Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00440943/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00452520/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń backup'u danych w ramach projektu pod nazwą "Cyfrowy Powiat"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń backup'u danych w ramach projektu pod nazwą "Cyfrowy Powiat"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6867195-64d7-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025342/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń backup’u danych w ramach projektu pod nazwą „Cyfrowy Powiat"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Cyfrowy Powiat" finansowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440943/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197967,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń backup’u danych.Część I:
• dostawa serwera – 2 szt.
Serwery muszą być objęte minimum 36 - miesięczną gwarancją jakości.
(Uwaga: okres gwarancji jakości serwerów stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII SWZ).
Pozostałe urządzenia i akcesoria objęte są gwarancją jakości producenta.
Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą być nowe, pełnowartościowe, nie mogą być towarem powystawowym, muszą spełniać wymogi techniczne i ilościowe określone w załączniku nr 1 do SWZ OPZ, nie mogą być: używane, uszkodzone mechanicznie, posiadać wad.
Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Referat Obsługi Teleinformatycznej, ul. Jagiellońska 33, II piętro, pok. 321.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń backup’u danych.Część II:
• dostawa notebooka – 3 szt.,
• dostawa komputera PC typu All in One - 10 szt.
Komputery PC typu All in One muszą być objęte minimum 24 – miesięczną gwarancją jakości.
(Uwaga: okres gwarancji jakości komputerów PC typu All in One stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII SWZ).
Notebooki musza być objęte minimum 24 – miesięczną gwarancją jakości.
Pozostałe urządzenia i akcesoria objęte są gwarancją jakości producenta.
Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą być nowe, pełnowartościowe, nie mogą być towarem powystawowym, muszą spełniać wymogi techniczne i ilościowe określone w załączniku nr 1 do SWZ OPZ, nie mogą być: używane, uszkodzone mechanicznie, posiadać wad.
Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Referat Obsługi Teleinformatycznej, ul. Jagiellońska 33, II piętro, pok. 321.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 47560,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń backup’u danych.Część III:
• dostawa biblioteki taśmowej – 1 szt.
Biblioteka taśmowa musi być objęta minimum 24 – miesięczną gwarancją jakości.
(Uwaga: okres gwarancji jakości biblioteki taśmowej stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII SWZ).
Pozostałe urządzenia i akcesoria objęte są gwarancją jakości producenta.
Dostarczony sprzęt i urządzenia muszą być nowe, pełnowartościowe, nie mogą być towarem powystawowym, muszą spełniać wymogi techniczne i ilościowe określone w załączniku nr 1 do SWZ OPZ, nie mogą być: używane, uszkodzone mechanicznie, posiadać wad.
Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Referat Obsługi Teleinformatycznej, ul. Jagiellońska 33, II piętro, pok. 321.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne
4.5.5.) Wartość części: 52845,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118030,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122709,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118030,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "FOREX-IT" Paweł Gwóźdź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342142824
7.3.3) Ulica: Nawojowska 160
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118030,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wybrany wykonawca Maciej Kuźlik, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: WEB-PROFIT MACIEJ KUŹLIK, z siedzibą ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie uchylił się od podpisania umowy na realizację części II zamówienia. Mimo wezwań ze strony Zamawiającego wykonawca nie podjął współdziałania wymaganego dla zawarcia umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45128,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66240,60 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60714,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74415 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60714,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DISKUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOIŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751355824
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 1
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60714,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1547K Brzezna-Brzezna Litacz-Wysokie
- BZP.271.20.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Biura Prezydenta
- Pobyt studentów i kadry podczas letniego obozu szkoleniowego - 10 dni na potrzeby Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - sierpień 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1545K Podegrodzie-Mokra Wieś-Jastrzębie w km 0+590-1+200 i 3+850-4+660
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1520K Piwniczna (ul. Szczawnicka) w km 4+840,00 - 5+200,00 w m. Piwniczna
- BZP. 271.19.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - część 1 - postępowanie 3
- "Zakup serwerów wraz z oprogramowaniem"
- Zakup sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.