eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówRealizacja Budżetów Obywatelskich 2024 - 5 części



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja Budżetów Obywatelskich 2024 – 5 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja Budżetów Obywatelskich 2024 – 5 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc391ae2-aa60-431d-952d-a8893efcbb5a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056423/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Realizacja Budżetów Obywatelskich 5 zadań - OŚ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421282

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 409308,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac dla części 1 -Aktywny wypoczynek mieszkańców dz. Bąki

- zabezpieczenie drzew na czas wykonywania robót ziemnych
- roboty przygotowawcze i ziemne
- usunięcie samosiewów w obrębie prowadzonych prac
- montaż elementów małej architektury(stół do piłkarzyków, stół do ping-ponga, stół do szachów, ławki, kosze, tablice informacyjne)
- wykonanie nawierzchni mineralnej wraz z podbudową – 80,13m2
- wykonanie nasadzeń krzewów
- wysianie trawy po rekultywacji w miejscach robót ziemnych, założenie trawników – 1004,65m2
- prace wykończeniowe, uporządkowanie terenu
- prowadzenie dziennika budowy (prace wykonywane na podstawie pozwolenia na budowę)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 90282,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac dla części 2 - Aktywnie i wesoło plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 8 w Pruszkowie

- roboty przygotowawcze i ziemne
- zabezpieczenie drzew na czas wykonywania robót ziemnych
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej z podbudową – 80,4m2
- montaż elementów małej architektury (zestaw dwuwieżowy ze zjeżdżalnią, bujak pojedynczy, bujak podwójny, tablica informacyjna, panele ogrodzeniowe wraz z furtką)
- założenie trawników wraz z przygotowaniem terenu – 50m2
- prace wykończeniowe wraz z odtworzeniem istniejących trawników do stanu sprzed rozpoczęcia prac, uporządkowanie terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 90346,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac dla części 3 - Plac zabaw dla najmłodszych Pruszkowiaków przy Żłobku Miejskim nr 1

- zabezpieczenie drzew na czas wykonywania robót ziemnych
- przesunięcie fragmentu istniejącego ogrodzenia
- przesunięcie istniejących urządzeń zabawowych
- montaż elementów małej architektury (urządzenia zabawowe tj. lokomotywa, wagonik, 2szt., domek edukacyjny2szt., piaskownica, ławki 2szt., kosze 3szt., tablica informacyjna)
- montaż paneli ogrodzeniowych wraz z furtką
- założenie nawierzchni trawiastej wraz z przygotowaniem terenu – 130m2
- prace wykończeniowe wraz z odtworzeniem istniejących nawierzchni trawiastych do stanu sprzed rozpoczęcia prac

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 83118,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac dla części 4 - Wspólna zabawa to podstawa – przebudowa placu zabaw przy szkole Podstawowej nr 2

- zabezpieczenie drzew na czas wykonywania robót ziemnych
- demontaż części nawierzchni poliuretanowej – 92m2
- demontaż urządzenia
- przeniesienie istniejącego stołu z ławkami
- wykonacie nawierzchni piaskowej – 231m2
- montaż elementów małej architektury( zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią, stołek obrotowy, huśtawka wagowa, tablica informacyjna)
- prace remontowe – konserwacyjne (wymiana kapsli, zabezpieczenie ostrych krawędzi istniejących urządzeń, wymiana desek w istniejących ławkach)
- prace wykończeniowe, uporządkowanie terenu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 90562,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac dla części nr 5 - Ścieżka edukacyjna przy Szkole Podstawowej nr 10 w Pruszkowie

- zabezpieczenie drzew na czas wykonywania robót ziemnych
- montaż elementów małej architektury – urządzenia edukacyjne: zegar słoneczny, rury deszczowe, tablica magnetyczna kulodromem, ściana do pisania
- prace wykończeniowe, uporządkowanie terenu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109150,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WERAN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943007267

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109150,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 04.09.2024 r., Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski, 07-320 Małkinia Górna, Kańkowo 72c. W dniu 10.09.2024 r., Zamawiający otrzymał informację od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, że odstępuje od zawarcia umowy.

Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 04.09.2024 r., Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski, 07-320 Małkinia Górna, Kańkowo 72c. W dniu 10.09.2024 r., Zamawiający otrzymał informację od wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, że odstępuje od zawarcia umowy.

Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, wpłynęło 5 ofert. Cztery oferty Zamawiający odrzucił.
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do kwoty złożonej oferty.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Rutkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341001316

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.