Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy pod kątem dostępności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy pod kątem dostępności2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-760124fb-151e-470d-a66d-04e47b32455d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039836/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411502
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udzieli zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 305 pkt 2. Zgodnie z treścią przytoczonego przepisu Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp, opublikowanym w BZP – Ogłoszenie nr 2024/BZP 00355572/01 z dnia 06.06.2024 r., w części 15 zamówienia nie złożono żadnej oferty i postępowanie w tej części zostało unieważnione, zaś pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e7990eae-2309-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 342549,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy pod kątem dostępności.
Zakres robót obejmuje:
a) wykonanie robót rozbiórkowych: rozebranie ścian, filarów, kolumn, komina i posadzki,
b) demontaż armatury i instalacji elektrycznej,
c) roboty przygotowawcze:
- poduszki betonowe pod podciągi stalowe,
- wykonanie słupów i podciągów,
- wykonanie ścian z cegieł i gipsowo-kartonowych,
- obudowa słupów, belek i podciągów płytami gipsowo-kartonowymi,
d) wykonanie posadzek z paneli, wykładzin i gresu antypoślizgowego,
e) przygotowanie ścian: tynki, gładzie, izolacja, malowanie,
f) wykonanie sufitów podwieszanych,
g) wymiana ościeżnic i skrzydeł drzwiowych,
h) wymiana grzejników,
i) pomieszczenie biurowe nr 216:
Gruntowanie i malowanie ścian farbą emulsyjną.
j) pomieszczenie biurowe nr 1 i 2:
Wykucie wnęk w ścianie, demontaż przewodów, uzupełnienie tynków i rozebranie posadzki istniejącej. Wykonanie podłogi z paneli podłogowych na podkładzie z polistyrenu ekstrudowanego. Gruntowanie i malowanie ścian farbą emulsyjną.
k) pomieszczenie biurowe 213 i 214:
Rozebranie posadzki istniejącej, demontaż ościeżnic drzwiowych, wymiana grzejnika stalowego. Wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych. Wykończenie ścian g-k gładzią gipsową oraz obróbka otworu drzwiowego po demontażu. Wykonanie podłogi z paneli podłogowych na podkładzie z polistyrenu ekstrudowanego. Gruntowanie i malowanie ścian farbą emulsyjną.
l) pomieszczenie biurowe – informacja:
Wykucie wnęk w ścianie, demontaż przewodów, demontaż tablicy ogłoszeniowej, uzupełnienie tynków. Gruntowanie i malowanie ścian farbą emulsyjną.
SALA KONFERENCYJNA
Posadzka -Wykładzina dywanowa.
Ściany- malowane farbą lateksową satyna z odcięciem koloru 5 cm od sufitu (kolor do uzgodnienia z inwestorem).
Sufit- sufit podwieszany modułowy (moduł o wymiarach 60 cm x 60 cm, gr.15 mm).
Parapety - Parapety o gr. 3 cm aglomarmu (kolor do uzgodnienia z inwestorem).
ZAPLECZE SALI KONFERENCYJNEJ
Posadzka - płytka gresowa (kolor do uzgodnienia z inwestorem).
Ściany - malowane farbą lateksową satyna z odcięciem koloru 5 m od sufitu (kolor do uzgodnienia z inwestorem).
Sufit - malowany farbą lateksową satynową.
Parapety - Parapety o gr. 3 cm aglomarmur (kolor do uzgodnienia z inwestorem).
HALL SALI KONFERENCYJNEJ
Posadzka - płytka gresowa (kolor do uzgodnienia z inwestorem)
Ściany - malowane farbą lateksową satyna z odcięciem koloru 5 cm od sufitu (kolor do uzgodnienia z inwestorem).
Sufit - sufit podwieszany modułowy (moduł o wymiarach 60 cm x 60 cm, gr.15 mm).
Parapety - Parapety o gr.3 cm aglomarmur (kolor do uzgodnienia z inwestorem).
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji.
2. Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.
3. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających (jeżeli wystąpią),
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zamówienia.
4. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny:
1) spełniać wymagania i być zgodny z:
a) Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno-budowlanymi, przepisami bhp i p.poż.,
b) obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawa Prawo budowlane” oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) zwanej dalej „ustawa o wyrobach budowlanych”,
c) przepisami wykonawczymi do w/w ustaw,
d) postanowieniami niniejszej umowy,
e) deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),
f) wiedzą techniczną i sztuką budowlaną;
2) być wykonany z użyciem materiałów i urządzeń spełniających wymogi funkcjonalne i techniczne określone w niniejszym zaproszeniu wraz z załącznikami oraz ustawie o wyrobach budowlanych.
5. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
7. Powody nie dokonania podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ niniejsze postępowanie obejmuje ten sam przedmiot zamówienia, który został unieważniony w ramach części 15 postępowania opublikowanego przez Zamawiającego w dniu 06.06.2024 r. pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPHU RE-MAT Jan Kopacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830295889
7.3.3) Ulica: Jeżowe 229
7.3.4) Miejscowość: Jeżowe
7.3.5) Kod pocztowy: 37-430
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380356,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
- Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w sezonie 2024 - 2025
- Doposażenie placu zabaw Jelna "Krzaki"
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Wólce Łętowskiej w celu dostosowania budynku do potrzeb klubu dziecięcego
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.