Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00473293/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
[U/9/TP/2024] Transfer środków pieniężnych
realizowanych w postaci wpłaty środków pieniężnych w formie zamkniętej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9727351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[U/9/TP/2024] Transfer środków pieniężnychrealizowanych w postaci wpłaty środków pieniężnych w formie zamkniętej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36aee6ba-a204-48c3-9502-88a398318a02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473293
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/9/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie w okresie 15 miesięcy usługi kompleksowej obsługi:
a) odbioru i konwoju bilonu z parkometrów Strefy Płatnego Parkowania w Opolu,
b) odbioru i konwoju bilonu i banknotów z bileterek w Centrum Przesiadkowym Opole Główne,
c) odbioru i konwoju bilonu z parkometru z parkingu przy ul. ks. Hugona Kołłątaja nr działek 38/15 i 39/33 a.m. 49 obręb Opole,
d) odbioru i konwoju bilonu z parkometru z parkingu przy ul. Ozimskiej 48b nr działki 58/4 a.m. 47 obręb Opole;
e) odbioru i konwoju bilonu z bileterki z parkingu przy ul. Alojzego Dambonia nr działek 1/1, 5/1, 7/1, 8/3, 9, 4/4 a.m. 34 obręb Opole,
f) przeliczania gotówki z kaset zamkniętych (skarbców) i wpłacanie jej na wskazane przez Zamawiającego konto,
g) sporządzania protokołu różnic kwot faktycznych i deklarowanych,
h) odbioru i konwoju gotówki z siedziby Zamawiającego przy ulicy Podmiejskiej 69 w Opolu oraz Cmentarnej 4b w Opolu, w formie wpłaty zamkniętej przekazanej w zabezpieczonej kopercie oraz jej przeliczenia i wpłacenia na wskazane przez Zamawiającego konto. Odbiór będzie odbywał się po wcześniejszym zgłoszeniu, minimum raz w miesiącu.
2) Przeliczenie gotówki i jej wpłata na konto oraz sporządzenie wymaganej dokumentacji nastąpi nie później niż następnego dnia roboczego po odbiorze kaset zamkniętych z urządzeń.
3) Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do:
a) zapewnienia odbioru kasety zamkniętej z gotówką ze wskazanej lokalizacji przy obecności pracownika wskazanego przez Zamawiającego,
b) Ochronę czynności wybierania gotówki z urządzeń,
c) Instalowanie pustych skarbców po wyjęciu pełnych,
d) Konwojowanie i transport wybranej gotówki do sortowni,
e) Przeliczenie gotówki w kasecie, wpłacie jej na wskazany rachunek,
f) Sporządzenie raportu przeliczenia i różnic kasowych ( protokół powinien być sporządzony w formie tabeli zawierający datę, nr urządzenia, nr kasety, kwotę deklarowaną zgodną z wydrukiem, kwotę po przeliczeniu, różnicę),
g) Wpłaty gotówki na wskazane konto i przekazanie potwierdzenia wpłaty Zamawiającemu,
h) Przeliczenie komisyjne bez wskazania kwoty deklarowanej po poinformowaniu o takiej konieczności przez Zamawiającego,
i) Zapewnienia odbioru od pracowników biura gotówki przekazanej w bezpiecznej kopercie i po przeliczeniu wpłaceniu na wskazane konto.
5) Termin rozpoczęcia usługi: od dnia 1 października 2024 r. godz. 00:00. do dnia 31 grudnia
2025 r. godz. 00:00.
6) Okres realizacji usług odbioru i konwoju gotówki z urządzeń do pobierania opłat parkingowych oraz przeliczania zawartości kaset zamkniętych wynosi 15 miesięcy od dnia rozpoczęcia.
7) Suma wszystkich rozładowań w czasie trwania całej umowy wyniesie:
a) z bileterek i parkometrów: 2715
b) odbioru gotówki z siedziby Zamawiającego:
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63710000-9 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego
79560000-7 - Usługi w zakresie klasyfikowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207913,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207913,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207913,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: RODZINY HISZPAŃSKICH 8
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207913,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej, elektrycznej, sanitarnej, architektoniczno - budowlanej w ramach zadania "Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska"
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- PSP nr 1 - dostosowanie obiektu do wymogów p.poż.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA CENTRALNEJ WOJSKOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ "CePeLek" SP ZOZ
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu ogrodzonego terenu na placu marsz. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.