eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Padew NarodowaDOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PADWI NARODOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PADWI NARODOWEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA W PADWI NARODOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000559807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Padew Narodowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-340

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158119948

1.5.8.) Numer faksu: 158119948

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp_padew@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppadew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.sp.padewnarodowa.biuletyn.net/?bip=2&cid=32&id=47

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PADWI NARODOWEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d33ca293-8062-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054816/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zamówienie na dostawę artykułów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507473

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: pieczywo, bułki, chleb, bułka tarta; pączki, rogale itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2023 do 31.12.2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający zgodnie z regulacjami wynikającymi z art. 441 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych artykułów spożywczych po cenach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji zostanie uruchomione po dostarczeniu produktów spożywczych do Zamawiającego w ilości wynikającej z zawartej umowy. Maksymalna wartość opcji 30% każdego z artykułów spożywczych i nie więcej niż 30% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 22651,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: mięsa, porcje rosołowe, mięso drobiowe, wołowe, wieprzowe, wędliny, wędzonki, boczek itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2023 do 31.12.2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający zgodnie z regulacjami wynikającymi z art. 441 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych artykułów spożywczych po cenach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji zostanie uruchomione po dostarczeniu produktów spożywczych do Zamawiającego w ilości wynikającej z zawartej umowy. Maksymalna wartość opcji 30% każdego z artykułów spożywczych i nie więcej niż 30% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

15130000-8 - Produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 78129,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: warzywa i owoce świeże, nasiona roślin strączkowych, kiszonki itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2023 do 31.12.2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający zgodnie z regulacjami wynikającymi z art. 441 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych artykułów spożywczych po cenach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji zostanie uruchomione po dostarczeniu produktów spożywczych do Zamawiającego w ilości wynikającej z zawartej umowy. Maksymalna wartość opcji 30% każdego z artykułów spożywczych i nie więcej niż 30% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane

4.5.5.) Wartość części: 20824,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: zioła i przyprawy, herbaty, sol, cukier, olej, ocet, barszcz, żur, majonezy, musztardy itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2023 do 31.12.2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający zgodnie z regulacjami wynikającymi z art. 441 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych artykułów spożywczych po cenach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji zostanie uruchomione po dostarczeniu produktów spożywczych do Zamawiającego w ilości wynikającej z zawartej umowy. Maksymalna wartość opcji 30% każdego z artykułów spożywczych i nie więcej niż 30% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

15831200-4 - Cukier biały

15864100-3 - Herbata w torebkach

15891000-0 - Zupy i buliony

15411200-4 - Olej spożywczy

15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.5.5.) Wartość części: 11292,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: kasze, makarony, mąka, płatki kukurydziane, ryż itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2023 do 31.12.2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający zgodnie z regulacjami wynikającymi z art. 441 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych artykułów spożywczych po cenach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji zostanie uruchomione po dostarczeniu produktów spożywczych do Zamawiającego w ilości wynikającej z zawartej umowy. Maksymalna wartość opcji 30% każdego z artykułów spożywczych i nie więcej niż 30% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15612100-2 - Mąka pszenna

15851100-9 - Makaron niegotowany

03211300-6 - Ryż

4.5.5.) Wartość części: 7422,59 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: jajka, jogurty, śmietana, sery, masło itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2023 do 31.12.2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający zgodnie z regulacjami wynikającymi z art. 441 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych artykułów spożywczych po cenach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji zostanie uruchomione po dostarczeniu produktów spożywczych do Zamawiającego w ilości wynikającej z zawartej umowy. Maksymalna wartość opcji 30% każdego z artykułów spożywczych i nie więcej niż 30% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15510000-6 - Mleko i śmietana

15530000-2 - Masło

15540000-5 - Produkty serowarskie

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 23884,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: mrożone brokuły, kalafior, marchew, fasolka, mieszanki warzywne i kompotowe, ryby i paluszki rybne, pierogi itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2023 do 31.12.2023r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający zgodnie z regulacjami wynikającymi z art. 441 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych artykułów spożywczych po cenach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji zostanie uruchomione po dostarczeniu produktów spożywczych do Zamawiającego w ilości wynikającej z zawartej umowy. Maksymalna wartość opcji 30% każdego z artykułów spożywczych i nie więcej niż 30% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 43680,17 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: ziemniaki dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 02.01.2023 do 31.12.2023r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający zgodnie z regulacjami wynikającymi z art. 441 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych artykułów spożywczych po cenach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji zostanie uruchomione po dostarczeniu produktów spożywczych do Zamawiającego w ilości wynikającej z zawartej umowy. Maksymalna wartość opcji 30% każdego z artykułów spożywczych i nie więcej niż 30% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 7436,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Zamawiającego wpłynęły na Platformę ePUAP pliki bez możliwości rozszyfrowania ich na miniPortalu. Brak jest uwidocznionych złożonych ofert na miniPortalu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Zamawiającego wpłynęły na Platformę ePUAP pliki bez możliwości rozszyfrowania ich na miniPortalu. Brak jest uwidocznionych złożonych ofert na miniPortalu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Zamawiającego wpłynęły na Platformę ePUAP pliki bez możliwości rozszyfrowania ich na miniPortalu. Brak jest uwidocznionych złożonych ofert na miniPortalu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Zamawiającego wpłynęły na Platformę ePUAP pliki bez możliwości rozszyfrowania ich na miniPortalu. Brak jest uwidocznionych złożonych ofert na miniPortalu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Zamawiającego wpłynęły na Platformę ePUAP pliki bez możliwości rozszyfrowania ich na miniPortalu. Brak jest uwidocznionych złożonych ofert na miniPortalu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Zamawiającego wpłynęły na Platformę ePUAP pliki bez możliwości rozszyfrowania ich na miniPortalu. Brak jest uwidocznionych złożonych ofert na miniPortalu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.