Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492212/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11 – wymiana części stolarki drzwiowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W WAŁBRZYCHU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325328
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: (74) 84 30 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@walbrzych.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.walbrzych.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fafba4b8-d866-4d76-b244-44ae06dc80821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SĄD
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11 – wymiana części stolarki drzwiowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fafba4b8-d866-4d76-b244-44ae06dc8082
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221245/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „Remont budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11 – wymiana części stolarki drzwiowej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-5/2024/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 408514,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania pn. „Remont budynku Sądu Rejonowego
w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11 – wymiana części stolarki drzwiowej” wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ).
2. Przedmiot zamówienia objęty jest obowiązkiem kierowania robotami budowlanymi albo wykonywania nadzoru inwestorskiego przez osoby spełniające wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U.2022.0.840).
3. Roboty, których dotyczy zamówienie obejmują czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie wymiany części stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej wraz z pracami towarzyszącymi, obejmującymi w szczególności roboty remontowe w obrębie klatek schodowych w celu spełnienia wymagań ochrony przeciwpożarowej tj. wymiana skrzydeł drzwiowych oraz ścianek wydzielających na poszczególnych kondygnacjach oraz wymiana skrzydeł i ościeżnic drzwi do pomieszczeń technicznych i pomieszczeń archiwum.
4. Zakres robót dla zadania wskazanego w ust. 1 i ust 7 powyżej obejmuje między innymi:
1) pomiar otworów drzwiowych;
2) demontaż futryn i drzwi wewnętrznych i zewnętrznych;
3) dostawę i montaż nowych drzwi wewnętrznych i zewnętrznych (aluminiowych, przeciwpożarowych, stalowych w okleinach – zgodnie z OPZ);
4) dostawę i montaż przegród klatek schodowych;
5) dostawę i montaż górnych samozamykaczy drzwiowych na wskazanych w OPZ drzwiach;
6) dostawa i montaż uchwytów/klamek i innych wskazane w OPZ;
7) wyposażenie drzwi przewidzianych do montażu SKD w elektrozamki rewersyjne;
8) montaż kontraktonów drzwiowych (zgodnie z OPZ i Dokumentacją);
9) montaż samozamykaczy drzwiowych (zgodnie z OPZ i Dokumentacją);
10) montaż na wskazanych w OPZ drzwiach dźwigni antypanicznej;
11) utylizację starych drzwi i innych materiałów powstałych podczas wykonywania prac;
12) dostosowanie otworów drzwiowych wraz z wykonaniem robót murowych;
13) wykonanie nowego sklepienia drzwiowego;
14) wypełnianie przestrzeni ściankami systemowymi zgodnie z przepisami ppoż;
15) naprawę, obróbki, uzupełnienia ,malowanie ościeży i ścian po wymianie drzwi;
i inne (poza wskazanymi w pkt 1-15) potrzebne do należytego wykonania przedmiotu Umowy, w tym wymienione w OPZ i Dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia.
Uwaga:
zakres robót objętych zamówieniem dotyczy TYLKO stolarki wskazanej w szczegółowym OPZ –
w pozostałym zakresie stolarka nie jest objęta przedmiotem zamówienia,
drzwi, w których przewidziany jest montaż SKD przez innego Wykonawcę wyłonionego
w postępowaniu prowadzonym w jednostce nadrzędnej (dalej: system kontroli dostępu), muszą być dostosowane do wymogów zawartych w OPZ (brak możliwości zastosowania równoważności
w zakresie do montażu SKD),
wymiary z wykazu stolarki do wymiany (szczegółowy OPZ) mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości. Wykonawca zobowiązany jest do ich weryfikacji przed przystąpieniem do realizacji umowy.
5. Szczegółowy zakres robót określony został w szczegółowym OPZ (Opis przedmiotu zamówienia), wzorze Umowy i Dokumentacji Projektowej (dalej: Dokumentacja), w skład której wchodzi:
1) Projekt Architektoniczno-Budowlany,
2) Projekt Techniczny,
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
a także:
4) Przedmiar robót, z zastrzeżeniem, że przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy (załączone poglądowo) i należy je odczytywać w powiązaniu z szczegółowym OPZ, SWZ oraz Dokumentacją.
Uwaga:
Zamawiający informuje, iż poszczególne pozycje przedmiaru robót nie mogą być traktowane jako ostatecznie definiujące wymagania dla danych robót (załączone poglądowo – obejmują całość Remont – Wykonawca może pobrać zakres do wykonania zamówienia zgodny z szczegółowym OPZ)). Należy przyjmować, że roboty ujęte w danej pozycji muszą być wykonane według: specyfikacji technicznych i obowiązkowych przepisów technicznych, rysunków i wykazów zawartych w dokumentacji projektowej oraz wiedzy technicznej,
Zamawiający informuje, że podstawą wyceny robót budowlanych jest szczegółowy OPZ (w którym ujęto zakres robót objętych przedmiotem zamówienia – wyłączonych z całej Dokumentacji), projekt architektoniczno-budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projekt techniczny. Zamawiający udostępnia przedmiar robót jedynie w celach informacyjnych
i pomocniczych oraz w celu pomocy we właściwym oszacowaniu zamówienia.
6. W zakres przedmiotu umowy wchodzi również, poza robotami ujętymi w OPZ i Dokumentacji oraz (pomocniczo) w Przedmiarach Robót stanowiących załącznik do SWZ:
1) przygotowanie pomieszczeń do remontu tj. zabezpieczenie folią przed zniszczeniem i zakurzeniem
w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia;
2) wyposażenie drzwi objętych montażem SKD (przez jednostkę nadrzędną) w elektrozamki rewersyjne, kontraktony, odpowiednie uchwyty, samozamykacze i inne wskazane w OPZ;
3) wykonanie prac wykończeniowych polegających na uzupełnieniu gładzi, tynków oraz malatury na ścianach i sufitach w miejscach wykonywania robót budowlanych w bruzdach lub w płytach g-k. Uzupełnienia malatury mają na celu poprawę estetyki po robotach i nie dotyczą całych pomieszczeń ani całych ścian (dotyczy wnęk i obrzeży drzwiowych ściany do 30cm);
Wykonawca powinien skalkulować powyższe na podstawie własnego doświadczenia i ująć w cenie ofertowej w narzutach Kosztów Pośrednich.
7. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane na obiekcie: budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11, na działce nr 156 obręb 27 Śródmieście, stanowiącego własność Skarbu Państwa w Trwałym Zarządzie Sądu Rejonowego w Wałbrzychu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45262690-4 - Remont starych budynków
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowania nie wpłynęła żadna oferta.Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Kompleksowa organizacja trzech 1-dniowych szkoleń pn. "Trudny klient" dla 39 pracowników PUP i DWUP we Wrocławiu i Wałbrzychu.
- Modernizacja SSWiN i montaż systemu detekcji wycieków w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu ul. Kasztanowa 1.
- Ochrona osób i mienia
- Odbiór odpadów komunalnych przez okres 24 miesięcy z terenu Szpitala przy ul. Sokołowskiego 4 i Batorego 4
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wymagających pomocy, z terenu miasta Wałbrzycha
- Dostawa kart płatniczych wraz z ich obsługą na zakup posiłków profilaktycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu Etap I
- Przebudowa segmentów F i G budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Wyprofilowanie i ulepszenie nawierzchni poprzez wykonanie związanej warstwy bitumicznej na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2024 r.
- Remont nawierzchni drogi asfaltowej na terenie administrowanym przez Zamawiającego.
- Przebudowa i nadbudowa zbiornika wody czystej na Stacji Uzdatniania Wody na terenie działki nr ew. 85/39 w m. Kozery Nowe gm. Grodzisk Mazowiecki
- Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Pomorze w roku 2024.
więcej: Drzwi przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.