Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467101/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu informatycznego w ramach projektu „Edukacja i rozwój w Gminie Skierbieszów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skierbieszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierbieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-420
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@skierbieszow.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugskierbieszow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skierbieszow.ezamawiajacy.pl/pn/skierbieszow/demand/170822/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu informatycznego w ramach projektu „Edukacja i rozwój w Gminie Skierbieszów"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-135d4f68-ed2d-4c41-8d89-42175e3a32a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00353637/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu „Edukacja i rozwój w Gminie Skierbieszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Edukacja i rozwój w Gminie Skierbieszów”, nr FELU.10.03-IZ.00-0203/23, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytetu X Lepsza edukacja, Działania 10.3 Kształcenie ogólne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.OK.2710.5.2024.IB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166488,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SKIERBIESZOWIEPrzedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Edukacja i rozwój w Gminie Skierbieszów. Szczegółowy wykaz i opis pomocy dydaktycznych w ramach zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 a do SWZ – kosztorys ofertowy do wypełnienia przez wykonawcę, który winien być złożony razem z formularzem ofertowym. Wykonawca w koszty dostawy pomocy dydaktycznych winien wliczyć także koszt transportu do Szkoły Podstawowej w Skierbieszowie, ulica Zamojska 8, 22-420 Skierbieszów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 14279,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ II DOSTAWA WYPOSAŻENIA SALI SENSORYCZNEJ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SKIERBIESZOWIEPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali sensorycznej w ramach projektu ‘Edukacja i rozwój w Gminie Skierbieszów”. Szczegółowy wykaz i opis wyposażenia Sali sensorycznej zawarty został w załączniku nr 1 b do SWZ – kosztorys ofertowy do wypełnienia przez wykonawcę, który winien być złożony razem z formularzem ofertowym. Wykonawca ranach zamówienia zobowiązany jest także do dostawy i montażu wyposażenia. Koszty transportu do Szkoły Podstawowej w Skierbieszowie, ulica Zamojska 8, 22-420 Skierbieszów i montażu należy wliczyć w cenę wyposażenia sali sensorycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 49162,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• CZĘŚĆ III DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO, MULTIMEDIALNEGO, OPROGRAMOWANIA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SKIERBIESZOWIEPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, multimedialnego i oprogramowania w ramach projektu ‘Edukacja i rozwój w Gminie Skierbieszów”. Szczegółowy wykaz i opis sprzętu informatycznego, multimedialnego i oprogramowania zawarty został w załączniku nr 1 c do SWZ – kosztorys ofertowy do wypełnienia przez wykonawcę, który winien być złożony razem z formularzem ofertowym. Wykonawca ranach zamówienia zobowiązany jest także do dostawy i montażu dostarczonego sprzętu. Koszty transportu do Szkoły Podstawowej w Skierbieszowie, ulica Zamojska 8, 22-420 Skierbieszów i montażu należy wliczyć w cenę dostarczanego sprzętu.. Dodatkowo załącznik nr 6 do SWZ stanowi szczegółowy opis Laptopów, załącznik nr 7 do SWZ stanowi szczegółowy opis Interaktywnego monitora dotykowego o przekątnej 65 cali i rozdzielczości 4K, załącznik nr 8 do SWZ stanowi szczegółowy opis Monitor interaktywnego 75 cali.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
4.5.5.) Wartość części: 103047,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17516,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208961,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17516,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRUK ADAM PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MERITUM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120316034
7.3.3) Ulica: Andrzeja Struga
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-709
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM KRUK Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Meritum
jakie przetargi wygrała firma
ADAM KRUK Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Meritum
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17516,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59400,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252168,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59400,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-PARTNER AGNIESZKA SKIERKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891833223
7.3.3) Ulica: Starowiejska
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59400,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123022,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271472,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123022,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIK Ekspert Daniel Szewczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8262140410
7.3.3) Ulica: Jana Kiepury
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-838
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123022,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.