eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SarzynaBudowa infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna oraz modernizacja budynku MOSiR i budowa wodnego placu zabaw w Nowej Sarzynie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna oraz modernizacja budynku MOSiR i budowa wodnego placu zabaw w Nowej Sarzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5636c5b-2e05-44f7-ba4a-cfdb7fa93c5c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna oraz modernizacja budynku MOSiR i budowa wodnego placu zabaw w Nowej Sarzynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5636c5b-2e05-44f7-ba4a-cfdb7fa93c5c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522250

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039836/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408692

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3104182,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – „Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna”

1. Przedmiotem części 1 zamówienia jest wykonanie następujących zadań:
a) Zadanie 1 - Zagospodarowanie terenu na dz. nr ew. 533/6 w Rudzie Łańcuckiej
Przedmiotem zadania 1 jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji zagospodarowania terenu na terenie szkoły podstawowej w Rudzie Łańcuckiej (dz. nr ew. 533/6).
Zakres robót obejmuje:
- modernizacja istniejącego chodnika,
- modernizacja szaty roślinnej – naprawa nawierzchni trawiastej,
- wykonanie nasadzeń,
- montaż tablicy turystycznej.
b) Zadanie 2 - Zagospodarowanie terenu na dz. nr ew. 2616 w Sarzynie
Przedmiotem zadania 2 jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu centrum wsi i udostępnienie dawnego cmentarza parafialnego w Sarzynie (dz. nr ew. 2616).
Zakres robót obejmuje:
- budowa nowego chodnika – alejek prowadzących do dawnego cmentarza w Sarzynie, a także połączeń z istniejącą infrastrukturą pieszo-jezdną,
- budowa schodów terenowych prowadzących na teren cmentarza,
- wykonanie balustrad ochronnych przy nowopowstałym wejściu na cmentarz,
- rozbiórka i utylizacja starego ogrodzenia,
- budowa kładki,
- wykonanie nasadzeń,
- montaż tablicy turystycznej,
- wymiana słupa,
- demontaż słupa ogłoszeniowego,
- demontaż betonowego kosza na śmieci,
- zakup dostawa i montaż tablicy ogłoszeniowej,
- montaż ławek i koszy na śmieci,
- montaż stojaków na rowery,
- karczowanie terenu cmentarza,
- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
c) Zadanie 3 – Modernizacja placu na dz. nr ew. 665 w Tarnogórze
Przedmiotem zadania 3 jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji istniejącego placu na działce nr ew. 665 w pobliżu miejsca rozbicia samolotu Halifax w Tarnogórze poprzez jego utwardzenie (dz. nr ew. 665).
Zakres robót obejmuje:
- roboty pomiarowe – utworzenie miejsc postojowych,
- korytowanie mechaniczne,
- umocnienie poboczy,
- rozplantowanie ziemi i gruzu,
- wykonanie ław fundamentowych oraz ułożenie obrzeży betonowych,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie warstwy dolnej i górnej podbudowy,
- wykonanie nawierzchni z tłucznia,
- znakowanie terenu słupkami drogowymi wraz z łańcuchami,
d) Zadanie 4 – Zagospodarowanie terenu na dz. nr ew. 1644/2 oraz na części działki nr ew. 1643/2 w Tarnogórze
Przedmiotem zadania 4 jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu przy budynku biblioteki w Tarnogórze poprzez budowę alejek prowadzących do zbiornika „Kłyż”, zasadzenie drzew upamiętniających pasażerów samolotu Halifax oraz pomagających im partyzantów – mieszkańców Tarnogóry, na działce nr ew. 1644/2 oraz części działki nr ew. 1643/2.
Zakres robót obejmuje:
- budowa chodnika,
- budowa schodów terenowych,
- wykonanie balustrad ochronnych,
- wykonanie nasadzeń,
- montaż tablicy informacyjnej,
- montaż ławek,
- montaż koszy na śmieci,
- grawer i montaż kamieni pamiątkowych
- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
e) Zadanie 5 – Zagospodarowanie terenu na dz. nr ew. 1786 w Woli Zarczyckiej
Przedmiotem zadania 5 jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu centrum wsi Wola Zarczycka na działce nr ew. 1786 poprzez wymianę nawierzchni, utworzenie miejsc postojowych, wymianę wiaty przystankowej, montaż tablicy turystycznej i wykonanie nasadzeń.
Zakres robót obejmuje:
- modernizacja istniejącego placu poprzez jego utwardzenie,
- utworzenie miejsc postojowych,
- wymiana nawierzchni wokół przystanku autobusowego,
- wykonanie chodnika przy zbiorniku wodnym,
- naprawa nawierzchni trawiastej,
- wykonanie nasadzeń,
- wymiana i montaż wiaty przystankowej
- montaż tablicy turystycznej,
- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
f) Zadanie 6 – Zagospodarowanie terenu na dz. nr ew. 2988 w Woli Zarczyckiej
Przedmiotem zadania 6 jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu ogrodzenia drewnianego wraz z tarasem widokowym wokół rezerwatu przyrody „Kołacznia”.
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie fundamentów pod taras i ogrodzenie,
- osadzenie słupów na kotwach,
- montaż przęseł,
- budowa furtki z daszkiem,
- wykonanie konstrukcji tarasu widokowego,
- budowa schodów drewnianych z poręczami,
- budowa daszku przy wejściu na taras,
- impregnacja ogrodzenia i tarasu.
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji.

2. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
4) uporządkowanie terenu budowy.

3. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
a) obsługa geodezyjna,
b) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
c) koszty związane z odbiorami wykonanych robót,
d) utylizacja odpadów,
e) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających (jeżeli wystąpią),
f) oznakowanie prowadzonych robót,
g) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
h) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

4. Przedmiot zamówienia musi:
1) spełniać wymagania i być zgodne z:
a) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno-budowlanymi, przepisami bhp i p.poż.,
b) obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawa Prawo budowlane” oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) zwanej dalej „ustawa o wyrobach budowlanych”,
c) przepisami wykonawczymi do w/w ustaw,
d) postanowieniami niniejszej umowy,
e) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),
f) wiedzą techniczną i sztuką budowlaną;
2) być wykonany z użyciem materiałów i urządzeń spełniających wymogi funkcjonalne i techniczne określone w SWZ oraz ustawie o wyrobach budowlanych.

5. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.5.5.) Wartość części: 565118,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – „Modernizacja budynku MOSIR i budowa wodnego placu zabaw w Nowej Sarzynie”

1. Przedmiotem części 2 zamówienia jest opracowanie kompleksowej w zakresie pełnobranżowej dokumentacji budowlanej i wykonawczej wodnego placu zabaw przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Nowej Sarzynie z niezbędnymi obiektami towarzyszącymi wraz z otrzymaniem prawomocnego pozwolenia na budowę oraz realizacja robót budowlanych według w/w dokumentacji, a także wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowej Sarzynie

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące etapy:
a) etap I zamówienia – opracowanie dokumentacji projektowej wraz z kompletem dokumentów,
b) etap II zamówienia – wykonanie robót budowlanych zaprojektowanych w etapie I wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego,
c) etap III zamówienia – wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń w budynku MOSiR w Nowej Sarzynie.
Wykonawca określi cenę brutto za realizację poszczególnych etapów zamówienia w formularzu cenowym.

3. Etap I zamówienia obejmuje opracowanie kompleksowej w zakresie pełnobranżowej dokumentacji budowlanej i wykonawczej wodnego placu zabaw przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Nowej Sarzynie z niezbędnymi obiektami towarzyszącymi wraz z otrzymaniem prawomocnego pozwolenia na budowę. Przedmiotem etapu II zamówienia jest realizacja robót budowlanych według w/w dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.

Przedmiot etapu I i II zamówienia obejmuje:
a) budowę wodnego placu zabaw:
- zespół zjeżdżalni – 2 szt. na jednej klatce,
- wodny plac zabaw – pow. min. 500 m2,
- niecka basenowa – brodzik dla dzieci – pow. min. 180 m2,
- natryski zewnętrzne otwarte,
- elementy małej architektury,
b) rozbudowę infrastruktury uzdatniania wody basenowej na potrzeby wodnego placu zabaw o pow. min. 300 m2,
c) wykonanie niezbędnych instalacji,
d) zagospodarowanie terenu.

Szczegółowy zakres etapu I oraz II zamówienia został przedstawiony w załączonym Programie funkcjonalno-użytkowym.

4. Etap III zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowej Sarzynie obejmujące remont brodzika w szatni męskiej, szatni damskiej, instalacji c.o. w hali basenowej, oraz wymiana drzwi wejściowych do obiektu.

Zakres robót obejmuje:
a) Szatnia męska – brodzik
- skucie betonu i wyrównanie powierzchni,
- gruntowanie,
- hydroizolacja,
- położenie płytek,
- montaż elementów przelewowych,
- fugowanie;
b) Szatnia damska – brodzik
- skucie betonu i wyrównanie powierzchni,
- gruntowanie,
- hydroizolacja,
- położenie płytek,
- montaż elementów przelewowych,
- fugowanie;
c) Hala basenowa
- wymiana grzejników,
- wymiana orurowania,
- wymiana szafki c.o.;
d) Drzwi wejściowe
- wymiana drzwi wraz z ościeżnicami na drzwi aluminiowe 2-skrzydłowe,
- szpalety.

Szczegółowy zakres etapu III zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji.

5. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
4) uporządkowanie terenu budowy.

6. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
a) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
b) koszty związane z odbiorami wykonanych robót,
c) utylizacja odpadów,
d) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających (jeżeli wystąpią),
e) oznakowanie prowadzonych robót.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

7. Przedmiot zamówienia musi:
1) spełniać wymagania i być zgodne z:
a) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno-budowlanymi, przepisami bhp i p.poż.,
b) obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawa Prawo budowlane” oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) zwanej dalej „ustawa o wyrobach budowlanych”,
c) przepisami wykonawczymi do w/w ustaw,
d) postanowieniami niniejszej umowy,
e) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),
f) wiedzą techniczną i sztuką budowlaną;
2) zgodnie z zasadami rozliczenia ryczałtowego obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia;
3) być wykonany z użyciem materiałów i urządzeń spełniających wymogi funkcjonalne i techniczne określone w SWZ oraz ustawie o wyrobach budowlanych.

8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 2539064,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 733136,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733136,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 733136,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180349467

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 4

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sarzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 37-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 733136,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3515659,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3515659,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3515659,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180349467

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 4

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sarzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 37-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3515659,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.