczególności:
1) wykonanie inwentaryzacji istniejących budynków magazynowych;
2) opracowanie dokumentacji rozbiórki hali/budynku magazynowego;
3) opracowanie projektu technologicznego produkcji wody mineralnej dla dwóch linii technologicznych – urządzenia służące do rozlewu wody do butelek szklanych i PET wraz z urządzeniami pomocniczymi.
4) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego budynku hali z zapleczem szatniowo-socjalnym wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu w instalacje zewnętrzne w tym instalacje niezbędne do rozlewu/produkcji wody wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa niezbędnymi do otrzymania decyzji o pozwoleniu na budowę;
5) opracowanie projektu wykonawczego dla zakresu jw.;
6) sporządzenie projektu urządzenia przeciwpożarowego pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej;
7) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
8) sporządzenie przedmiaru robót, z podziałem na branże;
9) sporządzenie metodą szczegółową kosztorysu ofertowego, na cenę określoną w ofercie Wykonawcy, obejmujący pełen zakres umowy;
10) uzyskanie wymaganych przepisami map, uzgodnień, opinii i sprawdzenie opracowań projektowych niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, zgłoszenia wykonania robót oraz innych załączników warunkujących przystąpienie do robót budowlanych, w tym m.in.: uzgodnienia rzeczoznawcy ds. ochrony p. poż., rzeczoznawcy do spraw ochrony sanitarnej oraz bhp.
11) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
12) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
III). Zakres nadzorowanego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie I). 2 i I). 3 stanowi Etap II realizacji zadania i obejmuje w szczególności:
1. Ad. I). 2:
1) Budowę budynku hali produkcyjnej z zapleczem szatniowo – socjalnym poprzez rozbudowę istniejącej hali/ budynku magazynowego.
2) Rozbiórkę istniejącej hali/ budynku magazynowego.
3) Budowę i przebudowę zjazdów z drogi gminnej w tym przeniesienie kolidującego z wjazdem słupa NN wraz z niezbędnymi dokumentami zezwalającymi na powyższe.
4) Rozbudowę i modernizację placu manewrowego.
5) Wykonanie przyłączy: mediów technologicznych, wody produkcyjnej, wody technologicznej, wody i kanalizacji sanitarnej bytowej, lokalnej kanalizacji deszczowej, elektroenergetycznego, teletechnicznego i gazu wraz z niezbędną infrastrukturą.
6) Budowę stacji transformatorowej.
7) Wykonanie fundamentów pod obiekty technologiczne w tym: pod zbiornik CO2 do celów produkcyjnych oraz pod dwa zbiorniki buforowe dla rozlewu wody.
8) Wykonanie pomieszczeń pomocniczych dla rozlewu wody m.in.: stacji uzdatniania wody produkcyjnej – mineralnej, stacji CIP, sprężarkowni, magazynów i pomieszczeń technicznych
9) Wykonanie oświetlenia terenu.
10) Wykonanie monitoringu wizyjnego.
2. Ad. I). 3:
1) Dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej, kompletnej linii do napełniania butelek PET o wydajności maksymalnej 14.000 butelek na godzinę (referencyjna butelka 0,5 litra) wraz z urządzeniami pomocniczymi dla linii rozlewniczej tj. m.in. urządzeniami w stacji mycia i dezynfekcji CIP, stacji uzdatniania wody mineralnej, sprężarkowni oraz dwóch zbiorników buforowych wody mineralnej o pojemności 25m3.
2) Dostawę i montaż wyposażenia zaplecza szatniowo-produkcyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217697,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 857322,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217697,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA - PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551120200
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217697,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dzierżawa systemów wspomagania udzielania zabiegów rehabilitacyjnych w 21 Wojskowym Szpitalu Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnym SP ZOZ w Busku-Zdroju
- "Opracowanie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków (EGiB) dla 22 obrębów ewidencyjnych gm. Pacanów"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU BUSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Centrum Rozwoju Strykowa (CRS)
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Przygotowanie dokumentacji technicznej projektu rewitalizacji centrum Woli Gułowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.